IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 27.01.2020 || Gorivo od polnoči nekoliko cenejše  |  V ljubljanskem križišču Vojkove in Božičeve Lidl št.60 tik pred otvoritvijo  |  Aldi z rekordnim dvigom plač v februarju  |  Kmalu Miškovićeva Delta z gradnjo nakupovalnega centra v Sarajevu   |  Carrefour z novimi formati  |  Stroka poziva k izboljšanju usposobljenosti čebelarjev   |  V letu 2021 dva priložnostna kovanca   |  FrieslandCampina odslej le še s papirnatimi slamicami  |  Spletna trgovina lani dosegla vrednost 72,6 milijarde evrov  |  ZANIMIVOST: Astronavti spekli prve piškote v vesolju  |  Kerum prodaja proizvodni obrat drniških pršutov  |  Odprta kuhna št.8 brez plastike  |  Vabilo na brezplačni seminar TZS o varstvu osebnih podatkov  |   Supernova bo zgradila nakupovalni center v Trbovljah  |  Veriga Jumbo kupila trgovine Hema   |  V bližini Somborja kmalu kmetijski kompleks  |  Potrjen trgovinski sporazum s Turčijo  |  Sporazum med ZDA in Kitajsko z malo obvezami za ZDA  |  Za kmetijstvo v proračunu letos 61 milijonov evrov  |  Lanski rezultati Perutnine tudi odraz sinergij z novim lastnikom  |   ||
   

ZDA: PepsiCo v drugem četrtletju povečal dobiček in prodajo

10.07.2019
PepsiCo Inc je v drugem četrtletju presegel pričakovanja analitikov, tako po prodaji, kot po dobičku. Podjetje je največ pridobivalo na račun večjega povpraševanja po najbolj znanih izdelkih - čipsu Lay's in gaziranih pijačah ter gazirani vodi.
 
 
Prihodki od prodaje v kategoriji prigrizkov Frito-Lay v Severni Ameriki so narasli za 4,5 %, v kategoriji pijač pa za 2,5 %. Na začetku leta je proizvajalec na trg poslal gazirane pijače z okusom gozdnih sadežev, manga in limete v 340g pločevinkah, poleg tega pa predstavil gazirano vodo Bubly s sadnimi okusi ter bolj zdrave različice čipsa - jabolšni čips Bare's in zelenjavni čips Off the Eaten Path's.
 
Organska rast prihodkov, ki izključuje učinek tečajnih oscilacij in prevzemov, je znašala 4,5 odstotka. Čisti dobiček je v drugem četrtletju (do 15. junija), v primerjavi z enakim obdobjem lani, narasel za 2,2 % na 14,7 milijarde evrov.
 

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top