IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Sparova mednarodna konferenca letos poteka v Ljubljani!  |  EKSKLUZIVNO: Po prvem dnevu na sejmu PLMA v Amsterdamu (FOTOREPORTAŽA)   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   ||
   

BiH: Odlični rezultati Solane iz Tuzle

05.12.2018
Tovarna soli Solana d.d. Tuzla, ki je lider na trgu soli v jugovzhodni Evropi, je v prvih devetih letošnjih mesecih dosegla najboljše poslovne rezultate od leta 1992. Zabeležili so povečanje prodaje soli za 3.500 ton v primerjavi z enakim obdobjem lani. Izvoz se jim je povečal za 13%.


Na pozitivno poslovanje je najbolj vplivalo povečanje prodaje na domačem trgu blagovne znake kuhinjske soli po katerem je Solana znana daleč naokoli in po pakiranjih v količinah za 1 kg. Prodaja slednje se je povečala kar za 30% glede na leto prej. Zabeležili so tudi povečanje prodaje tabletirane soli za 24%, so zapisali v sporočilu za javnost. 

”Izvoz je naša velika priložnost. Kvaliteta, ki jo dosegamo je prava redkost in tuji trgi to prepoznavajo, Ob evropskih osvajamo tudi nove kot sta trga Daljnjega in Bližnjega vzhoda,” je dejal Bakir Smailagić direktor podjetja Solana d.d. Tuzla.

Prodajo so povečali na starih trgih Srbije, Makedonije, Kosova, Slovenije in Hrvašle, v skupnem nastopu z blagovnimi znamkami AS Holdinga pa so vstopili tudi na bogat trg Katarja. Solana d.d. Tuzla ima že 133 let bogate zgodovine.

Nazaj
 


 
 
 
back to top