IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.09.2019 || Skupina Rewe ima največ supermarketov  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |   ||
   

ZDA/Francija: Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole

17.06.2019
Svetovno uveljavljeni proizvajalec alkoholnih pijač Pernod Ricard je v petek uradno objavil zaključek prevzema mlade blagovne znamke Rabbit Hole iz zvezne države Kentucky.
 
 
 
Gre za premijsko blagovno znamko, ki tako še dodatno krepi portfelj viskija pri francoskemu proizvajalcu. V kategoriji viskija pri Pernod Ricardu prednjačijo Chivas Regal, Ballantine's in Jameson. Rabbit Hole letno proizvede okoli 1,2 milijona galon visikja letno (4.54 milijona litrov).
 
Ameriški Rabbit Hole je bil ustanovljen pred sedmimi leti, proizvajajo viski in bourbon, Pernod Ricard pa se želi z novo pridobitvijo še nekoliko približati vodilnemu podjetju na področju proizvodnje žganih pijač, Diageo. Podrobnosti prevzema tuji mediji niso razkrili.
 
"To partnerstvo sledi naši dolgoročni usmeritvi v ustvarjanje trajnostne vrednosti. Rabbit Hole sodi med hitro rastoče znamke, na svojem domačem okolju je dobro zastopan, uvrstimo pa ga lahko v nekoliko višji cenovni razred," je dejal izvršni direktor Pernod Ricarda, Alexandre Ricard.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top