IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 19.01.2020 || Agrokor:"AVK si je izmislila razloge za zaseg delnic Mercatorja"  |  Hrvaška PPD grupa spremenila lastniško strukturo Fortenove  |  Trgovinska veriga Gomex zavila v Skorenovac  |  Konzum odprl 170. trgovino v Zagrebu  |  Carrefour odprl prvo trgovino v Ugandi  |  Predelovalci mleka morajo oddati poročila o lanskih količinah   |  Migros prodaja del poslovanja  |  Ikea z vodjo za slovenski trg  |  20. januarja prva regijska konferenca:"Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Odštevanje do spletnega kariernega sejma  |  Blizu New Yorka še naprej raste ogromen trgovski center American Dream (VIDEO)  |  Kam z odsluženimi prenosniki, delovnimi postajami, pametnimi telefoni, monitorji?   |  MKGP (od danes) na sejmu "Zeleni teden 2020" v Berlinu (VIDEO)  |  Na jugu Afrike 45 milijonom ljudi grozi lakota  |  Za steklenice mleka in jogurta od 2021 povračilo - 50 lip  |  Okolju (zelo) prijazna nova trgovina Biedronka v Varšavi  |  Do sledljivosti edine avtohtone pasme prašičev tudi s pomočjo evropskih sredstev  |  ZANIMIVOST: Ikeina trgovina za kupce brez avtomobilov na Dunaju (VIDEO)  |  Uprava zaradi suma ptičje gripe v odpoklic puranjega mesa z Madžarske  |  Iz Gorenja na Hisense Gorenje Europe "premeščenih" okoli 930 zaposlenih  |   ||
   

Slovenija: Predsednik žirije 28. SOF-a je Anže Jereb

19.12.2018
MM poroča, da je Svet tekmovalnega programa SOF izbral devetčlansko žirijo, ki jo bo vodil Anže Jereb (na fotografiji), izvršni kreativni direktor v agenciji BBDO za Ukrajino in Srednjo Azijo. 28. SOF bo 11. in 12. aprila v Portorožu.


Za razliko od prejšnjih let bo prijavljena dela ocenjevalo petnajst (in ne dvanajst) članov žirij. Po novem se bodo slovenskim kolegom pridružili še trije kreativni direktorji iz regije.

Jerebu se bodo pri ocenjevanju del pridružili Kristijan Andoljšek, umetniški direktor v Innovatifu, Luka Bajs, kreativni direktor v Grey Ljubljana, Miha Bevc, kreativni direktor in partner v BPCS, Robert Bohinec, kreativni direktor v Futuri DDB, Maša Butara, direktorica vsebin in digitalnih strategij v agenciji LunaTBWA, Drago Mlakar, kreativni direktor na Pristopu, Sašo Petek, kreativni direktor v Agenciji 101, in Urška Saletinger, vodja korporativnih komunikacij v Abeliumu.

Žiriji se bodo v drugem krogu ocenjevanja (v okviru tekmovalne skupine upravljanje znamke) pridružili še trije predstavniki oglaševalcev, in sicer Valentin Bufolin, vodja področja marketing v Lidlu Slovenija, Metka Kejžar, direktorica trženja in odnosov z javnostmi v Autocommercu, in Petra Žagar, vodja marketinga blagovnih znamk v Ljubljanskih mlekarnah.

V tretjem krogu ocenjevanja pa sledi novost. Žiriji se bodo pridružili trije kreativni direktorji iz regije, in sicer Vanja Blumenšajn (Señor, sicer aktualna agencija leta na Hrvaškem), Veljko Golubović (New Moment) in Jana Savić Rastovac (McCann Beograd).

Spremembe v tekmovalnem delu

Tekmovalni del je STP SOF pod vodstvom Petre Krulc, izvršne kreativne direktorice pri Grey Ljubljana, po zgledu Zlatega bobna preuredil v sekciji kaj in zakaj. V sekciji kaj bo žirija dela ocenjevala skozi prizmo forme komunikacije, torej formata, kanala, medija in podobno, v sekciji zakaj pa skozi prizmo namena komunikacije. Uvedli so tudi novo veliko nagrado - SOF SOF-a. To bo postalo delo, ki bo med tajnim glasovanjem za velike nagrade prejelo najvišjo skupno oceno primarne žirije in treh pridruženih žirantov iz regije.


Nazaj
 


 
 
 
back to top