IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 19.09.2019 || V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |  Coca-Cola HBC (spet) najbolj trajnostno usmerjena družba za prodajo pijač   |  Danes dražba za zadnje Mipovo premoženje  |  Vinska kraljica Slovenije št. 24 bo...  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Lidl prisoten v Zemunu  |  Študentke razvile novo (sadno) vrsto testenin  |  Hofer vsem prvošolčkom podarja knjigo Bralne značke   |  Za Kraš se zanima tudi podjetnik Šaranović  |  Unilever izdelkom "umetno" podaljšuje rok uporabe  |  V Izolo se vrača festival čilija in čokolade  |  Podjetje Plastika Skaza iz Velenja ima novo vodstvo  |  Bisnode4Excellence 2019 na Brdu pri Kranju  |  Edeka v širši projekt eko ponudbe in izdelkov brez mikro plastike   |  Vlada razmišlja o trošarinah na e-cigarete  |  Carrefour nagrajuje, če pripelješ prijatelja  |  Zaščitili geografski imeni Oblačinska višnja in Ariljska malina  |  Prva prosta nedelja 20. oktobra  |  Zgornja meja pri brezstičnem plačilu kmalu 25 evrov   |   ||
   

Italija: Povečanje spletne prodaje FMCG dobrin za 39 odstotkov

12.08.2019
Trg spletne prodaje dobrin, ki sodijo v sektor FMCG je v Italiji letos dosegel 1,6 milijarde evrov, kar je za 39 odstotkov več, kot v prvi polovici lanskega leta, kaže najnovejša študija.
 
 
V isti sapi je potrebno dodati, da je ta segment spletne prodaje v primerjavi s splošno prodajo artiklov prek spleta še zmeraj marginalen, saj je v Italiji letos vrednost prometa prek medmrežja znašala 31.5 milijarde evrov ter za 15 odstotkov presegla lanske rezultate.
 
Študijo sta izvedla raziskovalni center na milanski univerzi in italijanski konzorcij Netcomm, ki navajata še en zanimiv podatek in sicer to, da pri nakupu dobrin široke porabe prek spleta kar 89 odstotkov oziroma 1.4 milijarde evrov zavzema hrana, preostanek pa tvorijo kozmetika in izdelki, namenjeni zdravju.
 
Po podatkih študije naj bi prek spleta nakupovali nekaj več kot dve tretjini (68.5 %) Italijanov, k čemur pripomore tudi dejstvo, da ima 93 odstotkov italijanskih mest z več kot 50.000 prebivalci že omogočeno storitev dostave dobrin na dom.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top