IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 10.12.2019 || V Šentjerneju državno tekmovanje v peki potic  |  Pojedel 120.000 dolarjev vredno banano (VIDEO)  |  Pošta Slovenije objavila ponudbo za prevzem Intereurope   |  Podjetje DTM Natura zagnalo projekt božičnih ginovih kroglic  |  Skupina Pivka-Delamaris povečala prodajo in dobiček  |  V 2020 dokončna prepoved pesticida klorpirifos   |  Mastercardova raziskava ženskega podjetništva  |  Mercatorjeva akcija popusta -20%   |  Hofer pred trgovinami (spet) dovolil prodajo Kraljev ulice  |  Lidl bo naslednje trgovine odprl v Ljubljani, Ormožu in Trebnjem  |  Tommy odprl trgovino v Šibeniku  |  Na newyorški 5. aveniji naprodaj parfumi Eve Petrič  |  Se Tesco umika iz Malezije in Tajske?  |   Žabka v Poznanu odprla svojo najmanjšo prodajalno  |  Certifikat za družbeno odgovorne delodajalce  |  Mišković:"Gradnja novega hotela v Ljubljani naslednjo jesen!"  |  Magnit odslovil pet vodilnih managerjev  |  ZANIMIVOST: Politik Salvini iz protesta ne uživa Nutelle  |  Istrabenz na predlog DUTB v prisilno poravnavo  |  Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |   ||
   

Brazilija: Prek spleta kupuje že 15 odstotkov prebivalstva

04.07.2019
Nova študija zveze supermarketov mesta Sao Paula (Apas) je pokazala, da že 15 odstotkov prebivalcev Brazilije dobrine široke potrošnje kupuje prek spleta.
 
 
Pri raziskavi je pomagala raziskovalna organizacija Inteligência's Connection Panel. Praksa nakupovanja prek spletnih supermarketov je prisotna predvsem pri Brazilcih in Brazilkah, starih med 16 in 24 letom starosti, najvišjo raven dovzetnosti za nakupovanje prek spleta pa je pokazal jugovzhodni del države (16 %).
 
V študiji je sodelovalo več kot 2000 anketirancev, ki so bili starejši od 16 let in iz različnih družbenih razredov ter regij. Najvišje na spisku nakupov prek spleta so higienski izdelki (57 %), dekorativni pripomočki (50 %) in čistila (46 %). Kot glavne razloge za nakupe prek spleta organizacija navaja širok nabor ponudbe in dostopne cene.
 
Podatki kažejo na premik na področju rasti e-trgovine, saj je še tri leta nazaj PwC razkrila študijo, ki je pokazala, da le 6 odstotkov hrano kupuje prek spleta. Živila naj bi bila sedaj prek spleta pripravljena kupiti že četrtina Brazilcev. Prodajni kanal e-trgovine je v primerjavi z enakim obdobjem lani zrasel za 12 odstotkov na 12,2 milijarde evrov.

 

Nazaj
 



 
 
 
back to top