IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 05.08.2020 || Amazon načrtuje odprtje 30 fizičnih trgovin (VIDEO)  |  Doslej unovčenih za 40,2 milijona evrov turističnih bonov  |  Amazon pripravlja vstop na švedski trg  |  Vlada podjetja zaradi brexita poziva k okrepitvi zalog zdravil  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Hofer uvaja nov zaposlitveni model  |  Na ocenjevanju Vino Slovenija 5 medalj za vina iz Hiše vin Emino  |  ZPS opozarja na velik cenovni razpon razkužil  |  Med E.Leclercom in Supernovo gradijo novo parkirišče za 1900 vozil  |  Carrefour predstavil novo blagovno znamko Simpl  |  Sport time Balkans od Mercatorja-S kupil Rodo Mega v Beogradu   |  Sparove Mlečne pravljice med finalisti največjega azijskega festivala AdStars  |  Diageo ob polovico dobička, med Evropejci vse bolj priljubljen rum  |  Prvi Eurospar bo odprt v Sankt Peterburgu  |  Voli odprl nov market v Budvi  |  Seven & I Holdings za 18 milijard evrov prevzel bencinske črpalke Speedway  |  EK potrdila spremembo programa razvoja podeželja 2014–2020  |  Trgovina na drobno v juniju z rastjo  |  Tudi na Madeiri turistom ni všeč obveza nošenja mask na odprtem  |  Tyson Foods ustoličil novega izvršnega direktorja  |   ||
   

Svet: PepsiCo za 650 milijonov evrov prevzel kitajsko znamko Be & Cheery

24.02.2020
Multinacionalka PepsiCo se je dogovorila za prevzem kitajske blagovne znamke Be & Cheery, ki je znano po proizvodnji sadeža žižola in sodi pod proizvajalca Haoxiangni Health Food Co Ltd. PepsiCo je za prevzem odštel 705 milijonov dolarjev oziroma 652 milijonov evrov.
 
 
 
Be & Cheery na kitajskem slovi kot eden izmed največjih proizvajalcev oreščkov in prigrizkov, njihovim izdelkom pa je prodaja krepko narasla potem, ko se je podjejte Haoxiangni vključilo na vse kitajske spletne platforme.
 
"Be & Cheery bo okrepila naše poslovanje na rastočem kitajskem trgu spletne prodaje, saj gre za domačo znamko s celo vrsto zanimivih izdelkov v svojem portfelju," je povedal direktor PepsiCo za Kitajsko, Ram Krishnan.
 
Podjetje Haoxiangni ima sedež v vzhodnokitajskem mestu Hangzhou, v sporočilu za javnost pa so povedali, da svoje poslovanje prodajajo zato, ker se želijo osredotočiti na svoj ključen segment prodaje žižole.
 
Njihova znamka Be & Cheery je bila ustanovljena leta 2003 in je ena izmed najmočnejših spletnih družb na področju prigrizkov na Kitajskem. Lani je recimo zabeležila 5 milijard juanov (656 milijonov evrov) prometa.


Nazaj
 


 
 
 
back to top