IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Sobota, 20.10.2018 || Še 5 dni do 4. FMCG Summit-a revije InStore v Zagrebu   |  Novo poslovalnico Lidla v Hočah odpirajo v četrtek, nato še eno v Melju  |   Ljubljanske mlekarne pripravile akcijo za blagovno znamko Alpsko (VIDEO)  |  Ministrica s predstavniki živilsko-predelovalne industrije o stanju v panogi  |  Opel in Vauxhall obnavljata 4PL partnerstvo z Gefcom  |  Lidl zaključil preventivno-izobraževalne delavnice o prometu  |  Walmart uvaja vozičke z merilcem srčnega utripa?  |  Hofer o pomenu pravilne uporabe defibrilatorja  |  Dan slovenske hrane in tradicionalni slovenski zajtrk letos 16. novembra  |  E. Leclerc se pogaja za prevzem hipermarketov Géant Casino   |  Trgovci na 12. Strateški konferenci o trajnostnem krožnem poslovnem modelu v trgovini  |  Na Brdu poteka 12. Strateška konferenca o trgovini  |  Fundacija Coca-Cola s posebnim mejnikom  |  Skupini Špica in IBCS sta napovedali strateško "Alianso treh morij"  |  Začel se je 25. Zlati boben v Portotožu  |  Na tekmovanju najboljših pic zmagala veganska  |  Pivac v Ravči gradi nove proizvodne hale za pršutarno  |  Nestlé zapira tovarno sladoleda v predmestju Pariza  |  Continente letos predstavil že 300 trgovskih znamk  |  Ruski diskonter Torgservis vstopa v Nemčijo  |   ||
   

Makedonija: Natur Premium Perutnine Ptuj vstopa na makedonski trg

20.04.2018
Perutnina Ptuj, ki je doma leta 2015 predstavila novo izdelčno linijo svoje blagovne znamke Natur premium, je to blagovno znamko minuli teden predstavila še v Makedoniji. 

 
 
V izhodišču gre za novo generacijo okolju in živalim prijazne vzreje piščancev in s tem povezano nadgradnjo kakovosti perutninskega mesa in živil. V podjetju so realizirali filozofijo, da kar največ naravnih lastnosti v naravnem okolju vzrejenih piščancev pripeljejo do končnega izbora potrošnikov in njihovih kulinaričnih kreacij.
 
Seveda s pomočjo najnovejše tehnologije za obdelavo perutninskega mesa. To so na včerajšnji predstavitvi nove izdelčne linije, ki se bo v naslednjem mesecu pojavila na makedonskih policah, novinarjem povedali v neposrednem stiku v skopski restavraciji Vodenica. 
 
Na konferenci so o tem govorili: Nada Krajnc, svetovalka v odboru direktorjev Perutnine Ptuj, Stefan Šišovski, direktor Perutnine Ptuj Skopje in profesor Dragoslav Kocevski s Fakultete za poljedelstvo in hrano.  
 

Nazaj
 


 
 
 
back to top