IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 05.04.2020 || NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |  Med izjeme vrtnarije in cvetličarne ter tudi gradbena dela  |  Mojca Briščik ostaja direktorica SOZ  |  Leonardo DiCaprio s hrano pomaga revnim Američanom   |  NIJZ s priporočili za dostavljavce hrane  |  Skupina Modelo zaustavila proizvodnjo piva Corona  |  Lidl v Marylandu odprl veliko distribucijsko središče  |  Amazon se je povezal s taksi službo Lyft  |  Srbija lani največja svetovna izvoznica višenj  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  Vsakih 10 mark za domače izdelke pomeni 35 milijonov KM prihodkov mesečno  |  DZ potrdil paket ukrepov za pomoč ob epidemiji  |  Obvezno označevanje porekla osnovnih sestavin na živilih z izpostavljenim poreklom  |  Konzum vzpostavil povezavo z 200 novimi manjšimi pridelovalci  |  Družba BTC podarila 100.000 zaščitnih mask  |  Novost iz Žitovih pekarn - pakirani top kruhi  |  Pivčeva na poskusni pridelavi zelenjave v Ocean Orchids  |   ||
   

Francija: Organski izdelki vse bolj popularni

17.02.2020
Organski izdelki in živila se v Franciji vedno bolje prodajajo. To je pokazala raziskava agencije Nielsen, ki poroča, da se je letna prodaja izdelkov lastnih blagovnih znamk organskih izdelkov povečala za 18%.
 
Vse kar je naravnega, bio in ekološkega se prodaja vedno bolje in vedno lažje tudi v Franciji.
 
Tam so organski izdelki predstavljali vsega 4.7% od celotne prodaje FMCG izdelkov, a so v minulem letu, kar zadeva živila, organski izdelki dosegli 78% rast.
 
Francoska gospodinjstva v povprečju na leto zaenkrat zapravijo vsega 150 evrov in je na tem področju še vedno velika rezerva česar se zavedajo tako proizvajalci kot trgovci.
 
V Franciji opažajo veliko večjo prodajo  organskih izdelkov v "drive"trgovinah oz. po spletnih naročilih in prevzemu.  
 


Nazaj
 


 
 
 
back to top