IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

FMCG SUMMIT: Predstavljamo govornike na 1.FMCG SUMMIT-u: SANDRA MELIHEN, Universe Licensing (CEO)

16.05.2018
Ena izmed govornic na 1. FMCG Summitu v Ljubljani bo tudi direktorica podjetja Universe Licensing, Sandra Melihen.
 
Sandra ima že več kot 15 let izkušenj v marketingu. Kariero je gradila v multinacionalnem podjetju Reckitt Benckiser Adriatic kot managerka za blagovne znamke za tri kategorije izdelkov za osem trgov in nato še kot "Category" managerka v podjetju Lek Kozmetika.
 
Šest let je delala tudi v podjetju Beiersdorf, nato tudi kot direktorica trženja v Ekipi 2.d.o.o./Outfit7.
 
Zadnjih sedem let je izziv našla v svetu licenciranja in je direktorica Universe Licensing.
 
Obiskuje spletni študij UMA CLS, ki je vodilna trgovinska organizacija za globalno industrijo licenciranja.

 
O predstavitvi

Fokus mora biti na rasti vrednosti blagovne znamke. Kjer ni rasti, ni obstoja. Kaj vemo o licenciranju? Dejstvo je, da se licenciranje izplača. V kolikor je dobro izveden, močan licenčni odnos prinaša koristi vsem strankam v poslu – lastnikom in njihovim zastopnikom, pridobiteljem licence in njihovim partnerjem, trgovcem in ne nazadnje tudi potrošnikom. Kako postopek licenciranja deluje v praksi in kateri so ključni elementi pogodbe o licenciranju?


Nazaj
 


 
 
 
back to top