IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 18.11.2019 || 14. Vrh slovenskega gospodarstva v sredo na GZS  |  Rast spletne trgovine okrepila poslovanje Deutsche Post DHL  |  Na voljo 700.000 evrov za novo sodelovanje v shemah kakovosti  |  Nov logistični center podjetja California Šped v Dobanovcih  |  Minister Zajc o spodbujanju zmanjšanja uporabe plastičnega pribora   |  Schär pripravlja linijo Bio izdelkov in čips  |  Izteka se rok za prijavo pridelka grozdja in vina  |  Kaufland prekinil (enoletni) bojkot izdelkov Unilever  |  Odprt prenovljeni Tommy objekt v Kaštel Sućurcu  |  Carrefour odprl prvo Bio trgovino  |   V devetih mesecih obseg tujih naložb stagniral  |  V Gorenju načrtujejo rast proizvodnje pomivalnih strojev  |  Prijave za CEO Summit Beograd - 4. december 2019 (VIDEO)  |  Tosama na sejmu PLMA V Chicagu  |  PLMA sejem v Chicagu do torka  |  Začenja se Evropski teden zmanjševanja odpadkov  |  ECOMMERCE DAY 2019 zrušil vse rekorde  |  Rekordnih 238 okusov sladoleda v Vancouvru  |  Nova Sirkova penina "Bjana blanc de noir" z novim logotipom   |  Amazon zakupil še dve spletni domeni v BiH  |   ||
   

Nizozemska: PLMA Amsterdam 2019 zaprl vrata, naslednje leto 26.in 27.maja

23.05.2019
Največji sejem lastnih blagovnih znamk PLMA 2019 je v Amsterdamu zaprl svoja vrata, ob edinem mediju iz regije InStoru se ga je udeležilo tudi sedem podjetij iz Slovenije: Tosama, Sapidum, Incom, Piskar, Baron International, Pax Candles Stele in Unichem. V glavnem nizozemskem mestu bo na istem kraju, v RAI razstavnem centru 26. in 27. maja naslednje leto, na vrsti naslednje druženje.


Avtor: Maksim Đurović

 
Razstavljalo je rekordnih 2.700 podjetij. Razstavljavci, med katerimi je bila letos slovenska udeležba za eno podjetje številčnejša kot lani, so s svojo udeležbo promovirali lastne izdelke in imeli posledično možnost povečati izvoz, mreženja z dobavitelji in predstavniki velikih maloprodajnih trgovinskih verig, možnost dogovora o sodelovanju in vstopu (slovenskih) proizvajalcev in izdelkov v prodajni segment pod (različnimi) blagovnimi znamkami.
 
Ta sejem omogoča možnosti (slovenskim) podjetjem, da se spoznajo z novimi izdelki in tehnologijami, da pridejo do novih poslovnih priložnosti in da se spoznajo z novimi dobavitelji za evropski in ostale tuje trge in da se na samem kraju dogodka soočijo s svojim položajem v primerjavi s konkurenco.
 
V junijski številki revije (majska bo kmalu v tiskarni) bomo našim bralcem predstavili podrobnejše poročilo z največjega sejma zasebnih blagovnih znamk na svetu. Izložbeni prostor se tam razprostira na skoraj 42.000 m2 in je ponovno ponudil pestro dogajanje v več kot 60 nacionalnih in regionalnih paviljonih.
 
Tema letošnjega največjega mednarodnega sejma PLMA na svetu se je imenovala "Listen to the Buzz". Posebna atrakcija na  PLMA sejmu je bila Idea Supermarket, kjer so lahko obiskovalci videli in preizkusili lastne blagovne znamke podjetij, ki so prejeli nagrade "Salute to Ekcellence".
 
Med temi izdelki so bile tudi blagovne znamke trgovcev v Evropi, ZDA, Južni Ameriki, Afriki in Azij. Več kot 500 (ne)prehrambnih izdelkov, ki jih je predstavljalo 88 trgovinskih verig iz 23 držav, je svoje izdelke prijavilo za tekmovanje v odličnosti. Naj omenino, da je bilo samo med vini prijavljenih več kot 350 izdelkov. Razstavljeni izdelki so vključevali tako svežo kot zamznjeno in ohlajeno hrano ter pijačo.
 
Med neprehrambnimi izdelki je bila velika ponudba kozmetike in avtokozmetike, čistil, opreme za vrt, ostalih hišnih pripomočkov itd. Največ nagrajenih izdelkov z nagradami "Salute to Excellence” so dobile trgovinske verige iz Nemčije (17), sledita Nizozemska in Irska (12) itd.
 
Šest trgovskih verig se lahko pohvali z vsaj štrimi prejetemi nagradami in to so: Aldi (Irska in VB), Dunnes Stores (Irska), Lidl (Nizozemska), Musgrave (Irska), Penny (Nemčija) in Spar (Nizozemska). Trgovci so pokazali veliko novega in na področju prehrane lahko omenimo npr. tajske vegetarijanske burgerje, indijsko piščančje maslo, različne prigrizke brez glutena itd. Med nagrajenimi zanimivimi izdelki, ki niso v kategoriji hrane, naj izpostavimo ekološka čistila, hladilno posteljico za pse, ”tutti frutti” ličila itd.  
 
 
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top