IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 08.08.2020 || 29.SOF 10 in 11. septembra v skladišču soli Monfort  |  Pivovarji ob mednarodnem dnevu piva predlagajo znižano stopnjo davka  |  Al Dahra načrtuje gradnjo tovarne za predelavo hrane za živino   |  Začenjajo odkup breskev, cena enaka lanski  |  Trgovci zagotavljajo, da so razkužila ob vhodih v trgovine ustrezna  |   ZDA napovedale umik kitajskih aplikacij iz ameriških trgovin  |  Dm pred kratkim odprl trgovino v Hrastniku  |  Danes obeležujemo svetovni dan piva  |  ZANIMIVOST: Na naslednjih volitvah bo kandidirala Veganska stranka  |  V Konzumu več kot polovica ponudbe od domačih proizvajalcev  |  Prepoved Tiktoka in Wechata  |  Barcaffè Affogato med "hiti" letošnjega poletja  |  Tudi makedonski InStore natisnil "trgovinski zemljevid"   |  Chanel je lansiral svoj rose  |  Za ukrepa destilacije in skladiščenja vina doslej 81 vlog  |  Odprli novo Ideo Organic na beograjskem Senjaku  |  Wolt zavil tudi v Nemčijo  |  Nov Gomexov objekt v Rumi  |  Uber Eats v partnerstva s Carrefourjem in Asdo  |  Dm v trgovine postavil Nivea postaje s šamponom  |   ||
   

Italija: Parmezan največkrat ponarejeno živilo na svetu

15.11.2019
Proizvodnja ponaredkov je preseglo količine originalnega parmezana (vrsti Parmigiano-Reggiano in Grana Padano), so prepričani pri italijanskem združenju kmetovalcev Coldiretti.
 
 
 
 
Prepričani so, da je parmezan najbolj pogosto imitiran izdelek na svetovnem trgu živil, saj je ogromno proizvajalcev recept kopiralo v ZDA, Avstraliji, JAR in Rusiji. V Latinski Ameriki so jim nadeli celo podobna imena: Parmesano (Urugvaj), Reggianito (Argenitna) in Parmesao (Brazilija).
 
V ZDA naj bi bilo po podatkih združenja na leto proizvedenih kar 204 milijone kg parmezana, le 1 % parmezana na ameriških policah je denimo italijanskega porekla.
 
Ta vrsta sira je izjemno priljubljena tudi v Kanadi, kjer je v prvi polovici leta proizvodnja narasla za 13 odstotkov, v primerjavi z enakim obdobjem lani. V Evropi nekateri trgovci manj kakovosten parmezan prodajajo pod prefinjenimi imeni in s tem skrijejo poreklo, kot je to na primer praksa na Češkem, Madžarskem, Poljskem, v Estoniji in Latviji.
 
Coldiretti v poročilu navaja, da je trg imitacij originalnih izdelkov italijanskega porekla v svetu vreden okoli 100 milijard evrov. V zadnjem desetletju naj bi se ta "nevidni" trg povečal za kar 70 odstotkov.


Nazaj
 


 
 
 
back to top