IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 14.12.2019 || Alfi okrepil lastništvo terjatev do Tuša  |   ZDA, Mehika in Kanada potrdili "predelani" sporazum NAFTA  |  Uvedb novih carin ZDA za Kitajsko ne bo  |   Spremembe v upravi Zagrebške pivovarne  |  Vino iz Sremskih Karlovcev kmalu na Kitajskem  |  Znani zmagovalci mreže Salonov penečih vin za leto 2020  |  Nestlé za 4 milijarde dolarjev prodal blagovne znamke sladoleda  |  S prodajami v Metroju pričakujejo 1,5 milijarde evrov  |  Petrol v letu 2020 računa na 109,8 milijona evrov dobička  |  Kroger in Walgreens ustanovila skupno podjetje za nabavo  |  Orbico gradi logistični center v Sofiji  |  Z "recikliranim" nakupom v hipermarketih Mercator do darila  |  Na današnjo skupščino Petrola vabljena tudi nekdanja uprava  |  Danes vrata odprla trgovina Lidl v Ormožu  |  Carrefour v Bruslju predstavil nov koncept "trgovina+restavracija"  |  Skupina Mercator v letu 2020 načrtuje odprtje 28 novih trgovin  |  Coca-Cola s partnerji letos donirala 67.000 evrov za tri dobre namene  |  AB InBev predstavil pivske steklenice z vgravirano etiketo  |  Veliko večje potrebe po hrani  |  Najbolj priljubljeno božično reklamo ima Tesco (VIDEO)  |   ||
   

Slovenija/VB: Opaženi pri promociji in razvoju trajnostnih praks

07.11.2019
Podelitev nagrad ITTA v Londonu. V okviru ene globalno najpomembnejših borz turistične industrije so v Londonu včeraj zvečer podelili ugledna priznanja svetovne turistične industrije International Travel & Tourism Awards (ITTA) v 15 različnih kategorijah. Slovenija je bila nominirana v šestih kategorijah.
 
Turizem Bohinj je prejel srebrno nagrado za projekt Ustvarjanje trajnostnega modela destinacije v kategoriji Odgovorni turizem. Slovenska turistična organizacija je bila izpostavljena med najboljšimi v kategoriji Najboljša nacionalna kampanja turističnih organizacij za promocijsko kampanjo Feel Slovenia, Experience Croatia, Turizem Ljubljana pa v kategoriji Najboljša kulinarična destinacija za projekt Zelene nabavne verige.

Nagrade ITTA podeljujejo drugo leto zapored v sodelovanju z WTM London za izstopajoče projekte globalnega turizma in turistične industrije v 15 kategorijah. Prijavljenih del je bilo letos več kot 70 iz različnih delov sveta, nagrajence pa je izbirala neodvisna mednarodna žirija uglednih strokovnjakov iz različnih segmentov turistične industrije.

Kar štirje projekti Slovenske turistične organizacije (STO) s področja promocije slovenskega turizma in trajnostnih praks so bili uvrščeni med finaliste za priznanja ITTA. V kategorijo Best PR Campaign se je uvrstila komunikacijska kampanja ob prvi obeležitvi svetovnega dneva čebel v letu 2018, v kategorijo Best in Adventure različne promocijske aktivnosti za povečanje prepoznavnosti pohodniške poti Alpe Adria Trail, ki jih je STO izvedla skupaj z regionalnima turističnima organizacijama PromoTurismo FVG in Kärnten Werbung, v kategorijo Best in Luxury s projektom Alpe Adria Golf, ki je nastal v sodelovanju STO s Kärnten Werbungom. 

STO je bila včeraj na podelitvi nagrad ITTA izpostavljena (highly commended) med najboljšimi v kategoriji Best National Tourism Board Campaign za promocijsko kampanjo Feel Slovenia, Experience Croatia. Kampanjo je izvedla v sodelovanju s Hrvaško turistično organizacijo na trgu Kitajske za povečanje prepoznavnosti obeh destinacij in navdihovanje za njun obisk. Potekala je prek družbenih medijev, revij za področje luksuznih potovanj in delavnic. Med finalisti v tej kategoriji so bili še Azerbajdžan (Take Another Look by Azerbaijan Tourisim Board), Indija (Incredible India by CNBC), Trinidad in Tobago (Revitalising Tobago Tourism by Gravity Global), Sveti Krištof in Nevis (The St. Kitts Shout Out by Rooster PR) in Nova Zelandija (#GetNZontheMap by Tourism New Zealand), ki je tudi prejemnica zlate nagrade.

Nazaj
 


 
 
 
back to top