IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 01.12.2022 || Mlekarna Celeia v nadgradnjo čistilne naprave  |  Zasebni delodajalci novembra odprli neto 127.000 delovnih mest  |  Brez praznične osvetljave v trgovinah Spara  |  Prvi evrski kovanci od danes že na Hrvaškem  |  Potrošniška poraba oktobra navzgor  |  Nove (nižje) cene bencina in dizla   |  Cantarutti z novim letom zapušča položaj generalnega direktorja GZS  |  Danes CEO Summit InStore v Beogradu!  |  Škoda zaradi naravnih nesreč letos spet presegla sto milijard dolarjev  |  Šinko v Halozah napovedala pregled metodologije ocenjevanja kmetovanja  |  Inflacija novembra vztrajala pri okoli 10 odstotkih   |  Žito v Mariboru dobiva pametno tovarno  |  Žabac v Zagrebu odprl že sedmo trgovino  |  Med Trstom in logističnim vozliščem pri Beljaku prvi evropski mednarodni carinski koridor  |  Rožič:" Z izkupičkom pogajanj nismo zadovoljni, nadaljevali bomo februarja"  |  Prodaja v trgovinah nekoliko upadla  |  Na "Dobrodelni petek" dm zbral 28.771,27 evrov za Ambasadorje nasmeha  |  Ribniškemu skladu dodatnih 10 milijonov evrov  |  17. Vrh slovenskega gospodarstva  |  Verny prenehal prodajati izdelke Ferrera  |   ||
   

Slovenija: Po koncu Sparove šeste sezone:"Štartaj Slovenija - Hit produkt 2021"

13.12.2021
Že šesto leto so v podjetju Spar Slovenija s podporo POP TV in kupcev in nakupi dokazali, da se uspešne podjetniške zgodbe pišejo tudi pri nas. Naziv Hit produkt leta 2021 so si prislužile testenine iz sladkega krompirja Batasta, ki jih ustvarjata mlada podjetnika Martina Wanis in Jan Šlamberger. 

Iz Spara so ob tem poslali naslednje sporočilo za javnost...

V projektu Štartaj Slovenija smo v šestih letih skupaj s partnerjema, agencijo Formitas Group in medijsko hišo Pro Plus, na police trgovin Spar in Interspar uspešno postavili že več kot 200 izdelkov in s tem podprli 44 podjetniških ekip. Tudi v 6. sezoni projekta Štartaj Slovenija so vsi podjetniki pokazali vztrajnost, pripravljenost na trdo delo in strast do tega, kar počnejo. Le ena podjetniška ekipa pa si je prislužila naziv Hit produkt leta 2021. 

To sta Martina Wanis in Jan Šlamberger, ki sta iz sladkega krompirja ustvarila brezglutenske testenine Batasta.
Šesta generacija podjetnikov se je predstavila z 21 izdelki, ki sledijo trendom in trajnostnemu razvoju, ter ponovno odprla nove kategorije izdelkov z velikim potencialom za nadaljnji razvoj. 

Generalni direktor podjetja Spar Slovenija, David Kovačič, je izpostavil: "V podjetju Spar Slovenija stremimo h kar najboljši ponudbi lokalnih, inovativnih in trajnostnih izdelkov. Želimo si, da izdelki na naših policah navdušujejo in inspirirajo naše kupce. Menim, da nam je tudi z letošnjim naborom izdelkov Štartaj Slovenija uspelo podpreti omenjene strateške smernice."

Z vsemi podjetniki 6. sezone Štartaj Slovenija smo ohranili sodelovanje in kupci se bodo lahko še naprej razvajali tako s testeninami Batasta kot z jabolčnim ciderjem Malner, omakami za pomakanje Dipsi in bio sojinimi izdelki Trnulja. 

Za osebno nego bodo še naprej skrbeli s kremnimi pilingi za telo Bossy Cafe in zobno pasto v tabletah Alternative+. Svojim ljubljenčkom bodo kupci lahko ponudili Feedko, najmlajše pa razveseljevali s poučnimi eksperimenti Innobox. 

Aleš Muhič, direktor trženja PRO PLUS, je zaključek uspešne sezone projekta povzel z besedami: "Letošnja oddaja Štartaj, Slovenija je imela odlično gledanost. Še enkrat smo dokazali, da s partnerji in naročniki ustvarjamo izjemne vsebine, ki niso samo dobro gledane, temveč tudi spreminjajo svet na boljše. Danes se je za vse sodelujoče podjetnike njihova samostojna podjetniška pot pravzaprav šele začela. Želim jim, da bodo čez leta spoznali, da je bilo sodelovanje v projektu Štartaj Slovenija odlična poteza."

Konec sezone je trenutek, ko se misli umirijo in pretekla leta projekta dobijo pomen. Svoje misli ob tem je strnila Mojca Randl, ustanoviteljica in predsednica skupščine Formitas: "Veseli me, da prihajajo nove generacije, ki so drugačne, s svežimi idejami, odgovornim odnosom do okolja in družbe, ki na nove načine nagovarjajo spreminjajoče se ali povsem nove potrebe kupcev. Ponovno se je izkazalo, da so za uspeh zelo pomembni vrednote podjetnikov, njihova prilagodljivost, pogum in disciplina."

Projekt je od svojega začetka leta 2016 prejel že 12 različnih domačih in mednarodnih priznanj. Pred kratkim tudi tri prestižne nagrade Effie, med njimi zlato nagrado za najuspešnejši in najučinkovitejši projekt med dolgoročnimi kampanjami.

V podjetju Spar Slovenija bomo še naprej podpirali projekte, ki spodbujajo slovensko gospodarstvo, in se trudili ustvarjati uspešne poslovne zgodbe, s katerimi dokazujemo, da sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse. Prijave za novo sezono projekta so že odprte. 

Nazaj
 
 
 
 
back to top