IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 27.09.2021 || V Pomurju zaradi neugodnih vremenskih razmer spet manj koruze  |  Le še nekaj dni do težko pričakovanega Expa v Dubaju   |  Počivalšek optimističen glede okrevanja turizma  |  Podgoršek v Budimpešti izpostavil pomen biodiverzitete  |  Za omejitev čezmejnega nakupovalnega turizma  |  Poljski Mercury Market prevzema verigo Emmezeta na Hrvaškem in v Srbiji  |  6. FMCG Retail Summit, InStore, v Zagrebu!  |  Uporaba titanovega dioksida v živilih se zmanjšuje  |  Podgoršek: "Namesto kapice na neposredna plačila uvajamo degresijo"  |  Michelinove zvezdice pomembne na poti okrevanja po koronski krizi  |  Ifo:"Razpoloženje v nemškem gospodarstvu tretji zaporedni mesec navzdol"  |  Letni Mednarodni Predsedniški forum Poslovne šole Bled IEDC  |  Trgovinski verigi Plus in Coop sta se združili v eno - Plus  |  Septembra poslabšanje gospodarskega razpoloženja  |  Pernod Ricard prevzel Whisky Exchange  |  Carrefour kupcem dostavlja iz BIO prodajaln  |  Mesna industrija Braća Pivac z delnicami Podravke  |  Dodatnih izjem od prepovedi obratovanja trgovin ob nedeljah ne bo  |   Plastične vrečke od 1. decembra plačljive (15 denarjev), enkratna plastika prepovedana  |   Novembra podražitev tobačnih izdelkov  |   ||
   

ZDA: P&G v drugem četrtletju presegel pričakovanja

02.08.2021
Ameriški koncern Procter & Gamble (P&G) je med aprilom in junijem zabeležil 18,9 milijarde dolarjev prihodkov in tako presegel pričakovanja analitikov.
 
 

Čisti dobiček se je v drugem četrtletju v medletni primerjavi okrepil za štiri odstotke na 2,9 milijarde dolarjev. Družba je ob tem napovedala nadaljnjo rast prodaje.

V P&G, katerega blagovne znamke vključujejo detergent Tide, papirnate brisače Bounty in plenice Pampers, napovedujejo, da naj bi se v fiskalnem letu 2022 prodaja povečala za dva do štiri odstotke v primerjavi s sedemodstotno rastjo v zadnjih 12 mesecih, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

V koncernu pričakujejo, da bodo v prihodnjem letu zaradi višjih stroškov blaga in tovornega prometa porabili 1,9 milijarde dolarjev več.

Izvršni direktor David Taylor je za CNBC dejal, da bo pandemija covida-19 še naprej vplivala na potrošnike in dobavne verige. Kljub temu je Taylor v poročilu o poslovanju zapisal, da podjetje trenutno uživa "močan zagon" in da pričakuje še eno leto rasti dobička in prodaje "kljub zahtevnemu stroškovnemu in operativnemu okolju."

Eno najmočnejših področij je bila nega telesa, kjer so zabeležili veliko povpraševanje po izdelkih višjega cenovnega razreda, še navaja francoska tiskovna agencija.

Nazaj
 


 
 
 
back to top