IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 05.04.2020 || NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |  Med izjeme vrtnarije in cvetličarne ter tudi gradbena dela  |  Mojca Briščik ostaja direktorica SOZ  |  Leonardo DiCaprio s hrano pomaga revnim Američanom   |  NIJZ s priporočili za dostavljavce hrane  |  Skupina Modelo zaustavila proizvodnjo piva Corona  |  Lidl v Marylandu odprl veliko distribucijsko središče  |  Amazon se je povezal s taksi službo Lyft  |  Srbija lani največja svetovna izvoznica višenj  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  Vsakih 10 mark za domače izdelke pomeni 35 milijonov KM prihodkov mesečno  |  DZ potrdil paket ukrepov za pomoč ob epidemiji  |  Obvezno označevanje porekla osnovnih sestavin na živilih z izpostavljenim poreklom  |  Konzum vzpostavil povezavo z 200 novimi manjšimi pridelovalci  |  Družba BTC podarila 100.000 zaščitnih mask  |  Novost iz Žitovih pekarn - pakirani top kruhi  |  Pivčeva na poskusni pridelavi zelenjave v Ocean Orchids  |   ||
   

Velika Britanija: Ocado prihodke lani dvignil za 10,3 odstotka

17.02.2020
Najhitreje rastoči trgovec na Otoku, Ocado, je v lanskem letu prihodke od prodaje dvignil za dobrih deset odstotkov in si še nekoliko okrepil položaj. Septembra je Kantar objavil podatke, da ima spletni trgovec trenutno v Angliji tržni delež, ki znaša 1,4 % in raste.
 
 
 
 
Ocado je za leto 2019 ozrioma 52 tednov do 1. decembra javil izvrstne rezultate. Spletni trgovec je zabeležil prihodke v višini 1,62 milijarde funtov, kar je za 10,3 odstotka več od leta 2018 (1,47 milijarde). Rast je sicer lep obet, je pa Ocado lani in predlani beležil celo nekoliko višji skok prodaje (12 in 12,4 %), torej se navdušenje nad spletnim nakupom živil vendarle nekoliko umirja.
 
Zmogljivosti je nekoliko načela nesreča v distribucijskem centru v Andoverju, ki ga bodo po požaru prenovili. Število rednih uporabnikov njihove spletne trgovine je naraslo na 795.000 oseb, povečali so tudi število SKU-jev v svojem portfelju. V e-trgovini Ocado je tako sedaj na voljo že 58.000 različnih izdelkov, tudi 1000 takšnih s posebnimi karakteristikami za potrošnike z alergijami (free from) in 500 organsko pridelanih.
 
Pri trgovcu se hvalijo, da je vsaj 95 % njihovih dostav pravočasnih. EBITDA (dobiček iz poslovanja pred amortizacijo) se je lani povečal za 16,1 odstotka na 35 milijonov funtov, a je zaradi stroškov širitve v tujino in predvsem na račun požara v Andoverju Ocado zabeležil izgubo v višini 214,5 milijona funtov.
 
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top