IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Nedelja, 21.07.2019 || Coca-Cola bo izdelke Costa še letos ponudil na desetih trgih  |  Semenska banka za vse  |  Nova trgovina Aroma od danes v Hercegnovem  |  Petrolov sedež kmalu v futuristični obliki  |  Znanstveniki odkrili način omejitve bolezni krompirja  |  Sta trgovinska centra E. Leclerc naprodaj?  |  Barclays: "Obstaja možnost združitve Carrefour-Casino"  |  Pivčeva opisala razmere na Blokah kot izredne  |  Lidl širi imperij - 31. država je Estonija  |  Na seji Sveta za promocijo o projektu:"Naša super hrana"   |  "Najboljši sosed" letos ponuja 100 dijaških štipendij  |  InStore št. 76 na poti k naslovnikom  |  Evropska komisija v podrobno preiskavo Amazona  |  Sainsbury's kot prvi odpira lokal brez alkohola  |  Podpisan sporazum o prosti trgovini s Turčijo  |  Mondelēz International pridobil večinski delež v družbi Perfect Snacks  |  ZANIMIVOST: Šest najbolj priljubljenih živil med kradljivci  |  Stavke v Amazonu (tudi) ob razprodajah  |  Mercator z akcijo "Ustavi se" pomaga Društvu Onkoman  |  Fortenova grupa prodaja odvečne nepremičnine  |   ||
   

Švica: Nestlé se še naprej usmerja (tudi) h konditorjem

17.06.2019
Velikan Nestlé ostaja usmerjen v kategorijo posladkov, navkljub izključitvi ameriškega poslovanja čokolade, ki se je zgodil med pregledom njihovega celotnega portfelja. To je izjavil njihov izvršni direktor Mark Schneider.

 
"Naša široka ponudba nas dela močne in ne bo se spremenilo ravno vse. Da bi bili uspešni se morate usmeriti v področja in vložiti napore," je dejal ter poudaril, da so voda, hrana za dojenčke in hrana za živali glavni pospeševalci rasti podjetja. 

"Sladkarije niso več na 1.mestu med pospeševalci rasti, a mi tudi te želimo izkoristiti,"je dejal Schneider.

Po njegovih besedah se mora Nestlé prilagajati potrošnikom katerih navade so se drastično spremenile v zadnjih letih.
 
Vir: esmmagazine.com

Nazaj
 


 
 
 
back to top