IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Četrtek, 23.05.2019 || V Trstu prisotni najboljši picopeki  |  GZS bo tudi naslednji dve leti predsedoval Boštjan Gorjup  |  Vzorčni primer odstranjevanja trans maščob iz prehrane  |  Tradicionalni dm tek letos poseben s "koraki in vrečkami"  |  Prvi mož FAO s pomočjo čebel do slovenskega državnega priznanja  |  Tuš ob svetovnem dnevu čebel izpraznil nekatere police  |  Skupina LVMH odkupila vinsko klet Chateau du Galoupet  |  Coop iz sadja in zelenjave odstranjuje pesticide  |  Violeta vzpostavila sodelovanje z vodilnim distributerjem v Srbiji  |  Vajda odpira posodobljen obrat v Čakovcu  |  Spar International lani zabeležil 36 milijard evrov prihodkov  |  Barcaffèju nagrada za najbolj zaupanja vredno blagovno znamko kave   |  Sparova mednarodna konferenca letos poteka v Ljubljani!  |  EKSKLUZIVNO: Po prvem dnevu na sejmu PLMA v Amsterdamu (FOTOREPORTAŽA)   |  Rast PL-a zasenčila uveljavljene blagovne znamke  |  Dia vendarle dosegla dogovor z bankami  |  Prijave za natečaj Barcaffè Barista Cup do 25.maja  |   2. FMCG SUMMIT revije InStore v Ljubljani ima spletno stran  |  Pri Edeki več kot pol sadja in zelenjave brez plastičnega pakiranja  |  Festival testenin Pašta Fešta vabi v Ajdovščino   |   ||
   

Srbija: Norišnica v Lidlu - promocijske cene ustvarile nepopisno gnečo (VIDEO)

12.10.2018
V četrtek je vrata odprlo prvih 16 prodajaln diskonterja Lidl v Srbiji. Zaradi ekstremnih znižanj na prvi dan obratovanja, so ponekod vrste nastale še pred zoro. 
 
 
 
Cene so imele za posledico vrste pred trgovinami, ob odprtju pa "juriš" na želene izdelke po promocijskih cenah. Ena izmed strank v Beogradu se je srbskim novinarjem pohvalila, da je kupila vsaj 30 mladih piščancev, ki so tokrat izjemoma stali 119,99 dinarja (približno 1 evro?!).
 
Če vas je to šokiralo, vas bo še bolj novica o tem, da je eden izmed prebivalcev Novega Sada kupil kar 500 kilogramov (da, pol tone!) sladkorja. Lidl je ob 8. uri zjutraj odprl 16 novih trgovin v 12 srbskih mestih, pet "zastavic" je zapičil v Beogradu.
 
Kupcem je na voljo 1500 blagovnih znamk, od tega 350 iz domače proizvodnje živil. Samo za kategorijo sadja in zelenjave je trgovec vzpostavil sodelovanje z več kot 25 dobaviteljev iz Srbije. V naslednjem mesecu sledi naslednjih 12 otvoritev.
 
 
 



Nazaj
 


 
 
 
back to top