IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Sparova mednarodna konferenca letos poteka v Ljubljani!  |  EKSKLUZIVNO: Po prvem dnevu na sejmu PLMA v Amsterdamu (FOTOREPORTAŽA)   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   ||
   

ZDA: PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček

18.04.2019
Mednarodna korporacija PepsiCo Inc. je objavila rezultate za prvo četrtletje, ki so presegli pričakovanja strokovnjakov. Izkazalo se je, da je nadpovprečno povpraševanje za prigrizke, gazirano vodo in gazirane pijače z manjšo vsebnostjo sladkorja.
 
 
Rezultati so vrednost delnice omenjenega proizvajalca poslali za 2 odstotka navzgor. To pomeni, da se je PepsuCo očitno uspel prilagoditi na izzive, ki jih prinašajo spremembe v povpraševanju sodobnega kupca - manj sladkorja, manj soli in manj maščob.
 
V Severni Ameriki je oddelek pijač zabeležil 2,15 % rast prodaje, promet s prigrizki Frito-Lay pa je dosegel celo 5,5-odstoten dvig. Organska rast prodaje, torej brez upoštevanja prevzetih konkurentov, je znašala 5,2 odstotka, kar je največja rast podjetja za prvo četrtletje od 2016 dalje.
 
Vodenje korporacije je pred šestimi meseci prevzel Ramón Laguarta, ki je naklonjen še izdatnejšim sredstvom za oglaševanje, poleg tega pa namerava okrepiti proizvodne zmogljivosti, izboljšati dobavno verigo in se osredotočiti na bolj zdrave prigrizke ter pijače.
 
Čisti dobiček podjetja je narasel za 5,2 odstotka na 1.25 milijarde evrov, na posamezno delnico je družba zaslužila 0,86 evra, skupni prihodki skupine pa so narasli za 2,6 odstotka na 11.4 milijarde evrov.


Nazaj
 


 
 
 
back to top