IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 27.11.2020 || Danes bo črni petek črn (predvsem) za fizično prodajo   |  Zaposleni v Amazonu začeli tridnevno stavko  |  Vlada sprejela nove ukrepe na področju prašičereje  |  E-SKOJ:"V ospredje prihaja interno komuniciranje"  |  Kitajska napovedala dodatno ocarinjenje avstralskega vina  |  Na blagajnah od leta 2022 nič več plastičnih vrečk  |  Brezplačni higienski izdelki za (vse) ženske   |  InStore in NIN 2. in 3. decembra organizirata CEO Summit Beograd 2020  |  Brezplačni spletni 7. FMCG Retail Summit InStore z znanim programom   |  V dm bodo "črni petek" spet naredili tudi "svetlega"  |  Od danes večja in modernejša trgovina Spar v Lenartu  |  Skupina Mercator v prvih devetih mesecih letos z višjimi prihodki  |  Red Bull lani prodal 7,5 milijarde pločevink  |  V Skopju potekal 6.FMCG Sumit revije InStore   |  Žabka odprla svojo prvo 100 % "zeleno" trgovino  |  HelloFresh za 230 milijonov evrov prevzel Factor75  |  Na GZS menijo, da bi na domu lahko delala četrtina zaposlenih  |  Prvi viski iz Bosne in Hercegovine - Bos Taurus  |   Prebivalec lani v povprečju zavrgel 67 kilogramov hrane  |  Prihodek v storitvah v devetih mesecih medletno manjši za nekaj več kot desetino  |   ||
   

Švica/VB: Nestle kupil blagovno znamko pasje in mačje hrane Lily's Kitchen

02.04.2020
Švicarski Nestlé je zaključil prevzem londonskega proizvajalca premium hrane za pse in mačke, blagovno znamko Lily's Kitchen. Švicarski koncern se tako še krepi na področju izdelkov za hišne ljubljenčke, kjer blesti s svojo znamko Purina PetCare.
 
 
Ta je recimo lani zabeležila 7-odstotno organsko rast prodaje, ki se je povzpela na skoraj 13 milijard evrov ter premagala vse ostale Nestle kategorije. Kot so sporočili s švicarskega velikana, želijo v tem segmentu razširiti obseg ponudbe, saj stranke za svoje domače živali zahtevajo čim bolj raznovrstne izdelke.
 
"V premium kategoriji na Otoku nismo prisotni," je za Reuters povedal Bernard Meunier, vodja Purina PetCare znamke za Evropo, Bližnji vzhod in Severno Afriko, Bernard Meunier. Velika Britanija je za koncern izjemna priložnost, saj si izmed 66 milijonov prebivalcev kar polovica lasti hišnega ljubljenčka. Po nekaterih podatkih (PDSA, veterinarska organizacija za dobrodelne namene) je na Otoku 10 milijonov udomačenih psov in 11 milijonov mačk, torej po ena domača žival na odraslega prebivalca.
 
Lily's Kitchen je blagovna znamka, ki je svojo pot začela leta 2007, potem ko je ustanoviteljica Henrietta Morrison iskala primerno živilo za svojega obolelega psa. Lani je imela družba 96,19 milijonov evrov prodaje, razširila se je že v 6000 trgovin na 30 različnih trgih. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top