IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 01.12.2022 || Mlekarna Celeia v nadgradnjo čistilne naprave  |  Zasebni delodajalci novembra odprli neto 127.000 delovnih mest  |  Prvi evrski kovanci od danes že na Hrvaškem  |  Potrošniška poraba oktobra navzgor  |  Nove (nižje) cene bencina in dizla   |  Cantarutti z novim letom zapušča položaj generalnega direktorja GZS  |  Danes CEO Summit InStore v Beogradu!  |  Škoda zaradi naravnih nesreč letos spet presegla sto milijard dolarjev  |  Šinko v Halozah napovedala pregled metodologije ocenjevanja kmetovanja  |  Inflacija novembra vztrajala pri okoli 10 odstotkih   |  Žito v Mariboru dobiva pametno tovarno  |  Žabac v Zagrebu odprl že sedmo trgovino  |  Med Trstom in logističnim vozliščem pri Beljaku prvi evropski mednarodni carinski koridor  |  Rožič:" Z izkupičkom pogajanj nismo zadovoljni, nadaljevali bomo februarja"  |  Prodaja v trgovinah nekoliko upadla  |  Na "Dobrodelni petek" dm zbral 28.771,27 evrov za Ambasadorje nasmeha  |  Ribniškemu skladu dodatnih 10 milijonov evrov  |  17. Vrh slovenskega gospodarstva  |  Verny prenehal prodajati izdelke Ferrera  |  Mercator je del gibanja "Movember"  |   ||
   

ZDA: Pred nočjo čarovnic Heinz lansiral "krvavi" kečap

06.10.2022
Podjetje je tako na trg vrnilo priljubljeni kečap Tomato Blood tudi zaradi "srečanja" s prihajajočo nočjo čarovnic, 31.oktobra.

Poleg novega imena, Tomato Blood (krvavi Tomato) namesto Tomato ketchup, so na embalaži tudi ilustracije, ki spominjajo na vampirje in kri.

Kampanjo je predstavil Toby, 280-letni vampir, ki je rojake pozval, naj letos prizanesejo ljudem in raje poskusijo Tomato Blood.

Ne glede na to, ali kaplja na krožnik...


Nazaj
 
 
 
 
back to top