IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 24.06.2019 || Jagros v petek odpira nov center v Šentjurju  |  Odprta dva nova Gomexa v Čačku in Banatskem Novem Selu  |  ZANIMIVOST: Kelogg's žitarice spremenil v pivo  |  Jumbo razkril prve lokacije trgovin v Belgiji  |  Pernod Ricard prevzel blagovno znamko gina Malfy  |  Carrefour prodaja milijardni (80 %) del poslovanja na Kitajskem  |  Predstavitev idrijskih žlikrofov na Češkem  |  Podgoršek: "Živilstvo je pomembna panoga, ki jo moramo krepiti"  |  Dogoš pri Mariboru z novo prodajalno zelenjave   |  Visoka kakovost mleka LM omogoča uspešne domače in izvozne projekte  |  Študija:"Ni značilnega geografskega vzorca o razlikah v sestavi živil"  |  Ali bo Johnson&Johnson moral plačati (nove) odškodnine?  |  Po ugotovitvah uprave za varno hrano pristna kava  |  Tržnica Idea Italia na Pogačarjevem trgu v Ljubljani konec tedna  |  Costco avgusta prihaja še na Kitajsko  |  Na trg vstopil AC Food iz Velike Kladuše  |  Kuhar: "Povprečen Slovenec je še vedno naiven kupec"  |  GSK prodaja znamke v skupni vrednosti 1,1 milijarde evrov  |  Tesco se pripravlja na odprtja trgovin Finest  |  IGD: "Do leta 2023 največji trg trgovine na drobno!"  |   ||
   

Slovenija: PREDSTAVLJAMO GOVORNIKE NA 2. FMCG SUMMIT-u: Matthias Queck (LZ Retailytics)

12.06.2019
Matthias Queck v Ljubljano prihaja podkovan z znanjem o novostih s področja hard diskonterjev in se bo okoli 11. ure v Austria Trend Hotelu predstavil s predavanjem, ki nosi naslov "Razvoj in trendi diskonterjev po Evropi".
 
O govorniku:
 
Matthias Queck pri LZ Retailytics opravlja funkcijo direktorja raziskav. Že več kot 15 let deluje kot strokovnjak za evropsko trgovino s poudarkom na nemških diskonterjih, najbolj podrobno pa seveda spremlja dogajanje v Aldiju in Lidlu. Je mednarodno uveljavljen analitik, novinar in svetovalec na področju sektorja trgovine, poleg tega pa je tudi stalen komentator stanja v domačih in tujih medijih, kot so Dpa, Supermarket News in The Wall Street Journal.
 
Pred pridružitvijo LZ Retailytics je Matthias delal kot direktor oddelka za analizo in raziskave pri platformi Planet Retail, kjer je bil zadolžen za spremljanje zahodno-evropskih trgov, razvoj trgovinskih znamk in diskontnih kanalov. Še pred tem je številna leta preživel kot ekonomski novinar v časniku Lebensmittel Zeitung (LZ).
 
Prek številnih delavnic želi Matthias s svojimi sodelavci analitiki trgovinskemu sektorju in področju distribucije zagotoviti pomembne podatke, vključno s prodajo, napovedmi; vključno s kvalitativnimi vpogledi, kam se razvija diskontni format in kako se spopada z izzivi, kot so na primer e-prodaja živil, zasičenost trga in naraščajoče povpraševanje.
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top