IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.02.2018 || Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju  |  Danes 5. Salon penečih vin Ljubljana   |  Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"  |  Izbran produkt leta:“Kupci izbrali najboljše izdelke po kategorijah“  |  Zmagovalci Agrobiznisa 2018: Planika, zadruga Tolmin, Sloga in Humko  |  Direktor Magnita prodal dvomilijarden delež in sestopa s položaja  |  Ormoška vinska klet Puklavec Family Wines se bo odrekla delu kooperantov  |  Srbski Metalac v vseh hrvaških hipermarketih  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Prekmurski Osem naposled postal lastnik znamke Kekec  |  Četrta franšizna trgovina Spar partner Goričanka že obratuje  |  Danes znani izbrani (najboljši) produkti leta (VIDEO)  |  Lidl bo letos investiral rekordnih 200 milijonov evrov  |  Manj govedi kot pred letom dni  |  Walmart (še zmeraj) vodi, Amazon pridobil največ  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrajena s certifikatom  |  Na spletu kroži lažna anketa Hoferja   |  Lidl Slovenija namenil sredstva nakupu opreme Nirvana URI – Soča  |   Skupini Bell Food dovolili prevzem podjetja Hugli  |  V Mirni Rovinj prvih 30 delavcev iz severozahodne Hrvaške  |   ||
   

Črna gora: Plantaže predstavile novo vino Epoha

08.12.2017
Po zaključni večerji modnega dogodka Plantaže Fashion Week Montenegro v vinski kleti Šipčanik, je podjetje Plantaže 13. Jul predstavilo nov izdelek – črno vino Epoha. 
 
Direktor prodaje in trženja Veselin Đurišić, je pozdravil goste in dejal, da so kot podjetje lani osvojili več kot 30 kolajn in priznanj, od katerih je največji zgodovinski uspeh črnogorskih vin zagotovo zlata medalja na največjem vinarskem dogodku Decanter v Londonu in Decanter v Aziji.
 
"Pokazali smo, da je Črna gora država velikih vin, da je vino naša blagovna znamka, v katero moramo verjeti, jo negovati in ščititi, saj nas bodo po njem v svetu lahko prepoznali. Plantaže bodo razvijale vinski turizem, pospeševale turistično ponudbo države in razvijale nove izdelke. Trudimo se, da bi promovirali nekatere destinacije, kot recimo Skadarsko jezero,” je zaključil Đurišić. Slogan novega vina Epoha je "Trag u vremenu” (Sled časa). 

Nazaj
 


 
 
 
back to top