IN STORE in your country:
Slovenija   Hrvatska   Srbija   BiH   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  SLOVENIJA Torek, 04.08.2020 || Zaradi zastrupitve z alkoholom že več kot 100 mrtvih  |  Mastercard predstavil rešitve platforme Market Trends   |  Centralizacija finančnih operacij v Magnitu  |  Maska kot modni dodatek v času Covida 19  |  Trgovine ob nedeljah odprli vsi večji trgovci  |  Poziv trgovcem, imetnikom certifikata Družini prijazno podjetje  |  Lidl odprl velikansko skladišče v Peterboroughu  |  Ciper zaradi sira blokira sporazum Ceta  |  V juniju odkupljenega za 2,9 % več mleka kot tak čas lani  |  V Skopju raste največji regijski nakupovalni center  |  Raziskava: Potrošnikom je trenutno najbolj pomemben denar   |  Forbesova lestvica: Amazon 4., Coca-Cola na 6. mestu  |  V okviru projekta Seneno meso in mleko zaživel zavod  |  Beograjska Chocollama začela s proizvodnjo organske surove čokolade  |  Parkirne hiše nakupovalnih središč bodo zaradi neurij odprte vso noč  |  Kar 47 nagrad vinu Puklavec family na ocenjevanju Vino Slovenija   |  V Melbournu policijska ura in nakupovanje le enkrat dnevno  |  Marko Čadež za regionalno sodelovanje  |  Dukat v prvem polletju z 100.000 kunami neto dobička  |  Bo Slovenija umaknila tožbo v zadevi teran?  |   ||
   

Velika Britanija: Najbolj priljubljeno božično reklamo ima Tesco (VIDEO)

12.12.2019
Na spletni strani Retail Gazette je bila včeraj objqavljena lestvica najbolj priljubljenih trgovcev sodeč po prazničnih TV oglasih.
 
 
 
 
 
Omenjen portal je objavil rezultate raziskave trženjsko tehnološkega podjetja 4C, ki je spremljalo interakcijo potrošnikov na družabnih omrežjih Facebook in Twitter med 30. novembrom in 8. decembrom.
 
Na prvo mesto po priljubljenosti svojega glavnega božično-novoletnega oglasa je prišel Tesco, ki ravno letos praznuje 100 let obstoja, na zmagovalnem odru pa sta še Morrisons ter diskonter Waitrose.
 
Tesco je ob okroglem jubileju izdelal televizijski oglas, v katerem njihov dostavljalec potuje skozi čas:

 


Nazaj
 


 
 
 
back to top