IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 28.06.2022 || Delničarji Intereurope še eno leto brez dividend  |  Potrošniki junija še slabše razpoloženi kot maja  |  Jana Levec:"Večina strokovnjakov se strinja, da je veganska prehrana zdrava"  |  L’Oréal in Unesco podelila mednarodne nagrade ženskam v znanosti  |  Keurig Dr Pepper prevzema blagovno znamko brezalkoholnih pijač Atypique  |  DMK je v 2021 dosegel prodajo v višini 5,5 milijarde evrov  |  GZS Mescu ponudila sodelovanje pri iskanju odgovorov na izzive trga dela  |  Cigarete s 1. julijem dražje   |  Delavci trgovine začeli aktivnosti za višje plače in dosledno upoštevanje kolektivne pogodbe  |  Kylie Minogue znana (tudi) zaradi rožnatega prosecca  |  Odličen odziv Hoferjevih kupcev na akcijo zbiranja očal  |  Ruska raketa zadela poln trgovinski center v Ukrajini  |  V Zagrebu nosečo mamo treh otrok zaradi kraje čokolad obsodili na deset mesecev zapora  |  V Svetem Ivanu Zelini so odprli novo trgovino Plodine  |  Niki Komerc z novim skladiščem  |   Zakon o trgovini po novem dovoljuje (nekaterim) obratovanje ob nedeljah  |  Iceland predstavil kartonsko embalažo za sladoled  |  V trgovini na drobno maja višji prihodek od prodaje  |  Cene hrane in brezalkoholnih pijač enake povprečju v EU  |  Samooskrba s hrano se izboljšuje  |   ||
   

Skivenija/Nemčija: Po koncu sejma Zelenega tedna v Berlinu

30.01.2019
27. januarja se je zaključil sejem Zeleni teden z zadnjim, desetim razstavnim dnem. V hali 6.2 se je z razstavnim prostorom tradicionalno predstavila tudi Slovenija. Sejem Zeleni teden v Berlinu bo svoja vrata ponovno odprl drugo leto, 16. januarja. 
 
Rdeča nit predstavitve je bila slovenska kulinarika, pivo, hmeljarstvo, čebelarstvo in zagonska podjetja s svojimi inovativnimi izdelki. Sejem je v prvih dneh obiskala tudi ministrica dr. Aleksandra Pivec.

Ministrica za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Aleksandra Pivec se je v času obiska Berlina kot gostja udeležila panela na visoki ravni, ki ga je organiziral FAO v sklopu dogodkov Globalnega foruma za prehrano in kmetijstvo (GFFA) na temo digitalizacija v kmetijstvu. Sodelovala je tudi na ministrski konferenci (11. berlinski vrh ministrov), kjer so razpravljali o pametnih rešitvah za kmetijstvo prihodnosti.
 
V okviru konference je ministrica sodelovala na panelu na temo širitve in zaščite dostopa kmetov do digitalnih tehnologij. Na razstavnem prostoru je imela tudi vrsto bilateralnih razgovorov z ministri držav, ki so sodelovale na sejmu. Sestala se je z ministri nemške zvezne dežele Saške, Estonije, Avstrije, Češke, Madžarske, Butana ter predstavniki nevladne organizacije Kruh miru. V okviru mednarodnih aktivnosti se je ministrica udeležila tudi  srečanja ministrov z nemško kanclerko dr. Angelo Merkel, kjer so izpostavili pomen digitalne tehnologije v kmetijstvu. 

Razstavni prostor Slovenije je nemškim obiskovalcem ponujal pravo doživetje, saj so lahko skozi kulinariko, pivo in inovativne izdelke doživljali Slovenijo z vsemi svojimi čutili. Osrednja tema predstavitve je bilo slovensko hmeljarstvo in pivovarstvo.
 
Slovenijo se je na razstavnem prostoru predstavljala kot dežela s tradicijo pridelave hmelja in proizvodnje piva. Pri predstavitvi so sodelovali Združenje pivovarn Slovenije, Inštitut za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije,
 
Združenje hmeljarjev Slovenije in 14 različnih pivovarn s 14 različnimi vrstami piva. Velika atrakcija predstavitve je bil  inovativni slovenski izdelek, hitre samotočilne pipe"Quick Tap", s katerimo je bilo točenje piv izredno hitro in atraktivno. Gostje razstavnega prostora so lahko izbirali med 14 različnimi vrstami piva: Vizir, Tektonik, Hopsbrew, Adam Ravbar, Maister, Ressel, Green Gold, Reservoir dogs, Barut Brewing, Frizi Beer, Castra in Pivovarna Človeška ribica, Pivovarna Laško Union ter pivo Inštitut za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije. 

Seveda na razstavnem prostoru ni šlo brez čebelarstva in čebeljih izdelkov. Za ta segment je poskrbelo Čebelarstvo Šauperl s svojo paleto medu in izdelkov iz medu. Predstavljala so se tudi tri slovenska zagonska (start-up) podjetja, Urban Planty, Gorki chili in Barba sol. Za informacije o Sloveniji, kot turistični destinaciji je skrbela infroamtorka Slovenske turistične organizacije (STO). 

 



 

Nazaj
 
 
 
 
back to top