IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 08.12.2019 || Magnit odslovil pet vodilnih managerjev  |  ZANIMIVOST: Politik Salvini iz protesta ne uživa Nutelle  |  Istrabenz na predlog DUTB v prisilno poravnavo  |  Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |  MojeDelo.com:"Lek je najuglednejši delodajalec"  |  Mesnine PIK s 25 odstotki manj soli  |  Prizadevanja za interese slovenskih dobaviteljev in zaposlenih v Mercatorju  |  Manchester United okrepil sodelovanje z Alibabo  |  E. Leclerc bo na PL izdelkih navajal poreklo vseh sestavin  |  Rusi v Goraždu gradijo tovarno PET embalaže  |  Spider grupa odprla tovarno čaja v Pitomači  |  Dve novi prodajalni Univerexporta v Obrenovcu in Odžacih  |  NS Mercatorja potrdil največje investicije   |  Tedeschi:"Nakup Kolinske zadetek v polno"  |  Fortenova Počivalška (zaradi Mercatorja) prijavila Evropski komisiji  |  Oktobra z največjim padcem trgovine na drobno  |  Turk:"Za sodelovanje prepričati tudi politiko"  |  OZS danes praznuje abrahama  |  Lidl odprl trgovini v Apatinu in Gornjem Milanovcu   |  Prenovljen zagrebški Branimir mingle mall  |   ||
   

Italija: Parmezan največkrat ponarejeno živilo na svetu

15.11.2019
Proizvodnja ponaredkov je preseglo količine originalnega parmezana (vrsti Parmigiano-Reggiano in Grana Padano), so prepričani pri italijanskem združenju kmetovalcev Coldiretti.
 
 
 
 
Prepričani so, da je parmezan najbolj pogosto imitiran izdelek na svetovnem trgu živil, saj je ogromno proizvajalcev recept kopiralo v ZDA, Avstraliji, JAR in Rusiji. V Latinski Ameriki so jim nadeli celo podobna imena: Parmesano (Urugvaj), Reggianito (Argenitna) in Parmesao (Brazilija).
 
V ZDA naj bi bilo po podatkih združenja na leto proizvedenih kar 204 milijone kg parmezana, le 1 % parmezana na ameriških policah je denimo italijanskega porekla.
 
Ta vrsta sira je izjemno priljubljena tudi v Kanadi, kjer je v prvi polovici leta proizvodnja narasla za 13 odstotkov, v primerjavi z enakim obdobjem lani. V Evropi nekateri trgovci manj kakovosten parmezan prodajajo pod prefinjenimi imeni in s tem skrijejo poreklo, kot je to na primer praksa na Češkem, Madžarskem, Poljskem, v Estoniji in Latviji.
 
Coldiretti v poročilu navaja, da je trg imitacij originalnih izdelkov italijanskega porekla v svetu vreden okoli 100 milijard evrov. V zadnjem desetletju naj bi se ta "nevidni" trg povečal za kar 70 odstotkov.


Nazaj
 



 
 
 
back to top