IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 26.02.2020 || InStore št. 82 na poti k prejemnikom  |  Najslajši Mannerjev dunajski ples - BonbonBall  |  Izdelki 4. generacije Lojtr'ce domačih kmalu v trgovinah Lidl  |  Koronavirus tudi pri nas opustošil (nekatere) police  |  MMC: "Vsak dvajseti Slovenec se drži veganske diete"  |  P&G predstavil novo linijo čistil  |  Se Biedronka širi v Romunijo?  |  Vrata odprl prvi supermarket brez blagajn Amazon Go Grocery  |  Olajšano trgovanje s sadjem in zelenjavo v regiji CEFTA  |  Aldi kupuje Casinove trgovine Leader Price   |  V trgovini zaposlenih skoraj 40.000 ljudi  |  Plodinam kazen v višini milijona kun  |  Lani je Mlijekoprodukt poslal na trg 90 mil. litrov mleka in mlečnih proizvodov  |  Lidl ponuja novo "hrano za s seboj"  |  Zaradi koronavirusa že trpi (tudi) gospodarstvo  |  V boj proti koronavirusu tudi z razkuževanjem bankovcev  |  Gorivo od polnoči dražje za en cent  |  Zlatiborac odslej tudi v slovenskih Mercatorjih  |  Družba Delo prodaja zaprla več kot 50 trafik  |  Tesco se dokončno poslavlja od kitajskega trga  |   ||
   

Svet: Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?

23.08.2019
V svetu trgovcev z dobrinami široke porabe se je skozi leta zakoreninila navada, da ima vsako živilo na embalaži podatek o tem, kakšna je njena prehranska vrednost, s čimer sporoča svoje nutricionistične lastnosti. Določeni trgovci čutijo potrebo po dodatnih informacijah.
 
 
Izdelkom bi nekateri trgovci kmalu utegnili poleg prehranskih podatkov dodali nalepko, ki bi sporočala ekološki odtis, torej kakšno količino CO2 je proizvajalec porabil, da je pridelal posamezen izdelek. Etiketa bi bila seveda namenjena zlasti ekološko ozaveščenim kupcem, ki so trajnostno naravnani.
 
Sliši se zanimivo, a je praksa pokazala, da je tovrstna ideja težko izvedljiva, saj je poraba toplogrednih plinov dokaj težko izmerljiva. Tak načrt je imel britanski vodilni trgovec Tesco, a nato projekt opustil, ker - kot pravijo - "je bilo merjenje točnih številk izpustov preveč zapleteno", poleg tega pa ostlai trgovci ideji niso želeli slediti.
 
Ne samo, da je merjenje toplogrednih plinov zapleteno. Trgovci bi za to porabili tudi precej denarnih sredstev, zato je vprašanje, kdaj bo tovrstna praksa široko sprejeto ravnanje pri vseh pomembnih svetovnih trgovcih.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top