IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 06.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skazin virtualni dan odprtih vrat  |  PLMA bo kot predsednica vodila Američanka Peggy Davies  |  ZANIMIVOST: V trgovskem centru razkužilo deli robotski pes  |  Morrisons s telefonsko storitvijo presegel 100.000 naročil  |  Glede nedeljskega dela trgovin je potreben dogovor med TZS in sindikati  |  Podravka v Hercegovini gradi tovarno za predelavo paradižnika  |  Konzum odprl novo prodajalno v Mostarju  |  Lidl Danska ima novega direktorja prodaje  |  Walmart nadaljuje z načrtom selitve na nov naslov v Bentonvillu   |  Rio Mare dosegel pomemben mejnik pri zasledovanju odgovornega ribolova  |  Tesco odprl še trinajsto Jack's trgovino  |  Postojnska jama znova odprta  |  Ropanje trgovin sredi New Yorka (VIDEO)  |  Ustavno sodišče zavrglo Agrokorjevo pritožbo o zasegu delnic Mercatorja  |   Pripravljeni na morebiten vnos okužb med turistično sezono  |  Podrobnosti o koriščenju turističnih bonov prihodnji teden  |  ECB območju z evrom letos napoveduje 8,7-odstotno krčenje BDP  |  Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |   ||
   

Slovenija: Petrol zaradi cenejše nafte in padca prodaje znižal prihodke

22.05.2020
Skupina Petrol je v prvem letošnjem četrtletju ustvarila 916,1 milijona evrov prihodkov od prodaje, kar je 15 odstotkov manj kot v primerljivem obdobju lani. Padec prihodkov je pripisati predvsem cenejši nafti in slabši prodaji.
 
 
Čisti dobiček se je medtem okrepil za 20 odstotkov na 21,8 milijona evrov, višji je bil tudi bruto dobiček iz poslovanja.

Kot pravijo v Petrolu, je poslovanje na vseh trgih januarja in februarja potekalo skladno z načrti, marca pa so se s pandemijo novega koronavirusa poslovne razmere zelo zaostrile. Že konec marca je Petrol zabeležil znaten upad prodaje, negativni trendi pa so se nadaljevali tudi v aprilu, ko je skupina zabeležila 46-odstoten padec malo prodaje.

Zaradi novih razmer Petrol načrta poslovanja letos ne bo realiziral, osredotočati se bo moral na optimizacijo stroškov in racionalizacijo poslovanja.

Nazaj
 


 
 
 
back to top