IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 10.12.2019 || V Šentjerneju državno tekmovanje v peki potic  |  Pojedel 120.000 dolarjev vredno banano (VIDEO)  |  Pošta Slovenije objavila ponudbo za prevzem Intereurope   |  Podjetje DTM Natura zagnalo projekt božičnih ginovih kroglic  |  Skupina Pivka-Delamaris povečala prodajo in dobiček  |  V 2020 dokončna prepoved pesticida klorpirifos   |  Mastercardova raziskava ženskega podjetništva  |  Mercatorjeva akcija popusta -20%   |  Hofer pred trgovinami (spet) dovolil prodajo Kraljev ulice  |  Lidl bo naslednje trgovine odprl v Ljubljani, Ormožu in Trebnjem  |  Tommy odprl trgovino v Šibeniku  |  Na newyorški 5. aveniji naprodaj parfumi Eve Petrič  |  Se Tesco umika iz Malezije in Tajske?  |   Žabka v Poznanu odprla svojo najmanjšo prodajalno  |  Certifikat za družbeno odgovorne delodajalce  |  Mišković:"Gradnja novega hotela v Ljubljani naslednjo jesen!"  |  Magnit odslovil pet vodilnih managerjev  |  ZANIMIVOST: Politik Salvini iz protesta ne uživa Nutelle  |  Istrabenz na predlog DUTB v prisilno poravnavo  |  Mercator odprl prenovljeno Minute prodajalno na Kongresnem trgu  |   ||
   

Švica: Nestlé bo prigrizke ponudil v papirnatih pakiranjih

05.07.2019
Svetovni velikan na področju proizvodnje živil, švicarski Nestlé SA, je za svoje prigrizke blagovne znamke YES! uvedel novo embalažo, ki je iz papirja.
 
 
 
Tako kot večina svetovno uveljavljenih proizvajalcev (in trgovcev) tudi švicarski Nestlé skuša zaviti na "pot", kjer bo čim več, sčasoma (do leta 2025) pa kar vsi izdelki nosili trajnostno "obleko", torej embalažo, ki jo je zlahka mogoče reciklirati. Koncern je v zadnjih mesecih prejel številne kritike neprofitne organizacije Greenpeace, ker iz svoje proizvodnje ne odstranjuje plastike oziroma to počne prepočasi.
 
"To je navsezadnje tudi odločitev kupca, ki javnost posluša in se za nakup vse bolj pogosto odloča na podlagi trajnosti proizvajalcev," je povedal vodja oddelka za sladke prigrizke pri Nestléju, Alexander von Maillot.
 
Nestlé je letos spomladi papirnato embalažo predstavil tudi že za kakav Nesquik, kmalu (na začetku 2020) pa bo takšno preobleko doživela tudi blagovna znamka zdravih napitkov Milo. Sicer si koncern tovrstno pakiranje želi tudi za čokoladice KitKat, a jim dobavitelj za zdaj še ne more zagotoviti zadostne količine papirja.
 

 

Nazaj
 



 
 
 
back to top