IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 10.08.2020 || 23. na globalni lestvici digitalne kakovosti življenja  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Konec avgusta dnevi odprtih vrat kmetij (prijave samo še danes)  |  Izvoz v prvem polletju nižji za 5,6 odstotka  |  Delavci v Tescu podpisujejo peticijo proti čiščenju trgovin  |  Podjetje Coca-Cola HBC kaže znake okrevanja  |  10 milijonov evrov za naložbe v kmetijska gospodarstva  |  STO bo nagradila najboljše kreativne rešitve iz kampanje Moja Slovenija  |  Fructal Mak z rastjo prihodkov in manjšim dobičkom  |  ZANIMIVOST: Nature Inbox tudi v Hollywoodu  |  Waitrose uvaja kamere na oblačilih zaposlenih  |  Šmarjeto bo kmalu krasil "izvir" cvička  |  Papež v gospodarski svet prvič imenoval ženske  |  Letos več napadov zveri na drobnico  |  Continente lansiral premium PL kategorijo hrane za pse in mačke  |  Rast spletne trgovine za 45 odstotkov  |  V Cityparku vrata odprl orientalski Atelier Rebul  |  TC Voli v četrtek odpira objekt v Danilovgradu   |  PUL okrepila dobiček, zaradi epidemije v prilagoditev proizvodnje in investicij  |  Za Tik Tok se (ob Microsoftu) zanima tudi Twitter  |   ||
   

Slovenija: Podjetje DTM Natura zagnalo projekt božičnih ginovih kroglic

09.12.2019
Slovensko podjetje DTM Natura se je po škotskem zgledu lotilo projekta božičnih kroglic z ginom. V osnovi gre za različico kroglic oziroma balončkov za okrasitev božičnih drevesc, katerih posebnost pa je ta, da so polnjene z ginom. Poimenovali so jih Loco Santa Balls, polnijo pa jih s slovenskim ginom Mister Gin, poroča STA.
 
 
 

Podjetje DTM Natura je začelo delovati leta 2018, ustanovitelj je Damir Vidan, ekipa pa trenutno šteje 14 ljudi. Ukvarjajo se s spletno prodajo, primarno prek spletišča LocoNatura.com, ki je osredotočeno na kategorijo lepote in zdravja, ter spletne trgovine LocoShark.com. V slednji pod blagovno znamko Loco Shark prodajajo različne inovativne artikle, med katerimi so tudi kroglice Loco Santa Balls.

V ekipi so se za izdelavo božičnih kroglic odločili, ko so naleteli na novico o škotskem startupu - proizvajalcu pijač, ki je lani prodal 30.000 božičnih kroglic v zgolj 82 sekundah.

Zgodbo škotskega startup podjetja so opazili tudi investitorji, ti so v njihov projekt vložili še dodatnih 350.000 evrov in jim omogočili izdelavo še večjega števila gin kroglic pred božično sezono.

V slovenski ekipi so raziskali trg in ugotovili, da se v teh nekaj letih, odkar so Škoti predstavili svoj produkt - ta se prodaja predvsem v Veliki Britaniji -, nihče ni spomnil in ponudil njihovega inovativnega okraševanja božičnega drevesa s slovenskim pridihom.

Kot so poudarili za STA, bo letošnje leto testno za njihovo slovensko različico gin kroglic, v katerem želijo preveriti, ali so trgi, na katerih so trenutno prisotni - Slovenija, Hrvaška, Madžarska, Poljska - dovolj zainteresirani za takšen izdelek. Za letos imajo tako pripravljenih 10.000 kroglic oz. 1650 končnih škatel.

Nazaj
 


 
 
 
back to top