IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 08.08.2020 || OZS predlaga znižanje stopnje DDV  |  Pivovarji ob mednarodnem dnevu piva predlagajo znižano stopnjo davka  |  Al Dahra načrtuje gradnjo tovarne za predelavo hrane za živino   |  Začenjajo odkup breskev, cena enaka lanski  |  Trgovci zagotavljajo, da so razkužila ob vhodih v trgovine ustrezna  |   ZDA napovedale umik kitajskih aplikacij iz ameriških trgovin  |  29.SOF 10 in 11. septembra v skladišču soli Monfort  |  Dm pred kratkim odprl trgovino v Hrastniku  |  Danes obeležujemo svetovni dan piva  |  ZANIMIVOST: Na naslednjih volitvah bo kandidirala Veganska stranka  |  V Konzumu več kot polovica ponudbe od domačih proizvajalcev  |  Prepoved Tiktoka in Wechata  |  Barcaffè Affogato med "hiti" letošnjega poletja  |  Tudi makedonski InStore natisnil "trgovinski zemljevid"   |  Chanel je lansiral svoj rose  |  Za ukrepa destilacije in skladiščenja vina doslej 81 vlog  |  Odprli novo Ideo Organic na beograjskem Senjaku  |  Wolt zavil tudi v Nemčijo  |  Nov Gomexov objekt v Rumi  |  Uber Eats v partnerstva s Carrefourjem in Asdo  |   ||
   

Slovenija: Predsednik žirije 28. SOF-a je Anže Jereb

19.12.2018
MM poroča, da je Svet tekmovalnega programa SOF izbral devetčlansko žirijo, ki jo bo vodil Anže Jereb (na fotografiji), izvršni kreativni direktor v agenciji BBDO za Ukrajino in Srednjo Azijo. 28. SOF bo 11. in 12. aprila v Portorožu.


Za razliko od prejšnjih let bo prijavljena dela ocenjevalo petnajst (in ne dvanajst) članov žirij. Po novem se bodo slovenskim kolegom pridružili še trije kreativni direktorji iz regije.

Jerebu se bodo pri ocenjevanju del pridružili Kristijan Andoljšek, umetniški direktor v Innovatifu, Luka Bajs, kreativni direktor v Grey Ljubljana, Miha Bevc, kreativni direktor in partner v BPCS, Robert Bohinec, kreativni direktor v Futuri DDB, Maša Butara, direktorica vsebin in digitalnih strategij v agenciji LunaTBWA, Drago Mlakar, kreativni direktor na Pristopu, Sašo Petek, kreativni direktor v Agenciji 101, in Urška Saletinger, vodja korporativnih komunikacij v Abeliumu.

Žiriji se bodo v drugem krogu ocenjevanja (v okviru tekmovalne skupine upravljanje znamke) pridružili še trije predstavniki oglaševalcev, in sicer Valentin Bufolin, vodja področja marketing v Lidlu Slovenija, Metka Kejžar, direktorica trženja in odnosov z javnostmi v Autocommercu, in Petra Žagar, vodja marketinga blagovnih znamk v Ljubljanskih mlekarnah.

V tretjem krogu ocenjevanja pa sledi novost. Žiriji se bodo pridružili trije kreativni direktorji iz regije, in sicer Vanja Blumenšajn (Señor, sicer aktualna agencija leta na Hrvaškem), Veljko Golubović (New Moment) in Jana Savić Rastovac (McCann Beograd).

Spremembe v tekmovalnem delu

Tekmovalni del je STP SOF pod vodstvom Petre Krulc, izvršne kreativne direktorice pri Grey Ljubljana, po zgledu Zlatega bobna preuredil v sekciji kaj in zakaj. V sekciji kaj bo žirija dela ocenjevala skozi prizmo forme komunikacije, torej formata, kanala, medija in podobno, v sekciji zakaj pa skozi prizmo namena komunikacije. Uvedli so tudi novo veliko nagrado - SOF SOF-a. To bo postalo delo, ki bo med tajnim glasovanjem za velike nagrade prejelo najvišjo skupno oceno primarne žirije in treh pridruženih žirantov iz regije.


Nazaj
 


 
 
 
back to top