IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.08.2019 || Spar odprl svojo šesto trgovino na Reki  |  NA KRATKO: Veliki svetovni trgovci...  |  Na Agri strokovni posvet: "Slovensko kmetijstvo in gastronomija"  |  Jutri ljubljanski Vegafest št.7  |  Rusija grozi z ustavitvijo uvoza sadja iz Srbije   |  Walmartu gre še naprej odlično  |  Kitajska vrača "udarce" ZDA   |  Danes se začenja SFF pod pokroviteljstvom Atlantic Grupe  |  Septembra 13. izvedba Pivo & Burger Festa  |  Po 2. juliju 2021 brez (odvečne) plastike  |  Alibaba v četrtletju s krepko rastjo prihodkov in dobička  |  Pivara Skopje lani ustvarila 15,6 milijona EUR dobička  |  Dopolnjen pravilnik o kakovosti medice in peneče medice  |  Spar odprl prvi supermarket v Ludbregu  |  Izdelki Mercatorja "Minute" že četrto leto zapored z Agrinimi odličji   |  Deležniki z Zajcem dorekli spremembe glede odstrela volka  |  ZANIMIVOST: Dobrodelni "pasji" hotel s posebno ponudbo penine (VIDEO)  |  Prepoved uvoza svinjine iz Srbije   |  Filip Flisar v sodelovanje z blagovno znamko Argeta (VIDEO)  |  Jutri zaradi praznika zaprtih večina trgovin  |   ||
   

ZDA: PepsiCo v prvem četrtletju dvignil prodajo in dobiček

18.04.2019
Mednarodna korporacija PepsiCo Inc. je objavila rezultate za prvo četrtletje, ki so presegli pričakovanja strokovnjakov. Izkazalo se je, da je nadpovprečno povpraševanje za prigrizke, gazirano vodo in gazirane pijače z manjšo vsebnostjo sladkorja.
 
 
Rezultati so vrednost delnice omenjenega proizvajalca poslali za 2 odstotka navzgor. To pomeni, da se je PepsuCo očitno uspel prilagoditi na izzive, ki jih prinašajo spremembe v povpraševanju sodobnega kupca - manj sladkorja, manj soli in manj maščob.
 
V Severni Ameriki je oddelek pijač zabeležil 2,15 % rast prodaje, promet s prigrizki Frito-Lay pa je dosegel celo 5,5-odstoten dvig. Organska rast prodaje, torej brez upoštevanja prevzetih konkurentov, je znašala 5,2 odstotka, kar je največja rast podjetja za prvo četrtletje od 2016 dalje.
 
Vodenje korporacije je pred šestimi meseci prevzel Ramón Laguarta, ki je naklonjen še izdatnejšim sredstvom za oglaševanje, poleg tega pa namerava okrepiti proizvodne zmogljivosti, izboljšati dobavno verigo in se osredotočiti na bolj zdrave prigrizke ter pijače.
 
Čisti dobiček podjetja je narasel za 5,2 odstotka na 1.25 milijarde evrov, na posamezno delnico je družba zaslužila 0,86 evra, skupni prihodki skupine pa so narasli za 2,6 odstotka na 11.4 milijarde evrov.


Nazaj
 


 
 
 
back to top