IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 28.10.2020 || Dizel se je podražil, 95-oktanski bencin pocenil  |  Evropski parlament odločil v prid proizvajalcem nadomestkov mesnim izdelkom  |  Omejitev gibanja na občine  |   FMCG Brand Forum ONLINE v četrtek iz posebnega studia uredništva InStore v hotelu Hyatt Beograd  |  Kmetijsko gozdarska zbornica ima novega predsednika - Romana Žvegliča  |  Spletni MOS predstavlja prelomnico  |  EU bo za vodenje WTO najverjetneje podprla nigerijsko kandidatko  |  Muslimani po svetu (jezni na Macrona) bojkotirajo francoske izdelke  |  Izšel je oktobrski InStore št.88 hrvaške redakcije (tudi na spletu)   |  ZANIMIVOST:Letalski obroki v trgovinah K-Citymarket  |  X5 Retail v Moskvi odprl prvo trgovino brez osebja  |  V petek v Beogradu odpirajo Galerijo, največji nakupovalni center v regiji (VIDEO)  |  Podjetja bolje pripravljena na nov val epidemije  |  Z mednarodnim projektom do priložnosti za razvoj vinarstva  |  Slovenske znamke krepko prispevale k prihodkom Atlantic Grupe  |  Poziv k bojkotu francoskih izdelkov Turčijo še bolj oddaljuje od EU  |  Realni prihodek od prodaje v trgovini na drobno v septembru nekoliko nižji kot v avgustu  |  Več kot 1000 udeležencev pripravljenih za 1.spletni FMCG marketinški dogodek InStore Srbija   |  Ivanc:" Do konca leta po ocenah ogroženih okoli 5000 delovnih mest"  |  Novi ukrepi za zajezitev virusa  |   ||
   

Svet: PepsiCo za 650 milijonov evrov prevzel kitajsko znamko Be & Cheery

24.02.2020
Multinacionalka PepsiCo se je dogovorila za prevzem kitajske blagovne znamke Be & Cheery, ki je znano po proizvodnji sadeža žižola in sodi pod proizvajalca Haoxiangni Health Food Co Ltd. PepsiCo je za prevzem odštel 705 milijonov dolarjev oziroma 652 milijonov evrov.
 
 
 
Be & Cheery na kitajskem slovi kot eden izmed največjih proizvajalcev oreščkov in prigrizkov, njihovim izdelkom pa je prodaja krepko narasla potem, ko se je podjejte Haoxiangni vključilo na vse kitajske spletne platforme.
 
"Be & Cheery bo okrepila naše poslovanje na rastočem kitajskem trgu spletne prodaje, saj gre za domačo znamko s celo vrsto zanimivih izdelkov v svojem portfelju," je povedal direktor PepsiCo za Kitajsko, Ram Krishnan.
 
Podjetje Haoxiangni ima sedež v vzhodnokitajskem mestu Hangzhou, v sporočilu za javnost pa so povedali, da svoje poslovanje prodajajo zato, ker se želijo osredotočiti na svoj ključen segment prodaje žižole.
 
Njihova znamka Be & Cheery je bila ustanovljena leta 2003 in je ena izmed najmočnejših spletnih družb na področju prigrizkov na Kitajskem. Lani je recimo zabeležila 5 milijard juanov (656 milijonov evrov) prometa.


Nazaj
 


 
 
 
back to top