IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 30.05.2020 || Haribo dobil gradbeno dovoljenje za tovarno v Wisconsinu  |  Od jutri odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža  |  Porazno leto za proizvajalce šampanjca  |  Mak Zara s prvim izvozom na Nizozemsko  |  5. spletno srečanje slovenskega turizma  |  Plantaže iščejo vsaj 400 sezonskih delavcev  |  Janša:" Kaže, da bo prepričljiva večina zato, da so trgovine ob nedeljah zaprte"  |  Altbauer:"Odprtje zdravilišč odvisno tudi od interesa gostov"  |  Inflacija v območju z evrom maja 0,1-odstotna  |   Odprtje nove trgovine Jager v Selnici ob Dravi 18.junija  |  Sindikati:"Trgovine, ki nameravajo v nedeljo odpreti vrata kršijo zakon"  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  Philip Morris TKP lansiral IQOS v Severni Makedoniji  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |   ||
   

Hrvaška: Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja

14.12.2018
Metro Cash & Carry je dosegel rast v višini 14 odstotkov v segmentu prodaje z dostavo. 

 
 
V poslovnem letu 2017/2018 je prodaja Metro Cash & Carryja višja za 1,5 odstotka in podjetje že peto leto zapored dosega rast "like-for-like" prodaje, glede na leto 2016/2017 pa se je povečala za 1,3 odstotka. Izpostavljajo tudi rast v višini 14 odstotkov v segmentu prodaje z dostavo, ki sedaj zaseda 18 odstotkov skupnih prihodkov podjetja (PG 2016./17. = 15,6 %).
 
"Minulo poslovno leto je bilo uspešno za Metro Cash & Carry. Dosegli smo pomemben napredek v precejšnjem obsegu operacij in na številnih področjih. Z močnim poudarkom na veleprodaji smo še petič zapored dosegli rast "like-for-like". V naslednjem letu se bomo posvečali nam zelo pomembnim kupcem iz HoReCa sektorja in na trgovce, ob širjenju digitalnega poslovanja," je izjavil predsednik uprave Metro grupe Olaf Koch.


V lanskem poslovnem letu je Metro Cash & Carry dodatno okrepil usmerjenost na ključne skupine kupcev v HoReCa sektorju ter na trgovce. V HoReCa sektorju so dosegli rast "like-for-like” prodaje za 3,6 odstotka, prodaja trgovcem pa se je povečala za 4,6 odstotka. V poslovnem letu 2017/2018 EBITDA METRO Cash & Carryja (brez zaslužka od poslovanja s nepremičninami) znaša 1,321 milijona evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top