IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 22.02.2020 || Zajc zaenkrat proti novim interventnim ukrepom pri odpadni embalaži  |  Omogočeno poslovanje preko Amazon Europe  |  Gradnja paviljona za Expo v Dubaju poteka po načrtih  |  6. Sarajevo FMCG Summit revije InStore 5.marca  |  V Zagrebu 17.marca 3. FMCG marketinška konferenca revije InStore   |  Marks & Spencer v nadaljnje zapiranje trgovin  |  Walmart se na Japonskem rešuje s spletno prodajo  |  Warren Buffett odkupil 2,3 odstotka Krogerja  |  Za vinsko klet Plantaže lansko leto med najslabšimi  |  Lonia se je digitalizirala s pomočjo platforme Glovo  |  Vrednost odkupljenih kmetijskih pridelkov zrasla za skoraj 19 odstotkov  |   V Ljubljani odprli jubilejni Lidl št.60 (FOTOREPORTAŽA)  |  Vse večja priljubljenost kameljega mleka  |  Paradižnik kar sedemkrat dražji  |  ZANIMIVOST: Kaufland prodaja veganske čevapčiče  |  V NTL vstopile tri nove članice - Dergez, Sonik in Robin  |  V Nišu položili temeljni kamen za gradnjo Delta planeta  |  Alarmantno stanje z (embalažnim) odpadom  |  Potrošniki februarja spet slabše razpoloženi  |  V Žitu odslej lahko nakupujete s kriptovaluto (VIDEO)  |   ||
   

Švica: Nestlé uspešen predvsem na račun prodaje oddelka kozmetike

14.02.2020
Švicarski prehranski velikan Nestle je lani ustvaril 12,6 milijarde švicarskih frankov (11,8 milijarde evrov) čistega dobička, kar je 24,4 odstotka več kot v letu prej. Z rezultatom je koncern presegel pričakovanja analitikov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
 
 
 
Nestlé je oddelek za nego kože za 10,2 milijarde frankov prodal vlagateljem in Švedske, Kanade in ZAE, s čimer se želi še nekoliko bolj osredotočiti na izdelke, ki jim prinašajo dobiček, to pa so zaenkrat divizije hrane in pijače. Prihodki podjetja so narasli za 1,2 odstotka na 92,6 milijarde frankov, če izključimo vpliv menjalnih tečajev in prodajo podružnic, so se povečali za 3,5 %, kar je največ po petih letih.
 
Rast sta pospeševali tudi uspešni diviziji izdelkov za hišne ljubljenčke in kavo Starbucks, za katero je Nestlé od lani pooblaščen, da jo prodaja v trgovinskih verigah. Švicarski koncern je bil uspešen tudi s prodajo vegetarijanske in veganske hrane, ki jim je lani prinesla 200 milijonov frankov.


Nazaj
 


 
 
 
back to top