IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 22.07.2018 || Potrjen projekt:" Modra frankinja - žametno vino Posavja!"  |  Št. 66. revije InStore že na poti k prejemnikom, kmalu tudi v elektronski obliki  |  Neugodno vreme lani oklestilo pridelek ekološkega sadja  |  Pridelovalci zelenjave želijo vstopiti v shemo izbrane kakovosti   |   Vodenje marketinga v podjetju Skaza prevzela Jasna Potisek  |  Gefco za svojo inovativno rešitev prejel nagrado "Innovation Leader"  |  Izmenjevalnica po petih letih zbrala 9 ton donacij  |  Walmart se povezuje z Microsoftom  |  Naziv "Evropska gastronomska regija" leta 2021 Sloveniji  |  Nova Korab Tirnica v skopski četrti Crniče  |  V Pekingu nakupe dostavi kar robotska kocka  |  Skupina mladih Slovakov iz vozičkov kradla torbice  |  Panvita odprla nov Ave mesni center v Mariboru  |  Priložnost slovenskih podjetij za preboj v trgovine skupine Rewe  |  Unilever v prvi polovici leta zmanjšal prihodke in dobiček  |  Domaćico uživala cela Rusija, prodaja se je doma podvojila  |  Cigarete večine proizvajalcev so se podražile  |  Prenovljena trgovina Tuš v Murski Soboti  |  Predlani nižja registrirana poraba alkohola  |  Lidl poskrbel za parkirna mesta nogometnih reprezentantov  |   ||
   

Hrvaška: Odprta stota BIPA poslovalnica

15.06.2018

14. junija so v samem središču Zagreba, na naslovu Ilica 42, odprli še stoto BIPA poslovalnico na Hrvaškem, več kot 150 gostov pa se je lahko spoznalo z novim in edinstvenim konceptom na domačem trgu, ki ga imenujejo BIPA backstage. 


 
 
 
Tako imenovane "brand store beauty" storitve so med prvimi preizkusile tudi: Lidija Lešić, Antonija Stupar Jurkin, Kristina Šalinović, Lucija Lugomer, Ines Bojanić, Antonija Blaće itd. 
 
Objekt se razprostira na več kot 300 m2, na enem mestu pa imajo ob bogati ponudbi domačih in mednarodnih znamk namenjenih obema spoloma ter otrokom, hišnim ljubljencem, gospodinjstvom tudi nov "beauty koncept – BIPA backstage".
 
Na policah so znane blagovne znamke: Aura, Bourjois, Catrice, E.l.f., Essence, Eveline, L'Oréal Paris, Look by BIPA, L.O.V., Max Factor, Maybelline, Noelle, Real Technics, Rimmel, The Balm, wet n wild in mnoge druge. 
 
"BIPA backstage" ni zgolj naša stota poslovalnica, ampak je nekaj posebnega tudi zaradi BIPA "flagship" ponudbe z integriranim novim "beauty konceptom." Projekt "BIPA backstage" smo razvijali več kot pol leta, da bi na koncu v samem centru Zagreba uspeli na enem mestu zbrati bogato ponudbo blagovnih znamk, izkušene strokovnjake za lepoto in vodilna imena oblikovanja mode nasploh," je dejal Markus Geyer, CEO BIPA Hrvaške. 



Nazaj
 


 
 
 
back to top