IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Petek, 29.05.2020 || Haribo dobil gradbeno dovoljenje za tovarno v Wisconsinu  |  Od jutri odprti še bari in restavracije, konec omejitve potovanj po državi  |  DARKO LUKIĆ: 19.junija 1.FMCG webinar za prodajne in marketinške profesionalce  |  Tuš odprl priročni market v Petrovčah  |  Spletno nakupovanje živil doseglo 13 % skupnega deleža  |  Porazno leto za proizvajalce šampanjca  |  Mak Zara s prvim izvozom na Nizozemsko  |  5. spletno srečanje slovenskega turizma  |  Plantaže iščejo vsaj 400 sezonskih delavcev  |  Janša:" Kaže, da bo prepričljiva večina zato, da so trgovine ob nedeljah zaprte"  |  Altbauer:"Odprtje zdravilišč odvisno tudi od interesa gostov"  |  Inflacija v območju z evrom maja 0,1-odstotna  |  Lah: "Predlog nedeljskega zaprtja trgovin obvezno na Ekonomsko-socialni svet!"  |  Aprila 99-odstotni padec prenočitev  |  Aldi postavlja semaforje za omejevanje števila kupcev  |  Philip Morris TKP lansiral IQOS v Severni Makedoniji  |  Skupina Mercator v prvem četrtletju z rastjo prihodkov in dobička  |  ZANIMIVOST: V vinogradu našli staro-rimljanski mozaik  |  Tesco po več kot 40 letih začel prodajati bela jajca  |  Skupina Casino se preusmerja na sosedske trgovine  |   ||
   

Švica/VB: Nestle kupil blagovno znamko pasje in mačje hrane Lily's Kitchen

02.04.2020
Švicarski Nestlé je zaključil prevzem londonskega proizvajalca premium hrane za pse in mačke, blagovno znamko Lily's Kitchen. Švicarski koncern se tako še krepi na področju izdelkov za hišne ljubljenčke, kjer blesti s svojo znamko Purina PetCare.
 
 
Ta je recimo lani zabeležila 7-odstotno organsko rast prodaje, ki se je povzpela na skoraj 13 milijard evrov ter premagala vse ostale Nestle kategorije. Kot so sporočili s švicarskega velikana, želijo v tem segmentu razširiti obseg ponudbe, saj stranke za svoje domače živali zahtevajo čim bolj raznovrstne izdelke.
 
"V premium kategoriji na Otoku nismo prisotni," je za Reuters povedal Bernard Meunier, vodja Purina PetCare znamke za Evropo, Bližnji vzhod in Severno Afriko, Bernard Meunier. Velika Britanija je za koncern izjemna priložnost, saj si izmed 66 milijonov prebivalcev kar polovica lasti hišnega ljubljenčka. Po nekaterih podatkih (PDSA, veterinarska organizacija za dobrodelne namene) je na Otoku 10 milijonov udomačenih psov in 11 milijonov mačk, torej po ena domača žival na odraslega prebivalca.
 
Lily's Kitchen je blagovna znamka, ki je svojo pot začela leta 2007, potem ko je ustanoviteljica Henrietta Morrison iskala primerno živilo za svojega obolelega psa. Lani je imela družba 96,19 milijonov evrov prodaje, razširila se je že v 6000 trgovin na 30 različnih trgih. 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top