IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.08.2019 || Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |  DSV za 5 milijard evrov prevzel logistično skupino Panalpina  |   ||
   

Italija: Povečanje spletne prodaje FMCG dobrin za 39 odstotkov

12.08.2019
Trg spletne prodaje dobrin, ki sodijo v sektor FMCG je v Italiji letos dosegel 1,6 milijarde evrov, kar je za 39 odstotkov več, kot v prvi polovici lanskega leta, kaže najnovejša študija.
 
 
V isti sapi je potrebno dodati, da je ta segment spletne prodaje v primerjavi s splošno prodajo artiklov prek spleta še zmeraj marginalen, saj je v Italiji letos vrednost prometa prek medmrežja znašala 31.5 milijarde evrov ter za 15 odstotkov presegla lanske rezultate.
 
Študijo sta izvedla raziskovalni center na milanski univerzi in italijanski konzorcij Netcomm, ki navajata še en zanimiv podatek in sicer to, da pri nakupu dobrin široke porabe prek spleta kar 89 odstotkov oziroma 1.4 milijarde evrov zavzema hrana, preostanek pa tvorijo kozmetika in izdelki, namenjeni zdravju.
 
Po podatkih študije naj bi prek spleta nakupovali nekaj več kot dve tretjini (68.5 %) Italijanov, k čemur pripomore tudi dejstvo, da ima 93 odstotkov italijanskih mest z več kot 50.000 prebivalci že omogočeno storitev dostave dobrin na dom.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top