IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 18.02.2018 || Tesco z novo diskontno verigo proti Lidlu in Aldiju  |  Danes 5. Salon penečih vin Ljubljana   |  Manner s spletno akcijo "Ker roza osrečuje"  |  Izbran produkt leta:“Kupci izbrali najboljše izdelke po kategorijah“  |  Zmagovalci Agrobiznisa 2018: Planika, zadruga Tolmin, Sloga in Humko  |  Direktor Magnita prodal dvomilijarden delež in sestopa s položaja  |  Ormoška vinska klet Puklavec Family Wines se bo odrekla delu kooperantov  |  Srbski Metalac v vseh hrvaških hipermarketih  |  Pridružite se nam na marčevskem največjem dogodku za hotelirje v Srbiji!  |  Prekmurski Osem naposled postal lastnik znamke Kekec  |  Četrta franšizna trgovina Spar partner Goričanka že obratuje  |  Danes znani izbrani (najboljši) produkti leta (VIDEO)  |  Lidl bo letos investiral rekordnih 200 milijonov evrov  |  Manj govedi kot pred letom dni  |  Walmart (še zmeraj) vodi, Amazon pridobil največ  |  Energetska učinkovitost Kauflanda nagrajena s certifikatom  |  Na spletu kroži lažna anketa Hoferja   |  Lidl Slovenija namenil sredstva nakupu opreme Nirvana URI – Soča  |   Skupini Bell Food dovolili prevzem podjetja Hugli  |  V Mirni Rovinj prvih 30 delavcev iz severozahodne Hrvaške  |   ||
   

Švica: Nestlé za 2 milijardi evrov kupuje Atrium Innovations

07.12.2017
Nestlé je napovedal odkup kanadskega proizvajalca vitaminskih izdelkov Atrium Innovations, kar bo švicarskega velikana stalo 2,3 milijarde dolarjev (1.95 milijarde evrov).
 
 
S tem se želi eden izmed največjih živilskih koncerno v na svetu razširiti na področje zdravju namenjenih živil in hkrati nevtralizirati poslovne rezultate. Nestlé, sicer največji proizvajalec pakirane hrane na svetu, je napovedal, da bo prevzel proizvajalca probiotičnih izdelkov in dodatkov k hrani.
 
Atrium Innovations je doslej sodil v skupino vlagateljev pod skladom Permira Funds.. Približno 80 odstotkov prihodkov od prodaje Atrium zasluži v ZDA, kar pomeni, da obstaja precej manevrskega prostora za predstavitev izdelkov drugod po svetu.
 
Odkup Atriuma, ki se bo letos lahko pohvalil s 700 milijoni dolarjev prihodkov, se bo Nestléju takoj poznalo na zaslužku, sicer pa je poteza logično nadaljevanje strategije novega izvršnega direktorja v švicarskem koncernu, Marka Schneiderja, ki kot glavni cilj skrb za zdravje strank.
 
 
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top