IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 25.09.2020 || Oblasti v Parizu in Marseillu jezne zaradi novih omejitev  |  InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |   WEBSI Spletni prvaki: "Digitalna agencija leta (ponovno) Agencija 101   |  Spar Slovenija ponosen na "Mlečne pravljice" in nagrado SOF-a za "Znamko leta"  |  Podjetje Plevnik d.o.o. s tehnološkimi novostmi za sirarstvo in mlekarstvo  |  DZ danes (ponovno) o nedeljskem zaprtju trgovin  |  Nov Univerexport na Bulevarju partijarha Pavla v Novem Sadu  |  Žabka na domačem trgu odprla prodajni objekt št. 6500   |  Prekinitev širjenja v Avstralijo je Kaufland drago stala  |  Lidl v Zaječarju in Zrenjaninu odpira trgovini 1. oktobra  |  Poročilo JTI opozarja, da se na črnem trgu "pripravlja k nevihti"  |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Mars "pokopal" strica Bena - riž se odslej imenuje Ben's Original  |  Skupina Mercator tudi v prvem polletju z rastjo prihodkov in EBITDA  |  Amazon Prime Day letos 13. oktobra  |  Lastnik Violete Ćorluka vlaga 10 milijonov evrov v Lasto  |  Tudi Heineken se podaja v kategorijo Hard Seltzerjev  |  V Hišo vin Emino prihaja grozdje letnika 2020  |  Vlada liberalizirala še ceni 95-oktanskega bencina in dizelskega goriva  |   ||
   

Slovenija: Prek spleta v zadnjem letu nakupovalo 46 % prebivalstva

27.11.2018
Delež nakupov prek spleta povsod po Evropi narašča. Tako je po podatkih Eurostata (maj 2018) delež kupcev, ki so v zadnjem letu opravili nakup prek medmrežja, na ravni Evropske skupnosti 57-odstoten.
 
 
Slovenija nekoliko zaostaja, saj je prek spleta do maja 2018, v obdobju enega leta, kupovalo 46 odstotkov prebivalcev, je pa zato trend rasti nekoliko bolj strm, kot na območju EU, poroča današnje Delo.
 
Če se osredotočimo strogo na uporabnike interneta, je bilo e-potrošnikov  na ravni Evropske skupnosti 68 %, v Sloveniji pa 57 %. "Uporabili smo ekonometrično metodo, ki izhaja iz sprememb, odmikov od ustaljenih vzorcev oziroma od povprečja," pojasnjuje Jure Stojan z Inštituta za strateške rešitve (ISR) ter dodaja:
 
"Opazovali smo panel držav članic EU, indekse realnih prihodkov v trgovini na drobno, indeks števila zaposlenih v panogi, ki odraža različne poslovne modele, bolj ali manj delovno intenzivno trgovino. Ker smo domnevali, da bo starost potrošnikov pomembno vplivala na maloprodajo, smo upoštevali njihovo starostno strukturo."

Nazaj
 


 
 
 
back to top