IN Store - Novice
IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 14.08.2018 || V soboto bo slovesno odprt prenovljeni Interspar Vič   |  Največ sladoleda lani proizvedla Nemčija  |  Dizel in 95-oktanski bencin sta se opolnoči podražila  |  Mariborski Europark praznuje polnoletnost  |  Skupina Kofola v prvi polovici leta uspešno  |  Sadjarji naj bi letos pridelali približno 65.000 ton jabolk  |  Peta beograjska FMCG konferenca revije InStore bo 22.novembra  |  Položili temeljni kamen za poslovno-logistični center Komunale Trebnje  |  S trgatvijo bodo začeli že avgusta  |  Istrski zajtrk je možno naročiti tudi prek spleta  |  Prenovljena Kraš Bonbonnièra tudi v Dubrovniku (VIDEO)  |  Vinogradniki pričakujejo nadpovprečen letnik  |  Letos po pričakovanjih rekordna letina jabolk  |  ZANIMIVOST: Na lovu za rekordom travo kosilo 570 koscev  |  Spar bo do konca leta odprl še 80 objektov  |  Odprta prva Ideina prodajalna v Plavu  |  Rakuten v prvem polletju zabeležil 60-odstotno rast dobička  |  Nov način pakiranja banan v E-martu  |  Mladi kmetje - osrednja tema letošnjih okroglih miz MKGP na sejmu Agra  |  Medena zmaga na Agri Petru Kolarju s Ptujske Gore  |   ||
   

FMCG SUMMIT LJUBLJANA: Predstavljamo govornike na 1.FMCG SUMMIT-u: RONALD LUISSER, izvršni direktor (Focus Austria)

15.05.2018
Eden izmed govornikov na 1. FMCG Summitu v Ljubljani bo tudi izvršni direktor podjetja Focus Austria, Ronald Luisser.
 
Ronald Luisser je partner v upravi Focus Researcha, vodilnega podjetja v Evropi, ko gre za raziskovanje cen in oglaševanje na trgu. Leta 2007 je na noge postavil poslovanje na Hrvaškem in je odgovoren za jugovzhodno regijo, ki vključuje Hrvaško, Slovenijo, Srbijo ter Bosno in Hercegovino.
 
Opravlja tudi naloge direktorja avstrijskega oddelka, ima pa več kot 15 let izkušenj na področju raziskovanja trga ter popolni vpogled na področje FMCG Srednje in Vzhodne Evrope.
 
O predstavitvi:
Focus trende na področju promocij v regiji analizira že vrsto let. Med predstavitvijo se bo osredotočil na analizo in razumevanje trendov promocijskih (tiskanih) letakov trgovcev pri nas, predvsem tudi glede primerjave z drugimi državami v regiji in nekaterimi preostalimi izbranimi.
 
Predstavitev bo ponudila odgovor na naslednja vprašanja:
- Digitalizacija in akcijske promocije – so tiskani letaki še vedno aktualni?
- Kako na njih reagirajo kupci, kaj naj storijo proizvajalci?
- Je prisotnost v letakih trgovcev še vedno nuja?
- Kakšne so razlike oz. vpliv promocijskih tiskanih materialov na kupce v regiji Adriatik v primerjavi z zahodno Evropo?
 
Udeleženci bodo imeli priložnost slišati uporabne podatke, nekateri od njih bodo pričakovani, spet drugi popolna novost.

Nazaj
 


 
 
 
back to top