IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 15.07.2020 || Tudi v Senti (po Beogradu) odprli Muzej čokolade  |  V SDTS lahko že slavijo nedeljsko zaprtje trgovin   |  Mlekarne Celeia poslovno leto sklenile z 61,9 milijona evrov prihodkov   |  EU pospešila postopek za razvoj cepiva   |  Cepivo Moderne izjemno uspešno v prvi fazi testiranja  |  Dm prek spleta prodaja komplet za testiranje na Covid-19  |  V Ulcinju bodo gradili sodobno ribiško luko  |  Vnovična prepoved prodaje alkohola  |  AT Kearney:"Slovenija lahko izkoristi svojo razvitost"  |  EcorNaturaSi v Kalčku pridobil večinski lastniški delež  |  S turističnimi boni v gospodarstvo doslej priteklo 13,5 milijona evrov pomoči  |  Najbolj priljubljena brezalkoholna pijača je Cedevita  |  Wolt znižal znesek minimalnega naročila na 8 evrov  |  InStore št. 86 pri naslovnikih in na spletu  |  Diageo pripravlja viski Johnnie Walker v kartonasti embalaži  |  Konference SEMPL letos ne bo   |  Spar deli zaščitne maske kupcem, ki jih nimajo  |  Spar Avstrija AG lani zabeležil rekordnih 11,15 milijarde evrov prometa  |  Lidl bo do božiča odprl po eno trgovino na teden  |  Sinagoga od lani prihodke povečala za 9 odstotkov  |   ||
   

Nemčija: Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Monkey 47

03.05.2016
Proizvajalec alkoholnih pijač Pernod Ricard je podpisal pogodbo o prevzemu večinskega deleža gin blagovne znamke Monkey 47 s sedežem v Nemčiji. S to investicijo Pernod Ricard širi svoj portfelj prestižnih znamk.
 
"Že od leta 2011 občudujemo razvoj znamke Monkey 47 in se veselimo oblikovanja prihodnosti te odlične znamke z našimi partnerji. So trenutki v življenju, ko enostavno veš, da si odkril pravi dragulj. In znamka Monkey 47 je dragulj, ki se popolno ujema s svetovnim poratom povpraševanja po ginu z močnimi lokalnimi koreninami. Z znamko Monkey 47 delimo iste vrednote, kot so izvirnost, podjetniški duh in zavzemanje za kakovost," pravi Alexandre Ricard, predsednik in izvršni direktor skupine Pernod Ricard.
 
David Haworth, direktor Pernod Ricard Deutschland, dodaja: "Monkey 47 in Pernod Ricard se povsem ujemata. Visoko kakovostni gin ustreza skupini Pernod Ricard, saj znamko kot kultno že dojemajo številni točaji po svetu. Želimo, da se v prihodnosti znamka razširi ne le v Nemčiji, pač pa tudi globalno."
 
Ustanovitelj znamke Monkey 47 in izvršni direktor Black Forest Distillers GmbH, Alexander Stein, pozdravlja partnerstvo s skupino Pernod Ricard in poudarja vrednote, ki povezujejo obe podjetji: "Partnerstvo s Pernod Ricard je bila osebna odločitev. Podjetje se pod vodstvom Alexandra Ricarda odlikuje z močnim podjetniškim značajem, decentralizirano organizacijo in globalno prisotnostjo. Pernod Ricard je družabnik, ki spoštuje strast do blagovnih znamk, jo živi in pojmuje kot bistveno vrednoto."
 
Kar 47 rastlinskih delov

Monkey 47 je serijsko destiliran obrtniški gin, ki združuje britanske tradicije in eksotiko Indije ter kakovost in izvirnost Črnega gozda z mojstrskim delom. Kar dobra tretjina sestavin za ta unikaten gin namreč izhaja iz Črnega gozda, kot na primer smrekovi vršički, brusnice, bezeg, trnulje ali listi robidnic, če jih naštejemo le nekaj. Vse skupaj je v ginu kar 47 ročno obranih rastlinskih delov, ki obdelani v izredno mehki izvirski vodi iz Črnega gozda zagotavljajo Monkey 47 ginu njegovo izredno kompleksnost in kakovost. Iz mirne doline Črnega gozda se je Monkey 47 sedaj podal na pot okoli sveta in je na voljo že v več kot petdesetih državah na štirih kontinentih.


Nazaj
 


 
 
 
back to top