IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 25.03.2019 || Vinogradniki opozarjajo na krčenje obdelovalnih površin in cenovna nesorazmerja  |  Mercator 45.000 EUR namenil razvoju skakalnega podmladka  |  Zagrebški FMCG Marketing Summit InStore 10.aprila  |  INTERVJU: Jakob: "Največ nam pomeni priznanje potrošnika"  |  Potapljači in Spar Slovenija za čistejšo Dravo  |  Dobitnica nagrade za oglaševalsko osebnost je Mojca Randl  |  Mlekarna Celeia lani odkupila skoraj 100 milijonov litrov mleka  |  Ljubljanske mlekarne z razpisom štipendije   |  ZANIMIVOST: 12 milijonov lončkov barcaffé & GO na leto  |  Pred brexitom trgovci polnijo zaloge in svarijo...  |  TZS:"Razbremenitev na področju gospodarstva je nujna"  |  Ustavljena Walmartova prodaja Asde verigi Sainsbury’s   |  Danes že 150. Odprta kuhna v Ljubljani  |  Čokolada in vino? Zakaj pa ne!  |  Mercator zmanjšal naročila pri družbah pod Agrokorjem  |  Veropoulos v Beogradu odprl prenovljeno trgovino Super Vero  |  Predsednik svetovalnega odbora v skupini Oetker bo Rudolf Schweizer  |  V trgovine (in na črpalke) brez gotovine?  |  Čebelarjem 323.800 evrov nepovratnih sredstev  |  Največja država na svetu z velikimi koraki v kmetijstvu  |   ||
   

Hrvaška: Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja

14.12.2018
Metro Cash & Carry je dosegel rast v višini 14 odstotkov v segmentu prodaje z dostavo. 

 
 
V poslovnem letu 2017/2018 je prodaja Metro Cash & Carryja višja za 1,5 odstotka in podjetje že peto leto zapored dosega rast "like-for-like" prodaje, glede na leto 2016/2017 pa se je povečala za 1,3 odstotka. Izpostavljajo tudi rast v višini 14 odstotkov v segmentu prodaje z dostavo, ki sedaj zaseda 18 odstotkov skupnih prihodkov podjetja (PG 2016./17. = 15,6 %).
 
"Minulo poslovno leto je bilo uspešno za Metro Cash & Carry. Dosegli smo pomemben napredek v precejšnjem obsegu operacij in na številnih področjih. Z močnim poudarkom na veleprodaji smo še petič zapored dosegli rast "like-for-like". V naslednjem letu se bomo posvečali nam zelo pomembnim kupcem iz HoReCa sektorja in na trgovce, ob širjenju digitalnega poslovanja," je izjavil predsednik uprave Metro grupe Olaf Koch.


V lanskem poslovnem letu je Metro Cash & Carry dodatno okrepil usmerjenost na ključne skupine kupcev v HoReCa sektorju ter na trgovce. V HoReCa sektorju so dosegli rast "like-for-like” prodaje za 3,6 odstotka, prodaja trgovcem pa se je povečala za 4,6 odstotka. V poslovnem letu 2017/2018 EBITDA METRO Cash & Carryja (brez zaslužka od poslovanja s nepremičninami) znaša 1,321 milijona evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top