IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 19.02.2019 || Preiskava proti Amazonu zaradi spornih trgovinskih praks  |  Dolenjski kulinarični zemljevid Janeza Bogataja  |  Nestlé počasi zapušča kategorijo mesa  |  Lani manjši odkup mleka  |  Alibaba želi trgovine Metroja  |  Prvič po letu 2006 več prašičev   |  Na seji Sveta za promocijo o dosežkih dosedanjih kampanj in načrtih za naprej  |  ZANIMIVOST: Carlsberg izumil pametni sodček  |  Reckitt Benckiser lani posloval uspešno  |  Vabilo na brezplačno izobraževanje TZS v Novem mestu  |  Družba Metalka Commerce poravnala kupnino za kompleks Vinaga  |  Coca-Cola HBC začela s procesom nakupa Bambija  |  Uvedba digitalnega davka za spletne trgovce  |  Ninamedia: Pri odločitvi o nakupu mesa pretehtata kakovost in poreklo  |  Danes in v sredo zanimiva predavanja DMS na GZS  |  HOTEL SUMMIT SRBIJA - 21. MAREC 2019  |  Sixt Primorska drugič zapored zmagovalec pokala Spar  |  Po uspešni rasti v prenovo plačnega sistema Merkurja  |  V Riminiju od danes do torka sejem piva in hrane “Beeratraction”  |  Zaključena prodaja desetih Mercatorjevih trgovskih centrov Supernovi  |   ||
   

Rusija: O'Key skupina odprla novi trgovini "DA!"

05.12.2018
Ruski trgovec, skupina O'Key, je odprl dve novi diskontni trgovini pod svojim novim formatom "DA!" v krajih Tver in Ramenskoye. Novi prodajalni, ki sta se odprli v zadnjem tednu novembra, sta četrta in peta trgovina "DA!" v zadnjih dveh mesecih.
 
 
Širjenje omrežja formata DA! je ena izmed najpomembnejših ciljev skupine O'Key in do konca leta 2020 namerava odpreti okoli 170 novih trgovin. V prvih devetih mesecih letošnjega koledarskega leta so čisti prihodki diskonterja pod okriljem pomembnega ruskega trgovca narasli za 33,2 % na 9,605 milijona rubljev (127 milijonov evrov).
 
Izvršni direktor skupine O'Key, Armin Burger je dejal, da so nova odprtja v skladu s strategijo trgova: "V tretjem četrtletju, smo nadaljevali s povečanjem nabora ponudbe naših izdelkov in kupcem ponudili 50 novih SKU-jev pod lastno blagovno znamko."
 
"Ob koncu zadnjega kvartala je bil delež lastnih blagovnih znamk pri 42 odstotkih," je zaključil Burger.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top