IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 06.04.2020 || Fructal doniral etilni alkohol za pripravo razkužil  |  Orban uvaja davek za mednarodne banke in trgovce  |  Manj povpraševanja po rezanem cvetju, zanimanje predvsem za sadike vrtnin  |  Hisense Gorenje bo delo začelo v petek  |  ZANIMIVOST: V Gazi nek slaščičar izumil "koronsko torto"  |  Petrolova prodaja ponekod nižja za več kot 50 odstotkov  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  V zadnjem mesecu izvozili skoraj štiri milijarde mask  |  Največje svetovno ocenjevanje vina Decanter preloženo na september  |  Tudi v FJK v trgovino samo z zaščitenim obrazom  |  Med živili z največ vitamina C v uvozu prve limone  |  83. številka revije InStore tudi na spletu  |  Tikveš prihodke lani povečal za dobra 2 milijona evrov  |  Zakaj ne bi smeli nositi (umazanih) rokavic v trgovinah  |  V Konzumu prost velikonočni ponedeljek in višji praznični dodatek   |  Policijska ura kar cel vikend, upokojenci v trgovino ob 4. uri zjutraj  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |   ||
   

ZDA: Potrošniški centri opozarjajo na pasti na družbenih omrežjih

14.02.2020
Ob 15-letnici delovanja je mreža evropskih potrošniških centrov pripravila celoletno kampanjo ozaveščanja potrošnikov o ključnih vprašanjih s področja varstva potrošnikov. Vsak mesec obravnava novo vprašanje: v januarju je izpostavila tematiko trajnostno naravnanega potrošništva, ta mesec opozarja na problematiko pasti na družbenih omrežjih.

 
Te postajajo vse bolj prefinjene, izkoriščajo pa predvsem nepozornost in čustva uporabnikov, ki se odzivajo na mamljive oglaševalske ponudbe, nagradne igre, brezplačne preizkusne ponudbe in prošnje za pomoč, ali pa sodelujejo v klepetalnicah, v katerih nevede izdajo zasebne podatke.

Potrošniški centri potrošnike spodbujajo, da pred klikom na oglas na družbenih medijih naredijo preventivni posnetek zaslona s prikazom sumljive vsebine. Ti namreč pogosto izginejo takoj, ko uporabnik klikne nanje.
 
Amerika in Francija proti Facebookovemu "denarju"

Potem ko je vodilni ameriške osrednje banke Jerome Powell izjavil, da bi moral Facebook prenehati z uvajanjem  svoje kriptovalute libre, se je konec prejšnjega leta proti temu projektu oglasil tudi predsednik ZDA Donald Trump, ki je v objavi na twitterju zapisal, da ni ljubitelj bitcoina in ostalih kriptovalut. Med drugim je zapisal:"Kdor želi biti banka, naj pridobi dovoljenje...". Tudi v Franciji so galsovi vplivnih glasno proti...


Nazaj
 


 
 
 
back to top