IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 06.06.2020 || DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Skazin virtualni dan odprtih vrat  |  PLMA bo kot predsednica vodila Američanka Peggy Davies  |  ZANIMIVOST: V trgovskem centru razkužilo deli robotski pes  |  Morrisons s telefonsko storitvijo presegel 100.000 naročil  |  Glede nedeljskega dela trgovin je potreben dogovor med TZS in sindikati  |  Podravka v Hercegovini gradi tovarno za predelavo paradižnika  |  Konzum odprl novo prodajalno v Mostarju  |  Lidl Danska ima novega direktorja prodaje  |  Walmart nadaljuje z načrtom selitve na nov naslov v Bentonvillu   |  Rio Mare dosegel pomemben mejnik pri zasledovanju odgovornega ribolova  |  Tesco odprl še trinajsto Jack's trgovino  |  Postojnska jama znova odprta  |  Ropanje trgovin sredi New Yorka (VIDEO)  |  Ustavno sodišče zavrglo Agrokorjevo pritožbo o zasegu delnic Mercatorja  |   Pripravljeni na morebiten vnos okužb med turistično sezono  |  Podrobnosti o koriščenju turističnih bonov prihodnji teden  |  ECB območju z evrom letos napoveduje 8,7-odstotno krčenje BDP  |  Avstrija danes odprla meje, tudi s Slovenijo  |  Nov kosovski premier za izboljšanje trgovinskih odnosov s Srbijo  |   ||
   

Evropa: Nielsen:"Rast LBZ po celi Evropi"

22.05.2020
LBZ - Lastne blagovne znamke (PL) nadaljujejo s pridobivanjem vedno večjega tržnega deleža po vsej Evropi, zadnji podatki Nilesena pa kažejo, da se je PL kategorija lani povečala na 14 od 19 raziskanih trgih oz. držav.

Tržni delež lastnih  blagovnih znamk je presegel 30% v vseh državah, ki jih je pokrila raziskava Nielsena. Na največjih evropskih trgih je delež PL-a celo nad 40%, v Veliki Britaniji in Nemčiji najvišji,povečal pa se je tudi v Franciji,  kjer je praktično eden od treh izdelkov, ki jih prodajo z lastno blagovno znamko. Franciji sledi Italija, kjer se je tržišni delež PL dvignil za več kot  2 točki, kar je njegov največji napredek v zgodovini spremljanja te kategorije.

Enega od največjih povečanj so zabeležili tudi na Nizozemskem, kjer ima že 37%, v Belgiji pa je tržni delež še naprej pri 44%.
 
Španija in Portugalska sta ravno tako zelo pomembna trga za PL-e oz LBZ (lastne blagovne znamke). Polovica vseh proizvodov, ki jih prodajo v Španiji so taki, v Portugaliji celo prek 43%.
 
V Centralni in Vzhodni Evropi se je njihov tržni delež zadržal nad 40%, v Avstriji nad 30%, enako na Poljskem, v Madžarski, Češki in Slovaški. Največja rast je bila dosežena na Češkem medtem ko so v Švici LBZ predstavljale dobro polovico proizvodov na policah.

Prvo mesto imajo tudi v Skandinaviji, kjer je na vrhu Norveška z deležem PL-a, ki na trgu presega 34%. Švedska ga je povečala na 33%,  Finska ostala nad 30%.

Med sredozemskimi državami imajo nad 31%  LBZ v Turčiji in Grčiji, v Turčiji celo prvič sploh nad 30%.



Nazaj
 


 
 
 
back to top