IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 10.12.2019 || V Šentjerneju državno tekmovanje v peki potic  |  Pojedel 120.000 dolarjev vredno banano (VIDEO)  |  Pošta Slovenije objavila ponudbo za prevzem Intereurope   |  Podjetje DTM Natura zagnalo projekt božičnih ginovih kroglic  |  Skupina Pivka-Delamaris povečala prodajo in dobiček  |  V 2020 dokončna prepoved pesticida klorpirifos   |  Mastercardova raziskava ženskega podjetništva  |  Mercatorjeva akcija popusta -20%   |  Hofer pred trgovinami (spet) dovolil prodajo Kraljev ulice  |  Lidl bo naslednje trgovine odprl v Ljubljani, Ormožu in Trebnjem  |  Tommy odprl trgovino v Šibeniku  |  Na newyorški 5. aveniji naprodaj parfumi Eve Petrič  |  Se Tesco umika iz Malezije in Tajske?  |   Žabka v Poznanu odprla svojo najmanjšo prodajalno  |  Certifikat za družbeno odgovorne delodajalce  |  Mišković:"Gradnja novega hotela v Ljubljani naslednjo jesen!"  |  Magnit odslovil pet vodilnih managerjev  |  ZANIMIVOST: Politik Salvini iz protesta ne uživa Nutelle  |  Istrabenz na predlog DUTB v prisilno poravnavo  |  Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |   ||
   

Italija: Povečanje spletne prodaje FMCG dobrin za 39 odstotkov

12.08.2019
Trg spletne prodaje dobrin, ki sodijo v sektor FMCG je v Italiji letos dosegel 1,6 milijarde evrov, kar je za 39 odstotkov več, kot v prvi polovici lanskega leta, kaže najnovejša študija.
 
 
V isti sapi je potrebno dodati, da je ta segment spletne prodaje v primerjavi s splošno prodajo artiklov prek spleta še zmeraj marginalen, saj je v Italiji letos vrednost prometa prek medmrežja znašala 31.5 milijarde evrov ter za 15 odstotkov presegla lanske rezultate.
 
Študijo sta izvedla raziskovalni center na milanski univerzi in italijanski konzorcij Netcomm, ki navajata še en zanimiv podatek in sicer to, da pri nakupu dobrin široke porabe prek spleta kar 89 odstotkov oziroma 1.4 milijarde evrov zavzema hrana, preostanek pa tvorijo kozmetika in izdelki, namenjeni zdravju.
 
Po podatkih študije naj bi prek spleta nakupovali nekaj več kot dve tretjini (68.5 %) Italijanov, k čemur pripomore tudi dejstvo, da ima 93 odstotkov italijanskih mest z več kot 50.000 prebivalci že omogočeno storitev dostave dobrin na dom.
 


Nazaj
 



 
 
 
back to top