IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Sparova mednarodna konferenca letos poteka v Ljubljani!  |  EKSKLUZIVNO: Po prvem dnevu na sejmu PLMA v Amsterdamu (FOTOREPORTAŽA)   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   ||
   

Rusija: O'Key skupina odprla novi trgovini "DA!"

05.12.2018
Ruski trgovec, skupina O'Key, je odprl dve novi diskontni trgovini pod svojim novim formatom "DA!" v krajih Tver in Ramenskoye. Novi prodajalni, ki sta se odprli v zadnjem tednu novembra, sta četrta in peta trgovina "DA!" v zadnjih dveh mesecih.
 
 
Širjenje omrežja formata DA! je ena izmed najpomembnejših ciljev skupine O'Key in do konca leta 2020 namerava odpreti okoli 170 novih trgovin. V prvih devetih mesecih letošnjega koledarskega leta so čisti prihodki diskonterja pod okriljem pomembnega ruskega trgovca narasli za 33,2 % na 9,605 milijona rubljev (127 milijonov evrov).
 
Izvršni direktor skupine O'Key, Armin Burger je dejal, da so nova odprtja v skladu s strategijo trgova: "V tretjem četrtletju, smo nadaljevali s povečanjem nabora ponudbe naših izdelkov in kupcem ponudili 50 novih SKU-jev pod lastno blagovno znamko."
 
"Ob koncu zadnjega kvartala je bil delež lastnih blagovnih znamk pri 42 odstotkih," je zaključil Burger.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top