IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 05.08.2020 || Amazon načrtuje odprtje 30 fizičnih trgovin (VIDEO)  |  Doslej unovčenih za 40,2 milijona evrov turističnih bonov  |  Amazon pripravlja vstop na švedski trg  |  Vlada podjetja zaradi brexita poziva k okrepitvi zalog zdravil  |  Eurospin prihaja 13. avgusta - najprej v Zadru!  |  Hofer uvaja nov zaposlitveni model  |  Na ocenjevanju Vino Slovenija 5 medalj za vina iz Hiše vin Emino  |  ZPS opozarja na velik cenovni razpon razkužil  |  Med E.Leclercom in Supernovo gradijo novo parkirišče za 1900 vozil  |  Carrefour predstavil novo blagovno znamko Simpl  |  Sport time Balkans od Mercatorja-S kupil Rodo Mega v Beogradu   |  Sparove Mlečne pravljice med finalisti največjega azijskega festivala AdStars  |  Diageo ob polovico dobička, med Evropejci vse bolj priljubljen rum  |  Prvi Eurospar bo odprt v Sankt Peterburgu  |  Voli odprl nov market v Budvi  |  Seven & I Holdings za 18 milijard evrov prevzel bencinske črpalke Speedway  |  EK potrdila spremembo programa razvoja podeželja 2014–2020  |  Trgovina na drobno v juniju z rastjo  |  Tudi na Madeiri turistom ni všeč obveza nošenja mask na odprtem  |  Tyson Foods ustoličil novega izvršnega direktorja  |   ||
   

Koreja: Nov način pakiranja banan v E-martu

13.08.2018
Veriga supermarketov v Koreji je predstavila nov način pakiranja banan, ki ga na družabnih mrežah že zelo hvalijo, nekateri pa ocenjujejo za genialnega...


Gre za idejo, da so v vrečki pakirani primerki sadja, ki so v različni stopnji zorenja oz. zrelosti.

Šest banan je razporejenih od najbolj do najmanj zrele banane oz. po barvah, od temno rumene k zeleni. Na ta način, pravijo v korejskem supermarketu, lahko potrošniki sami izračunajo to, da ne bodo kupili preveč zrelih sadežev, ali preveč nedozorelih.

V E-martu izpostavljajo, da je najbolje jesti eno banano dnevno.
 
 
Banana je najbolj prodajan izdelek (tudi)  v Sloveniji

Naj kot zanimivost omenimo, da v slovenskih trgovskih verigah redno izpostavljajo, da so najbolj prodajani izdelki ravno banane. Največji uvornik v Sloveniji in eden največjih na svetu, Izet Rastoder, je v nedavnem intervjuju za InStore dejal, da je v poslu z bananami tako, da če on ne proda banane v osmih dneh, da potem proda ona njega deveti dan...


Nazaj
 


 
 
 
back to top