IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 08.08.2020 || 29.SOF 10 in 11. septembra v skladišču soli Monfort  |  Pivovarji ob mednarodnem dnevu piva predlagajo znižano stopnjo davka  |  Al Dahra načrtuje gradnjo tovarne za predelavo hrane za živino   |  Začenjajo odkup breskev, cena enaka lanski  |  Trgovci zagotavljajo, da so razkužila ob vhodih v trgovine ustrezna  |   ZDA napovedale umik kitajskih aplikacij iz ameriških trgovin  |  Dm pred kratkim odprl trgovino v Hrastniku  |  Danes obeležujemo svetovni dan piva  |  ZANIMIVOST: Na naslednjih volitvah bo kandidirala Veganska stranka  |  V Konzumu več kot polovica ponudbe od domačih proizvajalcev  |  Prepoved Tiktoka in Wechata  |  Barcaffè Affogato med "hiti" letošnjega poletja  |  Tudi makedonski InStore natisnil "trgovinski zemljevid"   |  Chanel je lansiral svoj rose  |  Za ukrepa destilacije in skladiščenja vina doslej 81 vlog  |  Odprli novo Ideo Organic na beograjskem Senjaku  |  Wolt zavil tudi v Nemčijo  |  Nov Gomexov objekt v Rumi  |  Uber Eats v partnerstva s Carrefourjem in Asdo  |  Dm v trgovine postavil Nivea postaje s šamponom  |   ||
   

BiH: Nestlé prvič predstavil poslovanje v BiH

21.11.2019
Člani upravne ekipe Nestléja so prvič v Bosni in Hercegovini govorili o konkretnih načrtih in številkah velikega podjetja na globalni in lokalni ravni, a tudi o načrtih in ciljih za prihodnost.

Predstavniki koncerna Nestlé so se poslušalcem predstavili in med drugim povedali, da ima njihovo podjetje globalno 413 tovarn, 34 raziskovalnih centrov, poslujejo pa v 189 državah sveta in zaposlujejo kar 308.000 ljudi.

Na področju BiH deluje podjetje Nestlé Adriatic, ki zaposluje 17 ljudi,indirektno jih je več kot 100.

"Nestlé je lani na področju BiH zabežil rast v višini 2,6%, ter prodajo 19,24 milijonov švicarskih frankov, rast se je nadaljevala tudi letos. V prvi polovici leta 2019 smo zabeležili rast v višini 2,9%, ter prodaja, ki je skupno dosegla 9,36 milijonov švicarskih frankov. Za to so zaslužne stalne inovacije v ponudbi in napredek postavljenja poslovnih procesov. Na trgu BiH smo prisotni v sedmih kategorijah, tržni liderji pa smo v kategorijah instant kave in kulinarične ponudbe," je med drugim izpostavil Dinko Jurišić, direktor prodaje za BiH.

Nazaj
 


 
 
 
back to top