IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 03.04.2020 || Med izjeme vrtnarije in cvetličarne ter tudi gradbena dela  |  Mojca Briščik ostaja direktorica SOZ  |  Leonardo DiCaprio s hrano pomaga revnim Američanom   |  NIJZ s priporočili za dostavljavce hrane  |  V Merkurju uvajajo nove prodajne poti  |  Evropska komisija objavila vlogo za zaščito slovenske potice  |  Nestle kupil blagovno znamko pasje in mačje hrane Lily's Kitchen  |  Tudi BAT se trudi z izdelavo cepiva za COVID-19  |  Biedronka gre v Romunijo, a tam se med drugimi širi Skupina Schwarz (Kaufland & Lidl)  |  Ukrepe za zajezitev novega koronavirusa podaljšali do 19. aprila  |  Kosovo ukinilo stoodstotne carine Srbiji in BiH, a uvaja recipročne ukrepe  |  Kupci in policisti odslej z zaščitnimi maskami  |  Mlijekara Kamenuša proizvodnjo povečala za 30 odstotkov  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  Henkel za dva tedna zaprl tovarno v Kruševcu   |  DoPrinesi.si, spletna stran, ki povezuje  |  Schneider v času pandemije izkazuje veliko skrb  |  15. dm tek za ženske prestavljen na 5. september  |  Zaradi pozebe v Vipavski dolini katastrofa v sadovnjakih  |  Cigarete in alkohol od danes dražja  |   ||
   

Svet: Nielsen:"Potrošniki so aktivni off-line in on-line"

31.01.2020
Več osebnih ali neosebnih razgovorov? Obsedenost med socialnimi omrežji, da digitalna resničnost vlada in ustvarja iluzije, pri čemer se v ozadje postavlja komunikacija v resničnem življenju. Po drugi strani po raziskavi potrošnikov, ki jo je izvedlo podjetje Nielsen, 93% potrošnikov še vedno raje komunicira verbalno kot digitalno (89%), ko gre za izmenjavo izkušenj o blagovni znamki ali iskanju priporočil.

Dejansko vs. Digitalno življenje: Poročilo družbe Nielsen prikazuje, da kljub temu, da so potrošniki dejavno vključeni v spletno komunikacijo, priporočilo ali pogovor iz resničnega življenja bolj vpliva na njihovo mnenje in nakupno odločitev. Več kot polovica vprašanih (58%) pravi, da predvsem priporočilo znancev, prijateljev, družine (beseda od ust do ust) vpliva na njihovo končno izbiro. Medtem ko družbena omrežja vplivajo le (46%) na posameznikovo končno izbiro. Večina (71%) vprašanih pa je izjavila, da vseživljenjski pogovori vplivajo na njihove nakupne odločitve.

"Priporočilo družinskega člana, prijatelja, znanca, sodelavca so bili vedno in tudi ostajajo eden največjih vplivov na trgu v boju za srce in misli potrošnikov, zato je ključnega pomena razumevanje, kako lahko svoje zmogljivosti izkoristite za svojo blagovno znamko,"pravi Sue Temple, Global Consumer Insights, podpredsednica podjetja Nielsen (na fotografiji). 

"Lažje nam je zaupati ljudem, ki jih poznamo - prijateljem, zakoncem, sodelavcem - kot neznancem na družbenih omrežjih, zato deljenje poslovne priložnosti zahteva več truda v pozitivno izkušnjo, ki bo vaše stranke spodbudile k izmenjavi izkušenj z ljudmi, ki jih poznajo," zaključuje pogovor Sue.

Bolj ko jih uporabljajo, manj verjamejo...

Globalni potrošniki pogosteje uporabljajo digitalne storitve in družbena omrežja, vendar ko gre za zaupanje se še vedno zanašajo na tradicionalne kanale - dnevne časopise, z indeksom zaupanja¹ 240 (¹ Indeks zaupanja prikazuje odnos potrošnika, ki medije najbolj uporablja in jim zaupa), zunanje oglasne panoje/billboard 178 in revije 162, v primerjavi z internet/socialnimi omrežji pa s precej nižjim indeksom 78. Milenijci (generacija, rojena med letoma 1981 in 1996) so najbolj zvesta publika za vse kanale komuniciranja, pri čemer veljajo za njih časopisi najbolj zaupanja vreden kanal (indeks 356). Po drugi strani pa je starejša generacija Baby Boomers (rojena med letoma 1946 in 1964) skeptična do vseh kanalov, medtem ko generacija Silent (rojena med letoma 1925 in 1945) daje največjo prednost dnevnim časopisom (indeks od 241).

"Ob priljubljenosti socialnih omrežij v zadnjem desetletju ne preseneča dejstvo, da je uporaba le-teh prisotna med vsemi generacijami in da prodirajo v vsakdanje življenje potrošnikov. Kakovost digitalne komunikacije se ni razvijala z istim tempom in prevečkrat so bile prisotne lažne novice, goljufije in kršitve zasebnosti potrošnikov. Posledično se potrošniki z manj zaupanja odzivajo na informacije, ki prihajajo prek novih medijev", potrjuje Temple. 

Analize držav kažejo, da Avstralija, Nemčija in Koreja podpirajo metodo „word of mouth" prek družbenih omrežij, kar se kaže kot najmočnejši "vpliv" na mnenje potrošnikov in njihovih nakupnih odločitev. Proizvajalci in tržniki bi morali to upoštevati tudi pri razporejanju svojih marketinških in oglaševalskih proračunov, ki se med posameznimi državami razlikujejo med najbolj zaupanja vrednimi mediji. Digitalni mediji prevladujejo v Meksiku in Turčiji (71% in 61%) v primerjavi z enakomernejšo distribucijo med televizijskimi in digitalnimi mediji v Avstraliji in Nemčiji (34% -35% za vsak medij v obeh državah). 

Razlogi za uporabo digitalnih medijev se razlikujejo glede na regijo. Na vrhu seznama digitalnih medijev se kaže, da potrošniki predvsem iščejo priporočila (46%). Temu sledi, kaj jim je bilo zanimivo, da preberejo na spletu (42%) ali so želeli deliti izkušnjo (38%). Večina potrošnikov v resničnem življenju izraža svoja osebna mnenja, ker delijo izkušnje (45%), opažajo posebne promocije in ponudbe (42%) in želijo priporočiti dobre izdelke (42%). 

„Prav tako potrošniki prevzamejo vlogo opazovalca, ko so spletu (on-line): iščejo informacije o izdelkih, ustrezne in privlačne vsebine, da lahko potrošnike spodbudijo h komunikaciji (off-line). Ključno je razumeti povezavo med digitalnim in resničnim življenjem - in kaj spodbuja širše razprave o blagovni znamki. Jasno je, da pogovori iz resničnega življenja ostajajo območje udobja potrošnikov; način delitve resničnih čustev s svojo skupnostjo. Ko so navdušeni nad izkušnjo, lahko zlahka postanejo ambasadorji vaše blagovne znamke„" dodaja Temple.

"Hkrati več potrošnikov raje osebno govori o blagovnih znamkah kot o objavi na spletu; in države v katerimi prevladuje starejša populacija - Avstralija, Nemčija in Južna Koreja - so v ospredju trenda. V nasprotju z Indonezijo in Tajsko, kjer potrošniki raje na spletu objavljajo svojo izkušnjo z blagovno znamko. "Te regionalne razlike neposredno vplivajo na učinkovitost marketinških kampanj. Vedeti, kdo so najverjetnejši vplivniki (influencerji), lahko vsekakor pomaga pri boljši kampanji blagovnih znamk na družbenih omrežjih" zaključuje Temple.

O Nielsen raziskavi

Dejansko vs. Digitalno življenje je raziskava podjetja Nielsen, ki je bila opravljena z več kot 3.300 potrošnikov v 11 državah - Avstralija, Kitajska, Nemčija, Indija, Indonezija, Mehika, Savdska Arabija, Južna Afrika, Južna Koreja, Tajska in Turčija. Terensko delo je bilo izvedeno v obdobju 23. september in 4. oktober 2019. Vzorec je bil pridobljen od zunanjih sodelavcev. Vzorec vključuje uporabnike interneta, ki so se strinjali, da sodelujejo v tej raziskavi in vključujejo starostne in spolne kvote za vsako državo. Vzorec je narejen tako, da predstavlja internetne potrošnike po državah. Podatki se merijo na nacionalni ravni z uporabo celotne populacije uporabnikov interneta. Skupina za uporabnost podatkov je na nacionalni ravni določila kvote. Slednja raziskava Nielsena temelji na vedenju anketirancev, ki imajo dostop do interneta. Stopnja penetracije interneta se razlikuje od države do države. Nielsen za raziskovanje uporablja minimalni standard poročanja 60% penetracije interneta ali 10 milijonov spletnih uporabnikov. Na ravni stanja, kjer je vzorec 300, je napaka ± 5,7% v 95-odstotnem intervalu zaupanja. Kar pomeni, da mora biti odstopanje večje od tega, da je pomembno.

O podjetju Nielsen
 
Nielsen Holdings plc (NYSE: NLSN) je mednarodno podjetje za merjenje in analizo podatkov, ki zagotavlja najbolj popoln in zanesljiv pregled potrošnikov in trgov po vsem svetu. Nielsen je sestavljen iz dveh poslovnih enot. Nielsen Global Media je vir podatkov za medijske trge in zagotavlja medijskim in oglaševalskim industrijam nepristranske in zanesljive meritve, ki ustvarjajo skupno razumevanje panoge, ki je potrebno za delovanje trga in Nielsen Global Connect, ki proizvajalcem in trgovcem ponuja natančne in koristne informacije ter vpogled v celotno sliko zapletenega in spreminjajočega se trga, in podjetjem pomaga pri modernizaciji in rasti.
Naš pristop je združiti podatke, ki so v lasti družbe Nielsen z drugimi viri, da bi klientom po vsem svetu pomagali razumeti, kaj se dogaja trenutno, kaj sledi in katera so najučinkovitejša dejanja, skladna z vpogledi, ki so jih pridobili. Nielsen je podjetje, ki je del skupini S&P 500.  Deluje v več kot 100 državah in pokriva več kot 90% svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite https://www.nielsen.com/si/sl/.


Nazaj
 


 
 
 
back to top