IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 26.10.2020 || Od jutri omejitev gibanja na občine  |   FMCG Brand Forum ONLINE v četrtek iz posebnega studia uredništva InStore v hotelu Hyatt Beograd  |  Novi ukrepi za zajezitev virusa  |  Svet kmetijsko gozdarske zbornice danes izbira novega predsednika  |  Guinness predstavil brezalkoholno ralzičico piva  |  Coca-Cola European Partners v 5,6 milijard evrov vreden prevzem  |  Groszek z novim logom in prenovo trgovin  |  Lidl (tokrat) z resnimi nameni v BiH   |  Kipper s 56. prodajalno v Kičevu  |  Podpora vinarskemu sektorju za promocijske dejavnosti na ciljnih trgih  |  Kleti Vinakoper na jesenskih ocenjevanjih pripadlo 29 medalj  |  Trgovine so ob nedeljah zaprte   |  Gomex je "prispel" tudi v Čento  |  Niso zaprte vse trgovine v nakupovalnih središčih  |  Tušev spletni supermarket širi prevzemne lokacije in lokacije dostave  |  OZS poziva k šestemu paketu za pomoč gospodarstvu  |  Poziv trgovcem glede upoštevanja "koronaukrepov"  |  Policijsko uro zaradi pandemije razširili na več kot polovico upravnih območij  |  Sprememba vodstva na Agenciji za kmetijske trge in razvoj podeželja  |  Tudi Imlek AD, Meggle Srbija in Somboled imajo dovoljenje za izvoz na Kitajsko  |   ||
   

Slovenija: Ob 25-letnici STO podčrtali pomen sodelovanja in predane ekipe

25.09.2020
Slovenska turistična organizacija je danes obeležila 25 let obstoja. V teh letih so se spreminjale strategije, orodja komuniciranja, organiziranost in ostalo. Konstanta pa sta sodelovanje s turističnim gospodarstvom in izjemna predanost ekipe, je poudarila direktorica STO Maja Pak.
                          
Državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Simon Zajc je menil, da je turizem za Slovenijo pomembna gospodarska panoga, zato država potrebuje tudi samostojno turistično organizacijo. Pomen STO se je po njegovem pokazal tudi v koronski krizi, saj je STO hitro odzivna, združuje vse turistične deležnike in dobro sodeluje z ministrstvi.

Pakova je sicer izpostavila, da je turistična panoga globalno gledano v največji krizi doslej. "V času okrevanja bo potrebno ustvariti varne izkušnje, na novo spoznati turiste in izkoristiti nove tehnologije," je prepričana.

Nazaj
 


 
 
 
back to top