IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 04.12.2020 || Industrija pijač zaradi epidemije še drugič letos beleži izpad   |  Iz osebnega prevzema od ponedeljka izvzet alkohol  |  InStore št. 90 na poti k naslovnikom  |  Francija bi lahko blokirala dogovor med Londonom in Brusljem  |  Zaradi covida-19 novi ukrepi  |  Dockheer:"E-commerce bo šel na še višjo raven"  |  Odprli nov Univerexport v Beogradu  |  PR: Nov proizvod iz Podravke:"Kviki CHOCO #LOLS gin tonic"  |  Studio Moderna delavcem UKC Ljubljana dostavil 300 obrokov  |  Predstavniki Žita obdarili bolnišnico Petra Držaja  |  Nestlé 3 milijarde evrov vlaga v načrt za zaščito podnebja  |  PR: Henkel predstavil Ceresit Aero 360  |  Wolt, dostava hrane na dom, od zdaj tudi v Kranju  |  Lenta lansira storitev "click&collect"   |  BSH Hišni aparati zmagovalec globalnega izbora Tovarne leta 2020   |  Za "Izbrane proizvode leta" prijave podaljšane do 15. januarja  |  Obseg kmetijske proizvodnje v letu 2020 večji, cene v povprečju nižje  |  OZS:"Z odprtjem dejavnosti do zajezitve širjenja okužb med delom na črno"  |  Uber za 2,35 milijarde evrov odkupil dostavno službo Postmates  |  Ljubljana je pridobila nov kulinarični center - Gastrofuzijo  |   ||
   

Svet: PepsiCo za 650 milijonov evrov prevzel kitajsko znamko Be & Cheery

24.02.2020
Multinacionalka PepsiCo se je dogovorila za prevzem kitajske blagovne znamke Be & Cheery, ki je znano po proizvodnji sadeža žižola in sodi pod proizvajalca Haoxiangni Health Food Co Ltd. PepsiCo je za prevzem odštel 705 milijonov dolarjev oziroma 652 milijonov evrov.
 
 
 
Be & Cheery na kitajskem slovi kot eden izmed največjih proizvajalcev oreščkov in prigrizkov, njihovim izdelkom pa je prodaja krepko narasla potem, ko se je podjejte Haoxiangni vključilo na vse kitajske spletne platforme.
 
"Be & Cheery bo okrepila naše poslovanje na rastočem kitajskem trgu spletne prodaje, saj gre za domačo znamko s celo vrsto zanimivih izdelkov v svojem portfelju," je povedal direktor PepsiCo za Kitajsko, Ram Krishnan.
 
Podjetje Haoxiangni ima sedež v vzhodnokitajskem mestu Hangzhou, v sporočilu za javnost pa so povedali, da svoje poslovanje prodajajo zato, ker se želijo osredotočiti na svoj ključen segment prodaje žižole.
 
Njihova znamka Be & Cheery je bila ustanovljena leta 2003 in je ena izmed najmočnejših spletnih družb na področju prigrizkov na Kitajskem. Lani je recimo zabeležila 5 milijard juanov (656 milijonov evrov) prometa.


Nazaj
 


 
 
 
back to top