IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 20.04.2021 || Jubilejni 30. SOF je prestavljen na jesen  |  Citypark praznuje 19. rojstni dan z novimi projekti  |  Strežba na terasah ob testiranju natakarjev in upoštevanju varnostnih ukrepov  |  ZANIMIVOST: Domino pico dostavlja vozilo Nuro, a brez voznika (VIDEO)  |  Vlada z akcijskim načrtom za izboljšanje prehranskih in gibalnih navad  |  ZANIMIVOST: Varteks izdelal moško obleko s protivirusnim premazom  |  Podgoršek razume protest in podpira ureditev odnosov v prehranski verigi  |  Raziskava: "Pogosti obiski restavracij s hitro prehrano lahko skrajšajo življenje"  |  Država za pomoč po škodi zaradi pozebe namenja milijardo evrov  |  Intermarché & Casino ustvarila novo zavezništvo  |  Donje Svetice bodo trajni sedež Kauflanda, nasproti gradijo trgovino  |  Spletna trgovina zabeležila rast za kar 58 odstotkov   |  Nova generalna direktorica Tetra Paka je Lyndsey Loyden-Edwards  |  Stanić Beverages z naložbo 1,35 milijona evrov v tovarno Juicy sokov   |  Anton Podlesnik:"Na kmetiji moraš delati s srcem in z veseljem"  |  Po štirih mesecih odprli trgovine  |  Hrvaško ministrstvo zagnalo akcijo hrvaški otoki - območja brez covida-19  |  ZANIMIVOST: Slovenska vesoljska dišava za slovensko astronavtko   |  Sredi maja odprtje vseh lokalov?  |  Priprava pravnih podlag za pomoč po pozebi  |   ||
   

Švica/ZDA: Nestlé prodal znamke ustekleničene vode

17.02.2021
Švicarski prehrambeni velikan Nestlé je v ZDA našel kupca za blagovne znamke ustekleničene vode. Za 4,3 milijarde dolarjev jih bo prevzel ameriški sklad One Rock Capital Partners und Metropoulos & Co, poročajo tuje tiskovne agencije.
 

Prodaja vključuje pet znamk izvirskih vod, tri znamke vod iz gorskih izvirov, enoto za čiščenje vode in posel dostave vode v ZDA in Kanadi ReadyRefresh.
 
"Ta prodaja nam omogoča poslovanje, ki bo bolj osredotočeno na naše premijske znamke, lokalne naravne mineralne vode ter kakovostne izdelke za zdravo hidracijo," je po poročanju francoske tiskovne agencije AFP dejal glavni izvršni direktor Nestléja Mark Schneider.

Vseh osem znamk je skupaj leta 2019 ustvarilo skoraj 3,4 milijarde švicarskih frankov oz. 3,8 milijarde dolarjev prihodkov od prodaje. Posel morajo sicer odobriti še pristojni regulatorji. Nestlé bo obdržal znamke vode Perrier, San Pellegrino in Acqua Panna.




Nazaj
 


 
 
 
back to top