IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 24.09.2020 || InStore Srbija 29. oktobra organizira "FMCG Brand Forum ONLINE"   |  Danes razglasitev "Naj mladinskega startupa"  |  Corriere della Sera za najboljšega tujega vinarja izbrala Simčiča  |  Kitajski CCCC s svilno potjo prek Trsta moti Američane  |  Gostinski lokali se bodo zapirali prej, priporočeno delo od doma  |   Hofer nadaljuje "sceno" s plesnim natečajem   |  Puklavec Family Wines: "Čas je za letošnji vinski mošt"  |  Sejem Agra konec tedna tudi v živo  |  Zakulisje slovenskih prejemnic Michelinovih zvezdic  |  AB InBev še močnejši - za 190 milijonov evrov odkupili ameriški CBA  |  Za Alibabo bo prihodnje leto začel dostavljati robotski osel  |  Fortenova prejela ponudbe za Ledo plus, Ledo Čitluk in Frikom  |  Priznanje za najboljši med Ludviku Lapu iz Radomelj  |  V Mariboru raste nova (zelena) Lidlova trgovina poleg Europarka  |  Destilarna Beefeater obeležuje 200-letnico obstoja  |  BAT začenja s proizvodnjo v Vranju  |  APK je bolezen, ki povzroča veliko gospodarsko škodo  |  Torkovo glasovanje poslancev za nedeljsko zaprtje trgovin pod drobnogledom SDTS  |   Do konca leta odločitev o (ne)zapiranju trgovin ob nedeljah  |  Velike izgube za svetovni turizem  |   ||
   

Skivenija/Nemčija: Po koncu sejma Zelenega tedna v Berlinu

30.01.2019
27. januarja se je zaključil sejem Zeleni teden z zadnjim, desetim razstavnim dnem. V hali 6.2 se je z razstavnim prostorom tradicionalno predstavila tudi Slovenija. Sejem Zeleni teden v Berlinu bo svoja vrata ponovno odprl drugo leto, 16. januarja. 
 
Rdeča nit predstavitve je bila slovenska kulinarika, pivo, hmeljarstvo, čebelarstvo in zagonska podjetja s svojimi inovativnimi izdelki. Sejem je v prvih dneh obiskala tudi ministrica dr. Aleksandra Pivec.

Ministrica za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Aleksandra Pivec se je v času obiska Berlina kot gostja udeležila panela na visoki ravni, ki ga je organiziral FAO v sklopu dogodkov Globalnega foruma za prehrano in kmetijstvo (GFFA) na temo digitalizacija v kmetijstvu. Sodelovala je tudi na ministrski konferenci (11. berlinski vrh ministrov), kjer so razpravljali o pametnih rešitvah za kmetijstvo prihodnosti.
 
V okviru konference je ministrica sodelovala na panelu na temo širitve in zaščite dostopa kmetov do digitalnih tehnologij. Na razstavnem prostoru je imela tudi vrsto bilateralnih razgovorov z ministri držav, ki so sodelovale na sejmu. Sestala se je z ministri nemške zvezne dežele Saške, Estonije, Avstrije, Češke, Madžarske, Butana ter predstavniki nevladne organizacije Kruh miru. V okviru mednarodnih aktivnosti se je ministrica udeležila tudi  srečanja ministrov z nemško kanclerko dr. Angelo Merkel, kjer so izpostavili pomen digitalne tehnologije v kmetijstvu. 

Razstavni prostor Slovenije je nemškim obiskovalcem ponujal pravo doživetje, saj so lahko skozi kulinariko, pivo in inovativne izdelke doživljali Slovenijo z vsemi svojimi čutili. Osrednja tema predstavitve je bilo slovensko hmeljarstvo in pivovarstvo.
 
Slovenijo se je na razstavnem prostoru predstavljala kot dežela s tradicijo pridelave hmelja in proizvodnje piva. Pri predstavitvi so sodelovali Združenje pivovarn Slovenije, Inštitut za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije,
 
Združenje hmeljarjev Slovenije in 14 različnih pivovarn s 14 različnimi vrstami piva. Velika atrakcija predstavitve je bil  inovativni slovenski izdelek, hitre samotočilne pipe"Quick Tap", s katerimo je bilo točenje piv izredno hitro in atraktivno. Gostje razstavnega prostora so lahko izbirali med 14 različnimi vrstami piva: Vizir, Tektonik, Hopsbrew, Adam Ravbar, Maister, Ressel, Green Gold, Reservoir dogs, Barut Brewing, Frizi Beer, Castra in Pivovarna Človeška ribica, Pivovarna Laško Union ter pivo Inštitut za hmeljarstvo in pivovarstvo Slovenije. 

Seveda na razstavnem prostoru ni šlo brez čebelarstva in čebeljih izdelkov. Za ta segment je poskrbelo Čebelarstvo Šauperl s svojo paleto medu in izdelkov iz medu. Predstavljala so se tudi tri slovenska zagonska (start-up) podjetja, Urban Planty, Gorki chili in Barba sol. Za informacije o Sloveniji, kot turistični destinaciji je skrbela infroamtorka Slovenske turistične organizacije (STO). 

 



 

Nazaj
 


 
 
 
back to top