IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Ajdovski Pelicon 31.avgusta organizira 6.Pivomanijo  |  Agra št.57 pred vrati  |  Na Ptuju vinske degustacije v temi  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Alibaba še naprej raste in prevzema konkurenčno Kaolo  |  Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |   ||
   

ZDA/Francija: Pernod Ricard prevzel premijsko znamko viskija Rabbit Hole

17.06.2019
Svetovno uveljavljeni proizvajalec alkoholnih pijač Pernod Ricard je v petek uradno objavil zaključek prevzema mlade blagovne znamke Rabbit Hole iz zvezne države Kentucky.
 
 
 
Gre za premijsko blagovno znamko, ki tako še dodatno krepi portfelj viskija pri francoskemu proizvajalcu. V kategoriji viskija pri Pernod Ricardu prednjačijo Chivas Regal, Ballantine's in Jameson. Rabbit Hole letno proizvede okoli 1,2 milijona galon visikja letno (4.54 milijona litrov).
 
Ameriški Rabbit Hole je bil ustanovljen pred sedmimi leti, proizvajajo viski in bourbon, Pernod Ricard pa se želi z novo pridobitvijo še nekoliko približati vodilnemu podjetju na področju proizvodnje žganih pijač, Diageo. Podrobnosti prevzema tuji mediji niso razkrili.
 
"To partnerstvo sledi naši dolgoročni usmeritvi v ustvarjanje trajnostne vrednosti. Rabbit Hole sodi med hitro rastoče znamke, na svojem domačem okolju je dobro zastopan, uvrstimo pa ga lahko v nekoliko višji cenovni razred," je dejal izvršni direktor Pernod Ricarda, Alexandre Ricard.
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top