IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 04.08.2020 || Zaradi zastrupitve z alkoholom že več kot 100 mrtvih  |  Mastercard predstavil rešitve platforme Market Trends   |  Centralizacija finančnih operacij v Magnitu  |  Maska kot modni dodatek v času Covida 19  |  Trgovine ob nedeljah odprli vsi večji trgovci  |  Poziv trgovcem, imetnikom certifikata Družini prijazno podjetje  |  Lidl odprl velikansko skladišče v Peterboroughu  |  Ciper zaradi sira blokira sporazum Ceta  |  V juniju odkupljenega za 2,9 % več mleka kot tak čas lani  |  V Skopju raste največji regijski nakupovalni center  |  Raziskava: Potrošnikom je trenutno najbolj pomemben denar   |  Forbesova lestvica: Amazon 4., Coca-Cola na 6. mestu  |  V okviru projekta Seneno meso in mleko zaživel zavod  |  Beograjska Chocollama začela s proizvodnjo organske surove čokolade  |  Parkirne hiše nakupovalnih središč bodo zaradi neurij odprte vso noč  |  Kar 47 nagrad vinu Puklavec family na ocenjevanju Vino Slovenija   |  V Melbournu policijska ura in nakupovanje le enkrat dnevno  |  Marko Čadež za regionalno sodelovanje  |  Dukat v prvem polletju z 100.000 kunami neto dobička  |  Bo Slovenija umaknila tožbo v zadevi teran?  |   ||
   

ZDA: Nestlé za 4 milijarde dolarjev prodal blagovne znamke sladoleda

13.12.2019
Švicarski koncern Nestlé se je dogovoril za prodajo svojih blagovnih znamk sladoleda v ZDA, ki bodo do nadaljnjega pod nadzorstvom podjetja Froneri. Posel vreden 4 milijarde dolarjev (3,57 milijarde evrov) vključuje tudi svetovno znano blagovno znamko Häagen-Dazs.
 
 
Družba Froneri je nastala potem, ko je Nestlé svoje poslovanje kategorije sladoleda v Evropi iz 20 držav združil s podjetjem R&R, oddelkom francoske zasebne kapitalske družbe PAI Partners. Z operacijami v regijah, kot sta Latinska Amerika in Azija, gre za enega izmed večjih svetovnih proizvajalcev sladoleda, ki na leto ustvari okoli 2,6 milijarde evrov prometa.
 
Prevzem, o katerem so tuji mediji prvič poročali to sredo, bo Froneriju prihodke od prodaje povečal še za dodatnih 1,61 milijarde evrov letno. "Verjamemo, da bo uspešen poslovni model družbe Froneri deloval tudi v ZDA," je povedal izvršni direktor Nestléja, Mark Schneider.
 
Posel bo zaključen v prvem četrtletju prihodnjega koledarskega leta, ko bodo prevzem odobrili nadzorni organi. Prodane blagovne znamke sladoleda Häagen-Dazs, Dreyer's, Outshine, Skinny Cow, Edy's in Drumstick bo Nestlé še zmerja nadziral na občočju Kanade, Latinske Amerike ter Azije.

Nazaj
 


 
 
 
back to top