IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 05.08.2020 || Amazon načrtuje odprtje 30 fizičnih trgovin (VIDEO)  |  Doslej unovčenih za 40,2 milijona evrov turističnih bonov  |  Amazon pripravlja vstop na švedski trg  |  Vlada podjetja zaradi brexita poziva k okrepitvi zalog zdravil  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Hofer uvaja nov zaposlitveni model  |  Na ocenjevanju Vino Slovenija 5 medalj za vina iz Hiše vin Emino  |  ZPS opozarja na velik cenovni razpon razkužil  |  Med E.Leclercom in Supernovo gradijo novo parkirišče za 1900 vozil  |  Carrefour predstavil novo blagovno znamko Simpl  |  Sport time Balkans od Mercatorja-S kupil Rodo Mega v Beogradu   |  Sparove Mlečne pravljice med finalisti največjega azijskega festivala AdStars  |  Diageo ob polovico dobička, med Evropejci vse bolj priljubljen rum  |  Prvi Eurospar bo odprt v Sankt Peterburgu  |  Voli odprl nov market v Budvi  |  Seven & I Holdings za 18 milijard evrov prevzel bencinske črpalke Speedway  |  EK potrdila spremembo programa razvoja podeželja 2014–2020  |  Trgovina na drobno v juniju z rastjo  |  Tudi na Madeiri turistom ni všeč obveza nošenja mask na odprtem  |  Tyson Foods ustoličil novega izvršnega direktorja  |   ||
   

ZDA/Francija: Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole

17.06.2019
Svetovno uveljavljeni proizvajalec alkoholnih pijač Pernod Ricard je v petek uradno objavil zaključek prevzema mlade blagovne znamke Rabbit Hole iz zvezne države Kentucky.
 
 
 
Gre za premijsko blagovno znamko, ki tako še dodatno krepi portfelj viskija pri francoskemu proizvajalcu. V kategoriji viskija pri Pernod Ricardu prednjačijo Chivas Regal, Ballantine's in Jameson. Rabbit Hole letno proizvede okoli 1,2 milijona galon visikja letno (4.54 milijona litrov).
 
Ameriški Rabbit Hole je bil ustanovljen pred sedmimi leti, proizvajajo viski in bourbon, Pernod Ricard pa se želi z novo pridobitvijo še nekoliko približati vodilnemu podjetju na področju proizvodnje žganih pijač, Diageo. Podrobnosti prevzema tuji mediji niso razkrili.
 
"To partnerstvo sledi naši dolgoročni usmeritvi v ustvarjanje trajnostne vrednosti. Rabbit Hole sodi med hitro rastoče znamke, na svojem domačem okolju je dobro zastopan, uvrstimo pa ga lahko v nekoliko višji cenovni razred," je dejal izvršni direktor Pernod Ricarda, Alexandre Ricard.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top