IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 23.10.2019 || Razpoloženje potrošnikov se je oktobra poslabšalo   |  Kitajska bi ZDA kaznovala z novimi carinami v višini 2,4 milijarde dolarjev  |  Minila je rekordna sezona Odprte kuhne  |  P&G z rezultati presenetil še najbolj pesimistične analitike  |  Sodišče bo pregledalo rusko ponudbo za trgovca DIA  |  Henkel dobitnik certifikata ''Poslovodac Partner''  |  Lani (prvič) več kot milijarda kartičnih transakcij  |  Pivovarna Loo-Blah-Nah odpira točilnico  |  Prenovljeni hipermarket Spar Šentjur ponovno odpira svoja vrata  |  Na trgu dostave hrane boj za več milijard težko podjetje Just Eat  |  V čistilnih akcijah našli predvsem odpadke "A" blagovnih znamk   |  Nov Voli market na vhodu v Podgorico  |  Sladoled Lino Lada na Švedskem proglasili za najboljšega na svetu  |  Walgreens (edini) nadaljuje vnaprej izgubljeni boj s tožbami za epidemijo odvisnosti od opioidov  |  Waitrose napreduje v širitvi PL  |  "Znanje pod kapo" za mlade v gostinstvu  |   Opazno se je pocenil bencin, dizel malo cenejši   |  Dnevnik: "Skope informacije o kmetijskih inšpekcijskih nadzorih"  |  Hoferjeva potujoča posvetovalnica osvešča o raku dojk in prostate  |  Tesco lansiral novo rastlinsko znamko - “Tesco Plant Chef”  |   ||
   

Koreja: Nov način pakiranja banan v E-martu

13.08.2018
Veriga supermarketov v Koreji je predstavila nov način pakiranja banan, ki ga na družabnih mrežah že zelo hvalijo, nekateri pa ocenjujejo za genialnega...


Gre za idejo, da so v vrečki pakirani primerki sadja, ki so v različni stopnji zorenja oz. zrelosti.

Šest banan je razporejenih od najbolj do najmanj zrele banane oz. po barvah, od temno rumene k zeleni. Na ta način, pravijo v korejskem supermarketu, lahko potrošniki sami izračunajo to, da ne bodo kupili preveč zrelih sadežev, ali preveč nedozorelih.

V E-martu izpostavljajo, da je najbolje jesti eno banano dnevno.
 
 
Banana je najbolj prodajan izdelek (tudi)  v Sloveniji

Naj kot zanimivost omenimo, da v slovenskih trgovskih verigah redno izpostavljajo, da so najbolj prodajani izdelki ravno banane. Največji uvornik v Sloveniji in eden največjih na svetu, Izet Rastoder, je v nedavnem intervjuju za InStore dejal, da je v poslu z bananami tako, da če on ne proda banane v osmih dneh, da potem proda ona njega deveti dan...


Nazaj
 


 
 
 
back to top