IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 02.04.2020 || V Merkurju uvajajo nove prodajne poti  |  Ukrepe za zajezitev novega koronavirusa podaljšali do 19. aprila  |  Kosovo ukinilo stoodstotne carine Srbiji in BiH, a uvaja recipročne ukrepe  |  Cigarete in alkohol od danes dražja  |  Izšla je 83. številka revije InStore  |  Elog izvaja vse potrebne ukrepe glede pandemije  |  Končan je rekorden mesec v zgodovini britanske trgovine  |  ZANIMIVOST: Koronaburger iz Hanoja  |  Omejitev nakupa alkohola na 12 buteljk vina in 24 piv  |  Walmart zaposlenim začel meriti temperaturo  |  Pekarna Stankoski v Pančevu odprla burekomat  |  Nemško ministrstvo proti prvoaprilskim šalam o koronavirusu  |  Zaradi pandemije se obeta tudi preložitev Expa  |  Kaufland poslovalnica (po okužbi) v Slavonskem Brodu spet odprta   |  Nov PerSu market u Banatskem Despotovcu  |  Auchan deli bonus za vse, ki vztrajajo na delovnem mestu  |  V teh dneh znova grozi pozeba  |  Lukašenko:" Proti koronavirusu z vodko, hokejem in savno"  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Pernod Ricard prevzel Monkey 47 gin Europa  |   ||
   

Svet: PepsiCo za 650 milijonov evrov prevzel kitajsko znamko Be & Cheery

24.02.2020
Multinacionalka PepsiCo se je dogovorila za prevzem kitajske blagovne znamke Be & Cheery, ki je znano po proizvodnji sadeža žižola in sodi pod proizvajalca Haoxiangni Health Food Co Ltd. PepsiCo je za prevzem odštel 705 milijonov dolarjev oziroma 652 milijonov evrov.
 
 
 
Be & Cheery na kitajskem slovi kot eden izmed največjih proizvajalcev oreščkov in prigrizkov, njihovim izdelkom pa je prodaja krepko narasla potem, ko se je podjejte Haoxiangni vključilo na vse kitajske spletne platforme.
 
"Be & Cheery bo okrepila naše poslovanje na rastočem kitajskem trgu spletne prodaje, saj gre za domačo znamko s celo vrsto zanimivih izdelkov v svojem portfelju," je povedal direktor PepsiCo za Kitajsko, Ram Krishnan.
 
Podjetje Haoxiangni ima sedež v vzhodnokitajskem mestu Hangzhou, v sporočilu za javnost pa so povedali, da svoje poslovanje prodajajo zato, ker se želijo osredotočiti na svoj ključen segment prodaje žižole.
 
Njihova znamka Be & Cheery je bila ustanovljena leta 2003 in je ena izmed najmočnejših spletnih družb na področju prigrizkov na Kitajskem. Lani je recimo zabeležila 5 milijard juanov (656 milijonov evrov) prometa.


Nazaj
 


 
 
 
back to top