IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 22.07.2019 || InStore št. 76 tudi na spletu  |  Ajdovski Pelicon niza pozitivne rezultate  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov za skoraj 3 % višja kot lani  |  Čebelarji letos z več kot 60-odstotnim izpadom letine  |  Carlton & United Breweries za 10 milijard EUR v roke skupini Asahi Holdings  |  V Spar kupci prihajajo s svojimi embalažami  |  PepsiCo za prevzem Pioneer Foods-a ponudil poldrugo milijardo evrov  |  Odprt nov obrat izvirske vode Diva  |  V Tar-Vabrigi odprli supermarket Plodine, ki ga cenijo na 5 milijonov evrov  |  Imamo 12 ark kmetij in sedem ark središč  |  Ob občinskem prazniku danes v Šavniku odprli nov Voli  |  Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |   ||
   

Rusija: O'Key skupina odprla novi trgovini "DA!"

05.12.2018
Ruski trgovec, skupina O'Key, je odprl dve novi diskontni trgovini pod svojim novim formatom "DA!" v krajih Tver in Ramenskoye. Novi prodajalni, ki sta se odprli v zadnjem tednu novembra, sta četrta in peta trgovina "DA!" v zadnjih dveh mesecih.
 
 
Širjenje omrežja formata DA! je ena izmed najpomembnejših ciljev skupine O'Key in do konca leta 2020 namerava odpreti okoli 170 novih trgovin. V prvih devetih mesecih letošnjega koledarskega leta so čisti prihodki diskonterja pod okriljem pomembnega ruskega trgovca narasli za 33,2 % na 9,605 milijona rubljev (127 milijonov evrov).
 
Izvršni direktor skupine O'Key, Armin Burger je dejal, da so nova odprtja v skladu s strategijo trgova: "V tretjem četrtletju, smo nadaljevali s povečanjem nabora ponudbe naših izdelkov in kupcem ponudili 50 novih SKU-jev pod lastno blagovno znamko."
 
"Ob koncu zadnjega kvartala je bil delež lastnih blagovnih znamk pri 42 odstotkih," je zaključil Burger.

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top