IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 17.01.2019 || David Morris v Agrokorju kot svetovalec  |  Medex znanstveno dokazal blagodejni učinek matičnega mlečka  |  Ahold Delhaize "zaposlil" 500 robotov (VIDEO)  |  Embalaža oljčnega olja Chiavalon med najboljšimi na svetu  |  Kmetje z gensko nespremenjeno sojo zaslužili 1,5 milijona evrov  |  Indija do leta 2030 gospodarsko močnejša od ZDA?  |  Mastercard in Garmin omogočila plačevanje z nosljivo tehnologijo  |  Hofer lani zbral preko 53 ton izdelkov za pomoč ljudem v stiski  |  Delo o ideji o odkupu Mercatorja   |  ZANIMIVOST: Trump nogometaše Clemsona pogostil s hitro prehrano  |  Močno zastopstvo pivovarjev na "Zelenem tednu" v Berlinu  |  Pri Sparu usmerjeni k varstvu okolja  |  Prepoved dodanega sladkorja v sokovih  |  Amazon uničuje na milijone ton neprodanega blaga  |  Lindt prodajo povečal za dobrih 5 odstotkov  |  Direktorica družbe METSPA odslej Anita Belak Bradač  |  Proizvajalci prek Spara izvozili za 68 mio. evrov blaga  |  Na Gorenjskem zagnali projekt Od pridelka do izdelka  |  Kmetje še ta mesec do prvih neposrednih plačil za 2018  |  Projekt Tuševa zvezdica 2019 išče najboljše ekipe mladih kulinaričnih zvezd  |   ||
   

Hrvaška: Predstavljeni rezultati Metro Cash & Carryja

14.12.2018
Metro Cash & Carry je dosegel rast v višini 14 odstotkov v segmentu prodaje z dostavo. 

 
 
V poslovnem letu 2017/2018 je prodaja Metro Cash & Carryja višja za 1,5 odstotka in podjetje že peto leto zapored dosega rast "like-for-like" prodaje, glede na leto 2016/2017 pa se je povečala za 1,3 odstotka. Izpostavljajo tudi rast v višini 14 odstotkov v segmentu prodaje z dostavo, ki sedaj zaseda 18 odstotkov skupnih prihodkov podjetja (PG 2016./17. = 15,6 %).
 
"Minulo poslovno leto je bilo uspešno za Metro Cash & Carry. Dosegli smo pomemben napredek v precejšnjem obsegu operacij in na številnih področjih. Z močnim poudarkom na veleprodaji smo še petič zapored dosegli rast "like-for-like". V naslednjem letu se bomo posvečali nam zelo pomembnim kupcem iz HoReCa sektorja in na trgovce, ob širjenju digitalnega poslovanja," je izjavil predsednik uprave Metro grupe Olaf Koch.


V lanskem poslovnem letu je Metro Cash & Carry dodatno okrepil usmerjenost na ključne skupine kupcev v HoReCa sektorju ter na trgovce. V HoReCa sektorju so dosegli rast "like-for-like” prodaje za 3,6 odstotka, prodaja trgovcem pa se je povečala za 4,6 odstotka. V poslovnem letu 2017/2018 EBITDA METRO Cash & Carryja (brez zaslužka od poslovanja s nepremičninami) znaša 1,321 milijona evrov.

Nazaj
 


 
 
 
back to top