IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 27.09.2021 || V Pomurju zaradi neugodnih vremenskih razmer spet manj koruze  |  Le še nekaj dni do težko pričakovanega Expa v Dubaju   |  Počivalšek optimističen glede okrevanja turizma  |  Podgoršek v Budimpešti izpostavil pomen biodiverzitete  |  Za omejitev čezmejnega nakupovalnega turizma  |  Poljski Mercury Market prevzema verigo Emmezeta na Hrvaškem in v Srbiji  |  6. FMCG Retail Summit, InStore, v Zagrebu!  |  Uporaba titanovega dioksida v živilih se zmanjšuje  |  Podgoršek: "Namesto kapice na neposredna plačila uvajamo degresijo"  |  Michelinove zvezdice pomembne na poti okrevanja po koronski krizi  |  Ifo:"Razpoloženje v nemškem gospodarstvu tretji zaporedni mesec navzdol"  |  Letni Mednarodni Predsedniški forum Poslovne šole Bled IEDC  |  Trgovinski verigi Plus in Coop sta se združili v eno - Plus  |  Septembra poslabšanje gospodarskega razpoloženja  |  Pernod Ricard prevzel Whisky Exchange  |  Carrefour kupcem dostavlja iz BIO prodajaln  |  Mesna industrija Braća Pivac z delnicami Podravke  |  Dodatnih izjem od prepovedi obratovanja trgovin ob nedeljah ne bo  |   Plastične vrečke od 1. decembra plačljive (15 denarjev), enkratna plastika prepovedana  |   Novembra podražitev tobačnih izdelkov  |   ||
   

ZDA/Francija: PepsiCo prodal Tropicano za 3,3 milijarde dolarjev

03.08.2021
Koncern PepsiCo je francoskemu podjetju PAI Partners prodal blagovno znamko Tropicana in ostale blagovne znamke njihovih sokov  za 3,3 milijarde dolarjev. 

Poleg tega je Pepsi vstopil v lastništvo novega podjetja, ki so ga ustvarili s kupci in bo v njem imel 39% lastniških delnic ter ekskluzivne pravice za distribucijo sokov na tleh ZDA kar zadeva določene kanale kot je npr. prehrambeni. 
 
"Ta  "joint venture" s PAI nam omogoča doseči cilje,ki smo si jih zadali, ” je dejal izvršni direktor Pepsi, Ramon Laguarta. 

Posel naj bi dokončno sklenili konec leta oz. v začetku 2022.
 
Zaslužek od prodaje bo namenil proizvodnji bolj zdravih prigrizkov, pijač brez kalorij in izdelkov kot je SodaStream, ki naj bi bili boljši za ljudi in okolje.

PepsiCo, ki vidi svetlo prihodnost za trg zdrave prehrane in pijač, je kupil SodaStream leta 2018 za 3,2 milijarde dolarjev.

Najbolj znano ameriško znamko sokov Tropicano je kupil leta 1998, proizvajalca smutijev Naked pa leta 2007.

Pepsi je leta 2020 prodal za okrog tri milijarde dolarjev sokov, vendar z njimi ni imel toliko dobička kot z drugimi izdelki, ko je skupno sicer dosegel kar 70,37 milijard dolarjev prodaje. 

Tako Pepsi kot tudi PAI Partners verjamejo, da je v omenjenih znamkah velik potencial za rast s pomočjo investicij in inovacij.

Glavni izvršni direktor PAI Partners Frederic Stevenin je izrazil zadovoljstvo, da bo Pepsi sodeloval z njimi.
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top