IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 23.09.2019 || Skupina Rewe ima največ supermarketov  |  Konec meseca v Sarajevu drugi sejem Halal (VIDEO)  |  Danes odprli 186. Oktoberfest  |  NA KRATKO: Novo pri trgovcih s celega sveta...  |  Aldi kupuje trgovine Leader Price (Casino)?  |  Continente preizkuša nove proizvode  |  Novi ljudje v Fortenovi Grupi  |  V slabem mesecu trije novi supermarketi Franca v Podgorici   |  Pivnico pri PU v Tivoliju bo od novembra upravljalo podjetje Jezeršek gostinstvo  |  ZANIMIVOST: Za 1 kg kaviarja iz polžev do 3000 evrov  |  Kampanja za potrošnike:"Imaš prav", se je predstavila   |  Rogljeva druga na regionalnem tekmovanju Barcaffè Barista Cup   |  Poročilo vlade o stanju kmetijstva, živilstva, gozdarstva in ribištva v letu 2018  |  Včeraj odprli nov Lidl v beograjskem (zemunskem) Tošinem bunaru   |  Za manjši Mipovi nepremičnini ni bilo zanimanja   |  Impossible Foods debitira na policah  |  Diskonterja Aldi in Lidl na Otoku še kar napredujeta  |  Po 9.kongresu kozmetike in velnesa v Ljubljani  |  Kioskom dovoljena prodaja živil do 300 gramov  |  V Ljubljani poteka Barcaffè Barista Cup finale  |   ||
   

Francija: Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy

24.06.2019
Drugi največji proizvajalec alkoholnih pijač Pernod Ricard je okrepil svoj portfelj gina in prevzel blagovno znamko Malfy. Ta ponuja štiri različice - Originale, Con Limone, Con Arancia in Gin Rosa.
 
 
Potem, ko se je francoski velikan okrepil na področju viskijev, sedaj povečuje tudi prisotnost v svetu gina. Izdelke navedene blagovne znamke proizvaja družina Vergnano in sicer v italijanski regiji Moncalieri, Malfy pa je znan na številnih svetovnih trgih.
 
Aprila letos je Pernod Ricard objavil načrte za prevzem blagovne znamke gina od podjetja Biggar & Leith, sedaj so dodali še italijanski gin, kar je logična posledica novic o tem, da je francoski velikan pod pritiskom newyorškega sklada tveganih naložb Elliott Management, da mora nujno izboljšati poslovne rezultate.



Nazaj
 


 
 
 
back to top