IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.05.2018 || Predstavitev govornikov na FMCG Summitu Ljubljana  |  Hisense doslej pridobil več kot 22 odstotkov Gorenja  |  Jeronimo Martins bo vso elektriko pridobival iz obnovljivih virov  |  Program FMCG Summit Ljubljana, 7. junij 2018  |  Konec tedna festival vrtnic in rozeja v Portorožu  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z 9-milijonskim dobičkom iz poslovanja  |  M&S zapira več kot 100 trgovin  |  Skopsko nefiltrirano - novost iz Pivare Skopje  |  Odštevamo: Še dva dneva do veljave (nove) zaščite osebnih podatkov - GDPR  |  BTC Logistika skupaj s Petrolom v širitev na Hrvaškem  |  Nama z višjim dobičkom  |  9.junija na Pogačarjevem trgu drugi Festival kraškega pršuta   |  Velik šampionski pokal podjetju Best Seed Producer  |  Okrevanje trga piva za 5,2 odstotka  |  Mastercard predstavil pobudo Accelerate  |  Pred vrati VII. Hrvaško homebrew prvenstvo  |  V Beogradu poteka 5."Marketing Summit" revije InStore in Akademije Financ  |  Nestlé "hujša" - v izdelkih manj sladkorja, soli  |  Carrefour bi utegnil zapreti 227 trgovin Dia  |  Nov Lidl v Veliki Gorici  |   ||
   

Črna gora: Plantaže predstavile novo vino Epoha

08.12.2017
Po zaključni večerji modnega dogodka Plantaže Fashion Week Montenegro v vinski kleti Šipčanik, je podjetje Plantaže 13. Jul predstavilo nov izdelek – črno vino Epoha. 
 
Direktor prodaje in trženja Veselin Đurišić, je pozdravil goste in dejal, da so kot podjetje lani osvojili več kot 30 kolajn in priznanj, od katerih je največji zgodovinski uspeh črnogorskih vin zagotovo zlata medalja na največjem vinarskem dogodku Decanter v Londonu in Decanter v Aziji.
 
"Pokazali smo, da je Črna gora država velikih vin, da je vino naša blagovna znamka, v katero moramo verjeti, jo negovati in ščititi, saj nas bodo po njem v svetu lahko prepoznali. Plantaže bodo razvijale vinski turizem, pospeševale turistično ponudbo države in razvijale nove izdelke. Trudimo se, da bi promovirali nekatere destinacije, kot recimo Skadarsko jezero,” je zaključil Đurišić. Slogan novega vina Epoha je "Trag u vremenu” (Sled časa). 

Nazaj
 


 
 
 
back to top