IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 03.06.2020 || Malo gospodarstvo zaradi koronavirusa v odpuščanja  |  Mastercard zagnal Fintech Express program za startupe  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Na seznamu presežnih delavcev v Hisense Gorenje Europe 46 zaposlenih  |  Slovenija tretja na svetu po namenjenih sredstvih za okrevanje gospodarstva!  |  Citypark podarja zastonj sladice  |  Skaza vabi na virtualni dan odprtih vrat 5.junija  |  Gigine testenine z vod(k)o  |  Odprli restavracije, muzeje in kinodvorane  |  Amazon bo večini začasnih delavcev ponudil trajno zaposlitev  |  V lizbonski regiji trgovski centri (še) zaprti  |  Sprememba v upravi Kauflanda  |  Nestlé v sporu z ameriškim Impossible Foods  |  Republika Južna Afrika odpravila prepoved prodaje alkohola  |  Organski lešniki Zaum na policah švicarskih trgovin Coop  |  TZS:"Tudi mali trgovci želijo obratovanje trgovin ob nedeljah in praznikih"   |  Maruša Škopac:"Delo trgovin ob nedeljah in praznikih je v turizmu eksistenčnega pomena"  |  Vipavske vrtnice bodo predelali za izdelavo kozmetike  |  V Heinekenu "žezlo" prevzel Dolf Van den Brink  |  Telemachov EON z novostmi  |   ||
   

Svet: PepsiCo za 650 milijonov evrov prevzel kitajsko znamko Be & Cheery

24.02.2020
Multinacionalka PepsiCo se je dogovorila za prevzem kitajske blagovne znamke Be & Cheery, ki je znano po proizvodnji sadeža žižola in sodi pod proizvajalca Haoxiangni Health Food Co Ltd. PepsiCo je za prevzem odštel 705 milijonov dolarjev oziroma 652 milijonov evrov.
 
 
 
Be & Cheery na kitajskem slovi kot eden izmed največjih proizvajalcev oreščkov in prigrizkov, njihovim izdelkom pa je prodaja krepko narasla potem, ko se je podjejte Haoxiangni vključilo na vse kitajske spletne platforme.
 
"Be & Cheery bo okrepila naše poslovanje na rastočem kitajskem trgu spletne prodaje, saj gre za domačo znamko s celo vrsto zanimivih izdelkov v svojem portfelju," je povedal direktor PepsiCo za Kitajsko, Ram Krishnan.
 
Podjetje Haoxiangni ima sedež v vzhodnokitajskem mestu Hangzhou, v sporočilu za javnost pa so povedali, da svoje poslovanje prodajajo zato, ker se želijo osredotočiti na svoj ključen segment prodaje žižole.
 
Njihova znamka Be & Cheery je bila ustanovljena leta 2003 in je ena izmed najmočnejših spletnih družb na področju prigrizkov na Kitajskem. Lani je recimo zabeležila 5 milijard juanov (656 milijonov evrov) prometa.


Nazaj
 


 
 
 
back to top