IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 25.05.2018 || Kmalu nogometno EP vinarjev   |  Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Konec tedna festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Odštevamo: Še en dan do veljave (nove) zaščite osebnih podatkov - GDPR  |  Salus prevzema Sanolabor  |  Letalski prevoznik KLM združil moči z družbo Jacobs Douwe Egberts   |   Aldi odprl 25 trgovin in načrtuje še (prvi) distribucijski center  |  Rast prodaje sira, padec prometa z mlečnimi izdelki  |  Židan: "Hvaležen sem za vsako nabavo, ki jo boste naredili na lokalnem trgu"  |  Amazonov ključ za dostavo v vaše vozilo (VIDEO)  |  Odprt Tommy št. 200   |  Vlada za odprave lanske suše v kmetijstvu namenja sedem milijonov evrov  |  McDonald's v Ljubljani odslej z dostavo  |  Slovenski gin med osmimi najboljšimi žganimi pijačami sveta!  |  Hisense doslej pridobil več kot 22 odstotkov Gorenja  |  Jeronimo Martins bo vso elektriko pridobival iz obnovljivih virov  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  V Beogradu zaključen 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja  |  M&S zapira več kot 100 trgovin  |   ||
   

FMCG SUMMIT LJUBLJANA: Predstavljamo govornike na 1.FMCG SUMMIT-u: RONALD LUISSER, izvršni direktor (Focus Austria)

15.05.2018
Eden izmed govornikov na 1. FMCG Summitu v Ljubljani bo tudi izvršni direktor podjetja Focus Austria, Ronald Luisser.
 
Ronald Luisser je partner v upravi Focus Researcha, vodilnega podjetja v Evropi, ko gre za raziskovanje cen in oglaševanje na trgu. Leta 2007 je na noge postavil poslovanje na Hrvaškem in je odgovoren za jugovzhodno regijo, ki vključuje Hrvaško, Slovenijo, Srbijo ter Bosno in Hercegovino.
 
Opravlja tudi naloge direktorja avstrijskega oddelka, ima pa več kot 15 let izkušenj na področju raziskovanja trga ter popolni vpogled na področje FMCG Srednje in Vzhodne Evrope.
 
O predstavitvi:
Focus trende na področju promocij v regiji analizira že vrsto let. Med predstavitvijo se bo osredotočil na analizo in razumevanje trendov promocijskih (tiskanih) letakov trgovcev pri nas, predvsem tudi glede primerjave z drugimi državami v regiji in nekaterimi preostalimi izbranimi.
 
Predstavitev bo ponudila odgovor na naslednja vprašanja:
- Digitalizacija in akcijske promocije – so tiskani letaki še vedno aktualni?
- Kako na njih reagirajo kupci, kaj naj storijo proizvajalci?
- Je prisotnost v letakih trgovcev še vedno nuja?
- Kakšne so razlike oz. vpliv promocijskih tiskanih materialov na kupce v regiji Adriatik v primerjavi z zahodno Evropo?
 
Udeleženci bodo imeli priložnost slišati uporabne podatke, nekateri od njih bodo pričakovani, spet drugi popolna novost.

Nazaj
 


 
 
 
back to top