IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 17.09.2019 || Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Podgoršek: "Orač s plugom že od nekdaj simbolizira pridelavo hrane"  |  V četrtek Barcaffè Barista Cup finale  |  BAT bo odpustil 2.300 delavcev  |  Arabska trgovina Hasan supermarket v Ljubljani  |  Maja Vidmar, nova vodilna marketinga v ljubljanskem Cityparku   |  Zelenjava, sadje in mleko za šolarje  |  Nadomestilo zaradi oviranega ribolova  |  ZANIMIVOST: Brezalkoholni pub je "vroč"  |  Tikveš si od prodaje vina letos obeta 28,8 milijona evrov  |  Dve tretjini trgovcev še zmeraj brez spletne prodaje  |  Nova nagrada za oblikovanje Skazinega Bokashi Organka 2  |  Lidl od četrtka prisoten tudi v Zemunu  |  RAZISKAVA: Googlovo sporno zdravljenje (raka) na youtube  |  Mercator ponudil na prodaj TC v Novem Sadu (in še ostalih 10...)  |  V New Yorku dovoljena le še dva okusa e-cigaret  |  Novi izdelki projekta "Štartaj Slovenija" že na Sparovih policah   |  Walmart z neomejeno dostavo živil  |  V Bohinju tradicionalni 62. Kravji bal  |  13. izvedba Pivo & Burger Festa  |   ||
   

Svet: Po oznakah prehranske vrednosti kmalu še ekološke nalepke?

23.08.2019
V svetu trgovcev z dobrinami široke porabe se je skozi leta zakoreninila navada, da ima vsako živilo na embalaži podatek o tem, kakšna je njena prehranska vrednost, s čimer sporoča svoje nutricionistične lastnosti. Določeni trgovci čutijo potrebo po dodatnih informacijah.
 
 
Izdelkom bi nekateri trgovci kmalu utegnili poleg prehranskih podatkov dodali nalepko, ki bi sporočala ekološki odtis, torej kakšno količino CO2 je proizvajalec porabil, da je pridelal posamezen izdelek. Etiketa bi bila seveda namenjena zlasti ekološko ozaveščenim kupcem, ki so trajnostno naravnani.
 
Sliši se zanimivo, a je praksa pokazala, da je tovrstna ideja težko izvedljiva, saj je poraba toplogrednih plinov dokaj težko izmerljiva. Tak načrt je imel britanski vodilni trgovec Tesco, a nato projekt opustil, ker - kot pravijo - "je bilo merjenje točnih številk izpustov preveč zapleteno", poleg tega pa ostlai trgovci ideji niso želeli slediti.
 
Ne samo, da je merjenje toplogrednih plinov zapleteno. Trgovci bi za to porabili tudi precej denarnih sredstev, zato je vprašanje, kdaj bo tovrstna praksa široko sprejeto ravnanje pri vseh pomembnih svetovnih trgovcih.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top