IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 19.01.2020 || Agrokor:"AVK si je izmislila razloge za zaseg delnic Mercatorja"  |  Hrvaška PPD grupa spremenila lastniško strukturo Fortenove  |  Trgovinska veriga Gomex zavila v Skorenovac  |  Konzum odprl 170. trgovino v Zagrebu  |  Carrefour odprl prvo trgovino v Ugandi  |  Predelovalci mleka morajo oddati poročila o lanskih količinah   |  Migros prodaja del poslovanja  |  Ikea z vodjo za slovenski trg  |  20. januarja prva regijska konferenca:"Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Odštevanje do spletnega kariernega sejma  |  Blizu New Yorka še naprej raste ogromen trgovski center American Dream (VIDEO)  |  Kam z odsluženimi prenosniki, delovnimi postajami, pametnimi telefoni, monitorji?   |  MKGP (od danes) na sejmu "Zeleni teden 2020" v Berlinu (VIDEO)  |  Na jugu Afrike 45 milijonom ljudi grozi lakota  |  Za steklenice mleka in jogurta od 2021 povračilo - 50 lip  |  Okolju (zelo) prijazna nova trgovina Biedronka v Varšavi  |  Do sledljivosti edine avtohtone pasme prašičev tudi s pomočjo evropskih sredstev  |  ZANIMIVOST: Ikeina trgovina za kupce brez avtomobilov na Dunaju (VIDEO)  |  Uprava zaradi suma ptičje gripe v odpoklic puranjega mesa z Madžarske  |  Iz Gorenja na Hisense Gorenje Europe "premeščenih" okoli 930 zaposlenih  |   ||
   

Francija: Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy

24.06.2019
Drugi največji proizvajalec alkoholnih pijač Pernod Ricard je okrepil svoj portfelj gina in prevzel blagovno znamko Malfy. Ta ponuja štiri različice - Originale, Con Limone, Con Arancia in Gin Rosa.
 
 
Potem, ko se je francoski velikan okrepil na področju viskijev, sedaj povečuje tudi prisotnost v svetu gina. Izdelke navedene blagovne znamke proizvaja družina Vergnano in sicer v italijanski regiji Moncalieri, Malfy pa je znan na številnih svetovnih trgih.
 
Aprila letos je Pernod Ricard objavil načrte za prevzem blagovne znamke gina od podjetja Biggar & Leith, sedaj so dodali še italijanski gin, kar je logična posledica novic o tem, da je francoski velikan pod pritiskom newyorškega sklada tveganih naložb Elliott Management, da mora nujno izboljšati poslovne rezultate.



Nazaj
 


 
 
 
back to top