IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 03.03.2021 || Zavezo spletnih trgovcev o varnosti podpisalo 11 velikih   |  Prepoved potovanj med deželami do velike noči  |  Lidl na Slovenčevi ulici čaka jutrišnjo otvoritev  |  InStore BiH jutri organizira 7. FMCG Retail Summit Sarajevo (VIDEO)  |  V strahu pred tretjim valom epidemije razmišljajo o omejitvi števila kupcev v trgovinah  |  V Zagorju pripravljajo posode za odpadno jedilno olje  |  V Ajdovščini bodo prenovili mestno tržnico  |  ZANIMIVOST: Tudi v Angliji gojijo beluše  |  Lidl odpira veliko distribucijsko središče v Lapovu  |  Migros uvedel lastno blagovno znamko veganske hrane  |  Žabka odprla trgovino št. 7000 na Poljskem  |  Počivalšek na virtualnem zasedanju ministrov EU za trgovino  |  Meje ostajajo zaprte še vsaj do sredine junija  |  Nov Spar odpirajo jutri v Novem mestu  |  Mondelēz pod preiskavo EU z grožnjo milijardne globe  |  V Prilepski pivovarni kljub pandemiji zadovoljni  |  Hennessy uradno mednarodno žganje lige NBA  |  Najavili gradnjo novega obrata za predelavo Mesne industrije Ravlić  |  Včeraj odprli terase gostinskih lokalov  |  Za veliko noč odprtje teras lokalov  |   ||
   

ZDA: Praznična prodaja konec leta kljub pandemiji narasla

20.01.2021
Ameriške trgovine so kljub pandemiji covida-19 med novembrsko in decembrsko praznično sezono v medletni primerjavi povečale prodajo za 8,3 odstotka. Poročilo Nacionalne zveze za trgovino na drobno (NRF) je presenetilo analitike, ki so zaradi zdravstvene krize pričakovali slabši rezultat.
 
 
Prihodki od prodaje so predvsem na račun spletne trgovine dosegli 789,4 milijarde dolarjev. Prodaja prek spleta je narasla za 23 odstotkov na 209 milijard dolarjev. "Kljub velikim izzivom so potrošniki in trgovci med prazniki pokazali izjemno odpornost. Kljub rasti okužb s koronavirusom, ukrepom zveznih držav in povečani politični ter gospodarski nezanesljivosti, so potrošniki kupovali darila, ki so dvignila razpoloženje v družinah in med prijatelji ter zagotovila občutek normalnosti v letu polnem izzivov," je sporočil predsednik NRF Matthew Shay.
 
Ob tem je izrazil prepričanje, da bodo dodatne spodbude za gospodarstvo in pomoč prebivalstvu, ki jih načrtuje novoizvoljeni predsednik Joe Biden, poganjale gospodarsko rast. Prodaja na drobno je novembra in decembra leta 2019 na letni ravni zrasla za štiri odstotke, povprečje rasti praznične prodaje zadnjih pet let pa znaša 3,5 odstotka, zaradi česar je rezultat minule praznične sezone še toliko bolj presenetil analitike. NRF je pred prazniki napovedoval rast praznične prodaje v razponu od 3,6 do 5,2 odstotka.
 
Po ocenah analitikov so imeli potrošniki na voljo več denarja, saj so zvezne oblasti že ob izbruhu pandemije povečale pomoč brezposelnim, Američani so dobili po 1200 dolarjev neposredne pomoči. Ker niso potovali in se družili, so lahko prihranili več denarja kot ponavadi, menijo.
 
Trgovine z živili so praznično prodajo povečale za 9,6 odstotka, trgovine s športno opremo za 15,2 odstotka, trgovine s kozmetiko in osebno nego za 5,4 odstotka, trgovine z elektroniko in gospodinjskimi aparati pa za 14,4 odstotka. Najslabše so se odrezale trgovine z oblačili, ki so utrpele 14,9-odstotni padec prodaje.

Nazaj
 


 
 
 
back to top