IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 19.09.2020 || Ribji namaz Argeta je rezultat odličnega sodelovanja (Čizmić, Smrekar&Kunsterle)  |  V okviru projekta Dan brez alkohola danes dogodka v Murski Soboti in Ljubljani  |  Podjetje Moderna bi lahko za izredno odobritev cepiva proti covidu-19 zaprosilo že oktobra  |  DHL Express objavil prilagoditev cen za leto 2021  |  Odprte prijave na razpis za evropski zeleni dogovor  |  Jutri obvezne maske na odprtih javnih prostorih z veliko ljudi  |  Amazon Prime odslej na voljo tudi v Turčiji  |  Křetínský si lasti več kot 3 % v Sainsbury's  |  Odprli Maxi Konzum v Pitomači  |  Za vzpostavitev skupnega trga ("mini Schengen") tudi BiH?   |  Brezglutenski kruhi BeFree iz Žita so inovativna rešitev  |  Več kot 150.000 (Hoferjevih) knjig za prvošolce  |  Kaufland odprl jubilejno 40. poslovalnico v Zagrebu  |  Igorja Merviča bo v Sparu nasledil David Kovačič  |  OECD:"Ukrepi držav za zajezitev širjenja koronavirusa bodo omilili recesijo"  |  Rewe International se umika z ukrajinskega trga  |  Bosansko-hercegovske kumarice osvajajo Nemčijo  |  TZS:"Zaprtje trgovin ob nedeljah nepopravljiva škoda "  |  Novi predsednik Amcham Slovenija postal Blaž Brodnjak  |  Coop odprl trgovino namenjeno avtistom  |   ||
   

Svet: P&G povečal prodajo in dobiček ter dvignil celoletno napoved

24.01.2020
Procter & Gamble (P&G) je v drugem četrtletju poslovnega leta, ki se konča z decembrom, zabeležil 3,7 milijarde dolarjev čistega dobička, kar na letni ravni predstavlja 16,4-odstotno rast. Ameriški koncern je ob tem dvignil celoletno napoved poslovanja, čeprav se rast prodaje upočasnjuje.
 
Promet je v drugem četrtletju poslovnega leta narasel za 5 odstotkov na 18,24 milijarde ameriških dolarjev. Na področju izdelkov za nego telesa je prodaja narasla za 7 odstotkov, kategorija nege las in brade je doživela rast 2 odstotkov, zdravila pa so prinesla kar 14-odstotno rast.
 
Kategorija čistil je prav tako beležila rast (4 %), za enak znesek se je povzpela prodaja izdelkov za nego otrok in dojenčkov, vsi ti rezultati pa so ceno delnice ameriškega velikana v zadnjih treh mesecih dvignili za 2,1 %. 

Nazaj
 


 
 
 
back to top