IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 25.08.2019 || Trump vrača "udarec" Kitajski v trgovinskem sporu  |  Agra št.57 odprla vrata  |  Šarec: "Agra je za Slovenijo izrednega pomena, problemi v kmetijstvu rešljivi"  |  Nutra Swiss Bio investiral v Izolo  |  Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?  |  Casino prodaja še za dve milijardi evrov premoženja  |  Na Ptuju o prenosu znanja za napredek kmetijstva in podeželja  |  Ni zanimanja za Amazon Fresh   |  Pevec najavil nov nakupovalni center v Slavonskem Brodu  |  Odprt "Marti retail park" na Reki  |  Stop Shop odprl "retail park" v Sremski Mitrovici  |  Utapljanje v odpadni hrani  |  Hmeljarji pričakujejo od 2200 do 2300 ton hmelja  |  Jutri tradicionalni praznik idrijskih žlikrofov  |  Intermarché sodeluje z Microsoftom  |  Dokončan postopek izredne uprave nad 22 družbami koncerna Agrokor  |  Predlog zakonodaje proti TBZ  |  V Selexu rast prodaje TBZ (trgovinske blagovne znamke)   |  Trgovinski "potresi" z vstopi in izstopi (velikih) trgovcev  |  Koprsko pristanišče med 100 najbolj povezanimi kontejnerskimi pristanišči na svetu  |   ||
   

Hrvaška: Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja

14.12.2018
Metro Cash & Carry je dosegel rast v višini 14 odstotkov v segmentu prodaje z dostavo. 

 
 
V poslovnem letu 2017/2018 je prodaja Metro Cash & Carryja višja za 1,5 odstotka in podjetje že peto leto zapored dosega rast "like-for-like" prodaje, glede na leto 2016/2017 pa se je povečala za 1,3 odstotka. Izpostavljajo tudi rast v višini 14 odstotkov v segmentu prodaje z dostavo, ki sedaj zaseda 18 odstotkov skupnih prihodkov podjetja (PG 2016./17. = 15,6 %).
 
"Minulo poslovno leto je bilo uspešno za Metro Cash & Carry. Dosegli smo pomemben napredek v precejšnjem obsegu operacij in na številnih področjih. Z močnim poudarkom na veleprodaji smo še petič zapored dosegli rast "like-for-like". V naslednjem letu se bomo posvečali nam zelo pomembnim kupcem iz HoReCa sektorja in na trgovce, ob širjenju digitalnega poslovanja," je izjavil predsednik uprave Metro grupe Olaf Koch.


V lanskem poslovnem letu je Metro Cash & Carry dodatno okrepil usmerjenost na ključne skupine kupcev v HoReCa sektorju ter na trgovce. V HoReCa sektorju so dosegli rast "like-for-like” prodaje za 3,6 odstotka, prodaja trgovcem pa se je povečala za 4,6 odstotka. V poslovnem letu 2017/2018 EBITDA METRO Cash & Carryja (brez zaslužka od poslovanja s nepremičninami) znaša 1,321 milijona evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top