IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 10.12.2018 || Lidl trgovino št. 55 odpira ta četrtek v Ilirski Bistrici  |  Tesco začel z velikimi cenovnimi akcijami (beri znižanji)   |  Znani finalisti za nagrade Effie Slovenija  |  Trgovci zaradi protestov izgubili že milijardo evrov  |   Prodaja se Žitkova lastnina mlina   |  V prazničnem decembru se povprečno zredimo za dva kilograma  |  Unilever investira v razvoj pralne kapsule brez plastike  |  Kosovo namerava manjkajoče blago iz Srbije in BiH nadomestiti s proizvodi iz regije  |  Colruyt z novim letom uvaja nočne izmene  |  Iz Agrokorja neuradno sporočajo, da zaenkrat ne razmišljajo o prodaji Konzuma  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Podjetnik leta Peter Pišek direktor podjetja Pišek & HSF Logistics   |  Edeka: "Lastne blagovne znamke pred A znamkami!“  |  Domače vpliva na izbiro pri spletnem nakupovanju  |  Pohorska kavarna kot prvi gostinski lokal znotraj (največje) Lidlove trgovine  |  Plodine se zanimajo za prevzem Konzuma  |  Predsednik upravnega odbora Coca-Cole postaja James Quincey  |  Zlatna džezva odslej tudi v trgovinah E.Leclerc  |  Euromonitor: "Domači izdelki pridobivajo na račun tujih"  |  Despar predstavil nove izdelke iz kategorije Free From  |   ||
   

FMCG SUMMIT LJUBLJANA: Predstavljamo govornike na 1.FMCG SUMMIT-u: RONALD LUISSER, izvršni direktor (Focus Austria)

15.05.2018
Eden izmed govornikov na 1. FMCG Summitu v Ljubljani bo tudi izvršni direktor podjetja Focus Austria, Ronald Luisser.
 
Ronald Luisser je partner v upravi Focus Researcha, vodilnega podjetja v Evropi, ko gre za raziskovanje cen in oglaševanje na trgu. Leta 2007 je na noge postavil poslovanje na Hrvaškem in je odgovoren za jugovzhodno regijo, ki vključuje Hrvaško, Slovenijo, Srbijo ter Bosno in Hercegovino.
 
Opravlja tudi naloge direktorja avstrijskega oddelka, ima pa več kot 15 let izkušenj na področju raziskovanja trga ter popolni vpogled na področje FMCG Srednje in Vzhodne Evrope.
 
O predstavitvi:
Focus trende na področju promocij v regiji analizira že vrsto let. Med predstavitvijo se bo osredotočil na analizo in razumevanje trendov promocijskih (tiskanih) letakov trgovcev pri nas, predvsem tudi glede primerjave z drugimi državami v regiji in nekaterimi preostalimi izbranimi.
 
Predstavitev bo ponudila odgovor na naslednja vprašanja:
- Digitalizacija in akcijske promocije – so tiskani letaki še vedno aktualni?
- Kako na njih reagirajo kupci, kaj naj storijo proizvajalci?
- Je prisotnost v letakih trgovcev še vedno nuja?
- Kakšne so razlike oz. vpliv promocijskih tiskanih materialov na kupce v regiji Adriatik v primerjavi z zahodno Evropo?
 
Udeleženci bodo imeli priložnost slišati uporabne podatke, nekateri od njih bodo pričakovani, spet drugi popolna novost.

Nazaj
 


 
 
 
back to top