IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sreda, 21.08.2019 || Alkaloid z naložbo vredno 11 milijonov evrov   |  Agra št.57 pred vrati  |  Carrefour želi podvojiti prodajo organskih proizvodov  |  Valjevska pivovarna proizvaja Jagodinsko pivo  |   Šarec s predstavniki sindikata kmetov o problematiki zveri  |  Fortenova grupa obvestila EK o načrtovanem prevzemu Mercatorja   |  Inšpektorji ugotovili pomanjkljivosti pri obvladovanju tveganj transmaščob  |  Carlsbergu rezultate okrepila premium piva  |  Sinagoga prihodke povečala za 14 odstotkov  |  Bayer prodaja divizijo zdravil za živali  |  Kantar:" Lidl ima že 5,9% tržni delež"  |  Orbico prevzel prodajo izdelkov SC Johnson  |  V Dornavi Lükarski praznik  |  Dober odziv na ločeno zbiranje odpadnega olja na Ptuju  |  Gorenje (tudi) v Velenju gradi in išče delavce za proizvodnjo  |  Logistični center družbe Cargo-partner na Brniku pod streho  |  Henkel objavil letošnje poslovne rezultate  |  100 milijonov evrov za nov upravno-logistični center Mercatorja  |  Soustanovitelj Alibabe Tsai bo edini lastnik Brooklyn Nets  |  Po OBI-ju prihodnjo pomlad nov Eurospar v Trstu  |   ||
   

Švica: Nestlé bo prigrizke ponudil v papirnatih pakiranjih

05.07.2019
Svetovni velikan na področju proizvodnje živil, švicarski Nestlé SA, je za svoje prigrizke blagovne znamke YES! uvedel novo embalažo, ki je iz papirja.
 
 
 
Tako kot večina svetovno uveljavljenih proizvajalcev (in trgovcev) tudi švicarski Nestlé skuša zaviti na "pot", kjer bo čim več, sčasoma (do leta 2025) pa kar vsi izdelki nosili trajnostno "obleko", torej embalažo, ki jo je zlahka mogoče reciklirati. Koncern je v zadnjih mesecih prejel številne kritike neprofitne organizacije Greenpeace, ker iz svoje proizvodnje ne odstranjuje plastike oziroma to počne prepočasi.
 
"To je navsezadnje tudi odločitev kupca, ki javnost posluša in se za nakup vse bolj pogosto odloča na podlagi trajnosti proizvajalcev," je povedal vodja oddelka za sladke prigrizke pri Nestléju, Alexander von Maillot.
 
Nestlé je letos spomladi papirnato embalažo predstavil tudi že za kakav Nesquik, kmalu (na začetku 2020) pa bo takšno preobleko doživela tudi blagovna znamka zdravih napitkov Milo. Sicer si koncern tovrstno pakiranje želi tudi za čokoladice KitKat, a jim dobavitelj za zdaj še ne more zagotoviti zadostne količine papirja.
 

 

Nazaj
 


 
 
 
back to top