IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Ponedeljek, 06.04.2020 || Fructal doniral etilni alkohol za pripravo razkužil  |  Orban uvaja davek za mednarodne banke in trgovce  |  Manj povpraševanja po rezanem cvetju, zanimanje predvsem za sadike vrtnin  |  Hisense Gorenje bo delo začelo v petek  |  ZANIMIVOST: V Gazi nek slaščičar izumil "koronsko torto"  |  Petrolova prodaja ponekod nižja za več kot 50 odstotkov  |  RAZISKAVA (Nielsen): "Nadpovprečna rast prodaje pri skoraj vseh blagovnih skupinah"  |  V zadnjem mesecu izvozili skoraj štiri milijarde mask  |  Največje svetovno ocenjevanje vina Decanter preloženo na september  |  Tudi v FJK v trgovino samo z zaščitenim obrazom  |  Med živili z največ vitamina C v uvozu prve limone  |  83. številka revije InStore tudi na spletu  |  Tikveš prihodke lani povečal za dobra 2 milijona evrov  |  Zakaj ne bi smeli nositi (umazanih) rokavic v trgovinah  |  V Konzumu prost velikonočni ponedeljek in višji praznični dodatek   |  Policijska ura kar cel vikend, upokojenci v trgovino ob 4. uri zjutraj  |  NA KRATKO: Trgovci od vsepovsod...  |  ANALIZA: Kdor bo ujel pravi trenutek s pravimi sporočili bo veliki zmagovalec krize  |  Ranljive skupine od danes še (zadnjo) uro dlje v trgovinah  |  Kobal:"Zaradi krize s koronavirusom se draži proizvodnja"  |   ||
   

Švica: Nestlé uspešen predvsem na račun prodaje oddelka kozmetike

14.02.2020
Švicarski prehranski velikan Nestle je lani ustvaril 12,6 milijarde švicarskih frankov (11,8 milijarde evrov) čistega dobička, kar je 24,4 odstotka več kot v letu prej. Z rezultatom je koncern presegel pričakovanja analitikov, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
 
 
 
Nestlé je oddelek za nego kože za 10,2 milijarde frankov prodal vlagateljem in Švedske, Kanade in ZAE, s čimer se želi še nekoliko bolj osredotočiti na izdelke, ki jim prinašajo dobiček, to pa so zaenkrat divizije hrane in pijače. Prihodki podjetja so narasli za 1,2 odstotka na 92,6 milijarde frankov, če izključimo vpliv menjalnih tečajev in prodajo podružnic, so se povečali za 3,5 %, kar je največ po petih letih.
 
Rast sta pospeševali tudi uspešni diviziji izdelkov za hišne ljubljenčke in kavo Starbucks, za katero je Nestlé od lani pooblaščen, da jo prodaja v trgovinskih verigah. Švicarski koncern je bil uspešen tudi s prodajo vegetarijanske in veganske hrane, ki jim je lani prinesla 200 milijonov frankov.


Nazaj
 


 
 
 
back to top