IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Agra št.57 pred vrati  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |   ||
   

Brazilija: Prek spleta kupuje že 15 odstotkov prebivalstva

04.07.2019
Nova študija zveze supermarketov mesta Sao Paula (Apas) je pokazala, da že 15 odstotkov prebivalcev Brazilije dobrine široke potrošnje kupuje prek spleta.
 
 
Pri raziskavi je pomagala raziskovalna organizacija Inteligência's Connection Panel. Praksa nakupovanja prek spletnih supermarketov je prisotna predvsem pri Brazilcih in Brazilkah, starih med 16 in 24 letom starosti, najvišjo raven dovzetnosti za nakupovanje prek spleta pa je pokazal jugovzhodni del države (16 %).
 
V študiji je sodelovalo več kot 2000 anketirancev, ki so bili starejši od 16 let in iz različnih družbenih razredov ter regij. Najvišje na spisku nakupov prek spleta so higienski izdelki (57 %), dekorativni pripomočki (50 %) in čistila (46 %). Kot glavne razloge za nakupe prek spleta organizacija navaja širok nabor ponudbe in dostopne cene.
 
Podatki kažejo na premik na področju rasti e-trgovine, saj je še tri leta nazaj PwC razkrila študijo, ki je pokazala, da le 6 odstotkov hrano kupuje prek spleta. Živila naj bi bila sedaj prek spleta pripravljena kupiti že četrtina Brazilcev. Prodajni kanal e-trgovine je v primerjavi z enakim obdobjem lani zrasel za 12 odstotkov na 12,2 milijarde evrov.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top