IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 21.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

Slovenija: Ob lansiranju nove embalaže Žitovega Zlatega polja o ogljikovih hidratih

18.06.2019
Ob lansiranju nove embalaže Zlatega polja je potekal kuharsko kulinarični dogodek "OH in sploh o kakovostnih ogljikovih hidratih", na katerem so strokovnjaki, poznavalci in ljubitelji dobre hrane razbili novodoben mit, da je ogljikove hidrate v prehrani bolje izpustiti.
 
O ogljikovih hidratih, njihovi vlogi v vsakodnevnih obrokih ter novi podobi Zlatega polja so se pogovarjali Mojca Cepuš, certificirana nutricionistka, Tanja Šoštarič, vodja blagovne znamke Zlato polje, Sašo Šketa, ki je na dogodku tudi kuhal in Nives Orešnik, ki je poskusila nove Sport kašice.

Na predzadnji sončni torek v mesecu juniju je na terasi kavarnice v Tivoliju potekala aktualna razprava na temo ogljikovih hidratov. Trendi pri prehranjevanju so se v zadnjih letih namreč močno nagnili na stran diet LCHF in diet z vnosom nizke vsebnosti ogljikovih hidratov. O njihovi pomembnosti v prehrani govori veliko raziskav, na podlagi katerih se oblikujejo tudi priporočila za njihov dnevni vnos. Ta se giblje med 35 % in 75 % vse zaužite hrane na dan.

Zakaj jih v obrokih ni smiselno izpuščati, je razložila certificirana nutricionistka Mojca Cepuš:"Ogljikovi hidrati so v naši prehrani pomembni predvsem zato, ker predstavljajo glavni vir energije za naše telo, delujejo pa tudi pri mnogih drugih funkcijah našega telesa. Za ohranjanje zdravja je najprimerneje, da pretežno uživamo OH iz polnovrednih žit, stročnic sadja in zelenjave. Polnovredna nerafinirana žita in stročnice so vir prehranske vlaknine, kot tudi različnih vitaminov, mineralov in antioksidantov. Ljudje velikokrat zmotno mislijo, da bodo na primer samo s solato in piščancem, brez vnosa ogljikovih hidratov naredili nekaj dobrega za telo, morda celo shujšali, a se takšne metode na dolgi rok ne pokažejo za učinkovite. Za uspešno hujšanje, okoli –1 kg na teden, in kasneje vzdrževanje teže v shujševalnih jedilnikih, ki jih pišem svojim klientom, redno predpisujem vsaj dva obroka, bogata z ogljikovimi hidrati, kot so ajda, proso, kvinoja, leča, polnozrnate testenine.

Pri tem pa je seveda ključno, da izbiramo kakovostne ogljikove hidrate. Kakovost žitaricam določajo tudi postopki pridelave in obdelave. Pri blagovni znamki Zlato polje izdelkom ne dodajajo ničesar, kar sicer ne zraste v naravi. Vse surovine ustrezajo strogim standardom, ki jih nadzorujejo s številnimi analizami in vhodnimi kontrolami," navaja vodja blagovne znamke Tanja Šoštarič:

"Kakovost izdelkov dosegamo s pravilnim izborom najboljših sort žit, modernimi tehnološkimi postopki predelave in čiščenja ter sodobnim načinom pakiranja. Surovine morajo biti sveže. Plod zadnje letine, mletje in druge procese predelave žit pa opravljamo avtomatizirano pod budnim očesom strokovnjakov v proizvodnji. Še vedno pa se tudi držimo pravila, ne samo da je izdelek naraven in sodoben, temveč mora biti tudi okusen."
 
Vse pomembne informacije o žitaricah in njihovih optimalnih načinih priprave so zato na jasno in vidno mesto vključili v prenovljeni in poenoteni embalaži.
 
Zlato polje z novo, pregledno in poenoteno embalažo

Prva podoba blagovne znake Zlato polje je bila zasnovana v devetdesetih letih, ko so pod njo spadali le kakovostni riži s surovino italijanskega porekla. Z razvojem novih izdelkov pa so podobo začeli nadgrajevati. Od leta 1999 pa do leta 2014 so blagovni znamki priključili kategorijo žit za zajtrk – Sport mislije ter testenine Grande. Celotna prenova, kot jo poznamo danes, je bila izpeljana do leta 2014. Takrat so želeli obdržati prepoznavne elemente posamezne kategorije, prenovljen je bil logotip in prečiščena embalaža z modernejšo sliko jedi na naslovnici.

"Po petih letih so želeli zato vse kategorije, ki so jih med razvojem vključili pod blagovno znamko Zlato polje, združiti pod eno streho z enotnimi značilnostmi. In tako pred nami stojijo izdelki v novi, poenoteni preobleki," razloži vodja blagovne znamke Tanja Šoštarič:

"Logotip smo obdržali v prepoznavni polkrožni obliki z osrednjim likom zlatolaske s snopom žit v naročju. Sama embalaža in tudi nekatere vrste pakiranj pa so se spremenile in modernizirale. Tako imamo sedaj kaše in kuskus pakirane v vrečkah dojpak, večja pakiranja omenjenih izdelkov pa so v stoječih vrečkah. Tudi sam material embalaže je na otip prijaznejši in naravnejši v kombinaciji papirja in folije. Sam dizajn pa je prečiščen z enotno teksturo papirja in izpostavljenimi vsemi ključnimi informacijami za uporabnike: jasno izpostavljenim nazivom proizvoda, predlogom serviranja, prednostmi posameznega izdelka in časom kuhanja, ki je na vidnem mestu, saj vsi vemo, da nam ga po navadi primanjkuje."

Nove Sport kašice – odgovor na pomanjkanje časa

"Nova pa le ni podoba. Ob prepoznavanju zadnjih trendov prehranjevanja, ki temelji na vedno večjem pomanjkanju časa za pripravo obrokov, so se pri Zlatem polju na to odzvali tudi z novim proizvodom. Nove Sport kašice so pakirane porcijsko, tako da je vsaka vrečka primerna za en obrok. Njihova priprava pa je rekordno hitra, kot je pokazal izziv "kako hitro lahko pripraviš svoj zajtrk", ki ga je na dogodku zastavila Nives Orešnik.

"Kot osebna trenerka opažam, da ljudje zaradi pomanjkanja časa velikokrat preskočijo enega najpomembnejših obrokov – to je zajtrk. Zdi se mi odlično, da so se na to odzvali tudi pri Zlatem polju in odgovorili s Proteinskimi in Sport kašicami, ki jih je mogoče pripraviti že v nekaj sekundah. Sama uživam ogljikove hidrate še posebej ob začetku dneva, saj me napolnijo z energijo. Vrečka kuskusa Zlato polje je nepogrešljiva v moji kuhinji. Njegova priprava je hitra in preprosta, prav tako lahko z njim sestavim veliko lahkih ter okusnih obrokov, ki jih priporočam tudi svojim varovancem. Zato moram priznati, da se tudi sama že zelo veselim preizkušanja novih Proteinskih kašic," razloži navdušenje nad novim proizvodom Zlatega polja nekdanja misica in osebna trenerka Nives Orešnik.

Ob koncu razprave so udeleženci poskusili domiselne recepte, ki jih je med kulinaričnim dogodkom pripravljal znan kuharski talent Sašo Šketa. Prisotnim je pokazal pripravo dveh odličnih receptov, in sicer aromatično maroško solato s kuskusom, piščancem in pistacijami ter slastne palačinke z misliji, grškim jogurtom in medom, pri tem pa obiskovalce z nekaj praktičnimi triki navdušil tudi s hitro pripravo, ki dokazuje, da lahko brez skrbi s polnovrednimi živili tudi sami pripravijo okusne jedi.




Nazaj
 


 
 
 
back to top